MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
Mssr Renard schreef:
(quote)

Ik vind het begin van Roger's solocarrière rebelser en wat rauwer. De nieuwere platen vind ik wat overgeproduceerd en missen wat van die vroege rebelsheid.

Dat snap ik, al is dit toch ook wel aardig gepolijst op een 80's manier?

Overigens is de Strange Frontier live versie van The Outsiders Tour live release (openingsnummer!) een stuk beter

Mssr Renard
vigil schreef:
(quote)

Dat snap ik, al is dit toch ook wel aardig gepolijst op een 80's manier?

Overigens is de Strange Frontier live versie van The Outsiders Tour live release (openingsnummer!) een stuk beter

Unblinking Eye vind ik (denk ik) te lang door gaan. Ik weet het niet. Op een ander moment had ik misschien anders gestemd. Overigens is Unblinking Eye een prima song verder.

2-4

11. Roger Taylor - I am the Drummer (In a Rock N' Roll Band) vs. The Cross - New Dark Ages

Môgge..

1-0
De 2de vind ik de minste single van The Cross, nooit goed gevonden.

2-1 denk ik, meneer gaat van 1-0 naar 1-2

Klopt. Sorry. Enthousiasme.

2-2

vigil schreef:
2-1 denk ik, meneer gaat van 1-0 naar 1-2

Misschien toch die 2 punten voor elke battle toepassen ? Anders gaat het misschien wel heul lang duren..

Mssr Renard, of Brunniepoo, of iemand anders, met een beslissende stem?

11. Roger Taylor - I am the Drummer (In a Rock N' Roll Band) vs. The Cross - New Dark Ages

3-3 (beslissende stem gezocht)

12. The Cross – Heaven for Everyone vs. Freddie Mercury - Let's Turn It On

1-0

In de versie op Spotify neemt Freddie al de zang op zich bij The Cross, later is er natuurlijk een Queenversie op Made in Heaven terecht gekomen, maar er is ook nog een versie met Roger op vocalen.

3-3 (beslissende stem gezocht)

2-0

4-3

4-0

13. Roger Taylor- I Wanna Testify vs. Brian May + Friends – Starfleet

0-1

0-2

0-3

0 - 4

Moeilijke..

14. Larry Lurex – I Can Hear Music vs. Brian May - Driven by You

1 - 0

2-1

Serieus
Heel makkelijk eigenlijk, een cover zonder ook maar ergens een eigen gezicht. Exacte kopie

Vind die van Larry Lurex vooral aardig vanwege de historische waarde, maar Driven by You blaast daar wel overheen. Zie de autoreclame meteen ook weer voor me, maar heb geen idee meer van het merk

2-4

15. The Cross - Power to Love vs. Brian May – New Horizons

Die eerste moest ik wel even terughoren, maar dat beviel weer uitstekend.

1-0

2-0 Ja lekker nummer

Bonk schreef:
Driven by You blaast daar wel overheen. Zie de autoreclame meteen ook weer voor me, maar heb geen idee meer van het merk

Ford

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:42 uur

geplaatst: vandaag om 08:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.