MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
Arbeidsdeskundige
5-0

Arbeidsdeskundige
0-1

MVW
Night on the Sun is een prima nummer maar mist net dat venijn dat veel nummers uit die tijd wel hebben.

0-2

0-3

2-0

MVW
3-0

Arbeidsdeskundige
4-0

9. The Stars Are Projectors Vs The Whale Song

Arbeidsdeskundige
0-1

MVW
1-1

1-3

3-3

4-4

Die eerste is ook heel goed maar met The Whale Song heb ik toch een nog diepere band. Ben eigenlijk door dat nummer fan geworden. Toen ze op de affiche stonden voor BKS 2013 kende ik enkel Float On. Heb toen besloten om (heel erg modern) in de bib het eerste het beste cd'tje van hen te ontlenen. Dat was die ep met The Whale Song op. De rest van de EP vond ik niet zoveel, maar dat nummer was fenomenaal. En het zorgde ervoor dat ik verder gaan luisteren. Toen ik dan hun hele oeuvre had doorgespit en een devoot fan was geworden, besloten ze af te zeggen voor BKS. Nog steeds heb ik de gluiperds niet live gezien.

dix kom jij de laatste klap uitdelen?

dix
Eén luisterbeurt gedaan en ik kan wel kiezen. Maar ik vermoed dat de keuze na een tweede anders uitvalt ...

dix
* bezig *

dix
aerobag schreef:
dix kom jij de laatste klap uitdelen?

Komt ie ....

dix
5-4

Arbeidsdeskundige
10. Doin' The Cockroach Vs Paper Thin Walls

Arbeidsdeskundige
1-0

dix schreef:
Eén luisterbeurt gedaan en ik kan wel kiezen. Maar ik vermoed dat de keuze na een tweede anders uitvalt ...

haha thanks Dix. Ben je nog geswitched uiteindelijk?

2-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:01 uur

geplaatst: vandaag om 15:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.