MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
2-0

Mooie combi van Brian en Cozy, zeker bij de Rock on Cozy single mix waarbij hij nog even flink om zich heen mag meppen.

3-0

Mssr Renard
3-2

4-2

6. Freddie Mercury – The Great Pretender vs. Roger Taylor - Gangsters Are Running This World [Purple Version]

0-1

Mssr Renard
1-1

Het gaat wel snel. Maar goed dat ik tot nu toe alle songs in mijn hoofd heb. Al ken ik met name May's solowerk niet uit mijn hoofd.

2-1

2-2

4-2

7. Roger Taylor - Foreign Sand vs. Freddie Mercury - Made in Heaven

1-0

Mssr Renard
2-0

3-0

4-0

8. Brian May - Another World vs. Freddie Mercury - Living on My Own

De 85 of 93 versie?

Maakt verder ook niet uit

2-0

Mssr Renard
2-0 oei, die heb ik nooit leuk gevonden van Freddie

vigil schreef:
De 85 of 93 versie?

Maakt verder ook niet uit

Voor wie het wel uitmaakt

Bonk schreef:
Zeker bij de nummers van Freddie zijn er wel wat verschillende versies in omloop, je bent vrij om zelf je beste versie in gedachte te nemen.

3-0

Mssr Renard
Van The Cross zijn ook veel 12"inch, 7"inch en extended mixes etc. Ik heb een aantal van die singles en maxsingles.

4-1

9. Freddie Mercury - There Must Be More to Life Than This vs. Roger Taylor – Pressure On

Oei.. twee nummers waar zo duidelijk de eigen persoonlijke muzikale kwaliteiten naar voren komen. Hier gaat de vocale kwaliteit van Mercury bij mij met de punten weg.

Dus 1-0

Goed dat deze twee killers die muzikale (en vocale) kwaliteiten ook met elkaar gedeeld hebben.

Morgen weinig punten van mij. Op pad de gehele middag en avond. Iets met verjaardagen, zoons en schoondochters en dan zitten tussen mijn babbelende moeder en mijn vrouw.

2-0

2-1
King (of pop) and Queen...

Mssr Renard
3-1

4-1

10. Roger Taylor - The Unblinking Eye (Everything Is Broken) vs. Roger Taylor - Strange Frontier

Mssr Renard
0-1

Allebei matig...

0-2

Oké, raar

1-3

2-3

Mssr Renard
vigil schreef:
Oké, raar

1-3

Ik vind het begin van Roger's solocarrière rebelser en wat rauwer. De nieuwere platen vind ik wat overgeproduceerd en missen wat van die vroege rebelsheid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.