Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2024, 13:34 uur
2-0
Mooie combi van Brian en Cozy, zeker bij de Rock on Cozy single mix waarbij hij nog even flink om zich heen mag meppen.
Mooie combi van Brian en Cozy, zeker bij de Rock on Cozy single mix waarbij hij nog even flink om zich heen mag meppen.
0
geplaatst: 29 juni 2024, 16:58 uur
4-2
6. Freddie Mercury – The Great Pretender vs. Roger Taylor - Gangsters Are Running This World [Purple Version]
0-1
6. Freddie Mercury – The Great Pretender vs. Roger Taylor - Gangsters Are Running This World [Purple Version]
0-1
0
Mssr Renard
geplaatst: 29 juni 2024, 16:58 uur
1-1
Het gaat wel snel. Maar goed dat ik tot nu toe alle songs in mijn hoofd heb. Al ken ik met name May's solowerk niet uit mijn hoofd.
Het gaat wel snel. Maar goed dat ik tot nu toe alle songs in mijn hoofd heb. Al ken ik met name May's solowerk niet uit mijn hoofd.
0
geplaatst: 29 juni 2024, 18:54 uur
4-2
7. Roger Taylor - Foreign Sand vs. Freddie Mercury - Made in Heaven
1-0
7. Roger Taylor - Foreign Sand vs. Freddie Mercury - Made in Heaven
1-0
0
geplaatst: 29 juni 2024, 19:18 uur
4-0
8. Brian May - Another World vs. Freddie Mercury - Living on My Own
8. Brian May - Another World vs. Freddie Mercury - Living on My Own
0
Mssr Renard
geplaatst: 29 juni 2024, 19:25 uur
2-0 oei, die heb ik nooit leuk gevonden van Freddie
2
geplaatst: 29 juni 2024, 20:37 uur
Voor wie het wel uitmaakt
Bonk schreef:
Zeker bij de nummers van Freddie zijn er wel wat verschillende versies in omloop, je bent vrij om zelf je beste versie in gedachte te nemen.
Zeker bij de nummers van Freddie zijn er wel wat verschillende versies in omloop, je bent vrij om zelf je beste versie in gedachte te nemen.
3-0
1
Mssr Renard
geplaatst: 29 juni 2024, 20:40 uur
Van The Cross zijn ook veel 12"inch, 7"inch en extended mixes etc. Ik heb een aantal van die singles en maxsingles.
0
geplaatst: 29 juni 2024, 23:26 uur
4-1
9. Freddie Mercury - There Must Be More to Life Than This vs. Roger Taylor – Pressure On
9. Freddie Mercury - There Must Be More to Life Than This vs. Roger Taylor – Pressure On
0
geplaatst: 29 juni 2024, 23:48 uur
Oei.. twee nummers waar zo duidelijk de eigen persoonlijke muzikale kwaliteiten naar voren komen. Hier gaat de vocale kwaliteit van Mercury bij mij met de punten weg.
Dus 1-0
Goed dat deze twee killers die muzikale (en vocale) kwaliteiten ook met elkaar gedeeld hebben.
Morgen weinig punten van mij. Op pad de gehele middag en avond. Iets met verjaardagen, zoons en schoondochters en dan zitten tussen mijn babbelende moeder en mijn vrouw.
️
️
Dus 1-0
Goed dat deze twee killers die muzikale (en vocale) kwaliteiten ook met elkaar gedeeld hebben.
Morgen weinig punten van mij. Op pad de gehele middag en avond. Iets met verjaardagen, zoons en schoondochters en dan zitten tussen mijn babbelende moeder en mijn vrouw.
️
️
0
geplaatst: 30 juni 2024, 11:00 uur
4-1
10. Roger Taylor - The Unblinking Eye (Everything Is Broken) vs. Roger Taylor - Strange Frontier
10. Roger Taylor - The Unblinking Eye (Everything Is Broken) vs. Roger Taylor - Strange Frontier
1
Mssr Renard
geplaatst: 30 juni 2024, 12:54 uur
Ik vind het begin van Roger's solocarrière rebelser en wat rauwer. De nieuwere platen vind ik wat overgeproduceerd en missen wat van die vroege rebelsheid.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.