MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
5-0

2. Why the Fly - Deep in the Hole

1-0 (maar beiden hadden het dik verloren van The Ballad van Jody Frosty)

Bonk schreef:
(quote)

Eeehhhh.... het ligt misschien aan mij, maar op zich verwacht ik dat we na deze ronde nog zes nummers over hebben

Struikelde ik toch bijna.... ik sloeg een stap over. Inderdaad blijven er hierna nog zes over, die dan weer een ronde spelen en dáárna zijn er nog maar drie.... Bedankt Bonk

Overigens: 4-2

Arbeidsdeskundige, Poeha, of MichelDumoulin misschien nog een stem?

Het is een select groepje ja. Misschien Johnny Marr nog een stem uitbrengen?

4-3 la la la...la la la la la la

Oh oh... ik hoop maar dat Arbeidsdeskundige en Johnny Marr eensgezind zijn, anders komen we vrees ik niet makkelijk tot twee punten verschil...

Hanszel schreef:
Oh oh... ik hoop maar dat Arbeidsdeskundige en Johnny Marr eensgezind zijn, anders komen we vrees ik niet makkelijk tot twee punten verschil...

Ik stem vanavond of morgen.

Het stokt ......

Ja, het lijkt me dat een week voor een battle wel lang genoeg is De volgende maar doen, Hanszel?

Ja, goed plan. De winnaar van ronde 2 is hierbij bekend: "Why the fly".

3. 100 Years (Of Tears on the Wind) - John Brown

Het begint wel echt lastig te worden... twee nummers die live zoveel vetter zijn dan op plaat. Moeilijk...

0 - 1

Want ik hou ervan als artiesten 'children' of 'kiddies' tegen het publiek zeggen op live - cd's, en ik hou van holiday

Wat jammer dat er zo weinig animo voor is... Ik vind het heel fijne muziek, had niet gedacht dat het zo onbekend was...

Als er morgen geen beslissing gestemd wordt ga ik met één punt verschil verder. Als het gelijk wordt.... dan mag iedereen gewoon nog een keer stemmen? Binnen een dag ofzo?

4. Jindalee Jindalie - High Noon Amsterdam

0-1

2-3. Haha, mooi om en om.

Jij had dat kunnen doorbreken, de andere kant op, maar helaas

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:37 uur

geplaatst: vandaag om 09:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.