Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
1
geplaatst: 9 september 2020, 10:59 uur
Klopt, maar ik vind persoonlijk Jindalee Jindalie een draak. Daarom schreef ik ook 'Haha ...' omdat ik het echt niet over m'n hart kon verkrijgen om High noon Amsterdam het punt níet te geven. Lekker hè, die subjectieve waardering van deze kunstvorm
Helaas leidt dat wel tot een lastig verloop waarschijnlijk van deze ronde... Maar misschien dat Arbeidsdeskundige binnenkomt weer een keer komt kijken en de knoop doorhakt.
Hoewel een nadere blik leert dat willemdeux, Johnny Marr en EttaJamesBrown nog niet gestemd hebben deze ronde. Komt helemaal goed!
Helaas leidt dat wel tot een lastig verloop waarschijnlijk van deze ronde... Maar misschien dat Arbeidsdeskundige binnenkomt weer een keer komt kijken en de knoop doorhakt.
Hoewel een nadere blik leert dat willemdeux, Johnny Marr en EttaJamesBrown nog niet gestemd hebben deze ronde. Komt helemaal goed!

0
geplaatst: 9 september 2020, 12:32 uur
[/quote]
[/quote]
helaas was ik de eerste of mijn stem mag dubbel tellen
[/quote]helaas was ik de eerste of mijn stem mag dubbel tellen

0
geplaatst: 9 september 2020, 13:12 uur
Correct! EttaJamesBrown had de beslissende stem uitgebracht in de vorige ronde maar is geen nieuwe begonnen, jij was inderdaad de eerste (en een hele goeie ook nog, vind ik persoonlijk
)Nu is het aan Johnny Marr of Arbeidsdeskundige om de beslissende klap erop te geven.
0
geplaatst: 9 september 2020, 18:39 uur
Hanszel schreef:
Nu is het aan .... Arbeidsdeskundige om de beslissende klap erop te geven.
Dat gaat hem niet meer worden. Die heeft zich uitgeschreven.Nu is het aan .... Arbeidsdeskundige om de beslissende klap erop te geven.
0
geplaatst: 11 september 2020, 09:14 uur
Ai ai... Het loopt weer gelijk op. Ik zou Domino natuurlijk gewoon mijn punt kunnen geven ...maar dat kan ik helaas niet ten koste van het meesterlijke Kill the king. Dat intro, die tempowisselingen (die tekst waar ik geen touw aan vast kan knopen)
3-3
3-3
0
geplaatst: 14 september 2020, 13:52 uur
Het is ook lastig. En omdat we met zo'n klein groepje zijn duurt het lang.
Nog een reminder naar MichelDumoulin en Johnny Marr om te stemmen op deze battle. Vanavond hak ik de knoop door en gaan we verder met de volgende. De laatste van deze ronde.
Hierbij meteen een vraag aan 'de groep':
Spelen we nóg een ronde om de laatste drie te bepalen, of is het beter om iedereen maar meteen zijn (haar?) top-3 te laten insturen (nadat de laatste winnaar, It's So Hard of Third Man on the Moon, bekend is) om op basis daarvan de winnaar te bepalen?
Overige groepleden zijn volgens mij willemdeux, danny de punk, Bonk, EttaJamesBrown, Poeha en Jools.
Nog een reminder naar MichelDumoulin en Johnny Marr om te stemmen op deze battle. Vanavond hak ik de knoop door en gaan we verder met de volgende. De laatste van deze ronde.
Hierbij meteen een vraag aan 'de groep':
Spelen we nóg een ronde om de laatste drie te bepalen, of is het beter om iedereen maar meteen zijn (haar?) top-3 te laten insturen (nadat de laatste winnaar, It's So Hard of Third Man on the Moon, bekend is) om op basis daarvan de winnaar te bepalen?
Overige groepleden zijn volgens mij willemdeux, danny de punk, Bonk, EttaJamesBrown, Poeha en Jools.
0
geplaatst: 14 september 2020, 18:11 uur
Wat mij betreft ook doorspelen. Misschien haakt er nog iemand incidenteel aan voor zolang het nog duurt. En anders gebruik je de 24-uursregeling.
0
geplaatst: 14 september 2020, 21:18 uur
Gewoon doorgaan. De volgende is een makkie.
It's So Hard -Third Man on the Moon. 0-1
It's So Hard -Third Man on the Moon. 0-1
0
geplaatst: 15 september 2020, 17:21 uur
Zo zit je dagen te wachten en zo is het in één dag gepiept
0
geplaatst: 17 september 2020, 13:23 uur
Haha, ja zul je net zien.. Helaas was ik even te bezet met vanalles om hier zelfs maar aan te denken....
Maar hier is ie weer!
Persoonlijk vind ik het jammer dat we afscheid hebben moeten nemen van het meesterlijke Kill the King maar er is nog genoeg moois over om drie hele lastige keuzes te moeten maken:
Maar in ieder geval spelen we dus door. Heel fijn! (Dames? en) Heren, ik presenteer: De halve finale
1 Why the Fly - High Noon Amsterdam
2 John Brown - Third Man on the Moon
3 The Blue Garden - Domino
0
geplaatst: 17 september 2020, 13:38 uur
1 Why The Fly ? - Frankfurt 2001 - High Noon Amsterdam (LIVE)
De live versie van High Noon Amsterdam is die van Flack 'n Flight (maar helaas zonder beeld). Met Mark Lanegan. Mooi nummer, leuke gastzanger. Maar tegen een minstens zo mooi nummer waarvan het intro alleen al langer duurt dan de hele tegenstander. Nee, dit lijkt me duidelijk:
1 - 0
De live versie van High Noon Amsterdam is die van Flack 'n Flight (maar helaas zonder beeld). Met Mark Lanegan. Mooi nummer, leuke gastzanger. Maar tegen een minstens zo mooi nummer waarvan het intro alleen al langer duurt dan de hele tegenstander. Nee, dit lijkt me duidelijk:
1 - 0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.