Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
1
geplaatst: 17 juli 2020, 00:38 uur
1
geplaatst: 17 juli 2020, 00:46 uur
arcade monkeys schreef:
Nog steeds heb ik de gluiperds niet live gezien.
Nog steeds heb ik de gluiperds niet live gezien.
Ik heb ze 4 keer live gezien en ik kan verklappen dat ze vrij 50/50 waren. 2 keer goed, 2 keer niet zo best. Dat lag vooral aan de gemoed toestand van Isaac Brock. Een van de minste optredens was in de net vernieuwde Tivoli. Het geluid stond gewoon niet goed afgesteld, zijn zang was haast niet te horen boven de instrumentatie. Brock raakte hier gefrustreerd van, begon met de boxen te slepen en uiteindelijk zijn gitaar stuk te slaan. Hij rende van het podium af, liet de rest van de band verbaasd achter en bleef ook weg.
Uiteindelijk kwam Brock terug, speelde met een verveelde kop nog 3 nummers. Mensen begonnen boe te roepen en toen was hij er helemaal klaar mee. Achteraf verklaarde de Tivoli dat Modest Mouse niet was komen opdagen voor de soundcheck eerder op de dag
Maar ik heb ook geweldige live show van ze meegemaakt. Dus het is het risico waard haha
1
geplaatst: 17 juli 2020, 00:56 uur
Nu je het zegt, dat was bij dit concert ook het geval maar lang niet zo erg. Als ik het me goed herinner stoeiden ze toen in het begin ook erg met het geluid en werd het daarna een stuk beter.
0
geplaatst: 17 juli 2020, 16:21 uur
0
geplaatst: 18 juli 2020, 20:57 uur
Koenr, VladTheImpaler, Johnny Marr
Heeft een van jullie de genadeslag, danwel de gelijkmaker gevolgd door de genadeslag?
Heeft een van jullie de genadeslag, danwel de gelijkmaker gevolgd door de genadeslag?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.