MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:

4-3 nipt

4-4 dan doe ik m nipt de andere kant op

Dan beslis ik hem

4-5

Loting nu bezig voor ronde 2!

Wacht, heeft Verdriet nou helemaal niet meegedaan?

Dan kan ik deze hele K.O. eigenlijk niet meer serieus nemen.

Verdriet stond tijdens de eerste loting buiten de top 10 populairste nummers van De Koek, helaas. Evenveel stemmen als De Koek en Ik Dacht Na, maar minder streams en scrobbles. Maar... iemand heeft dit nummer net als favoriet aangevinkt zie ik dus stel we zouden nu loten dan zou het nummer wel net meedoen.

RONDE 2

24 tracks zijn afgevallen, waaronder 7 van de 8 losse singles. Alleen Storm houdt stand. 5 nummers van De Koek gaan door, 6 van Het Is, 5 van Nachtlicht en 7 (!!) van Bitterzoet. Qua albums is de koek redelijk goed verdeeld.

Random.org heeft de 24 overgebleven nummers in de volgende 12 battles gegoten. Battle 12 is waarschijnlijk de allerkortste battle in de historie van KO's:

1. Jong - Groen
2. Bitterzoet - Nee Joh
3. Scheef - Schotland
4. Maak Het Stil - Er Is
5. Afdwaalt - Staan
6. Trein - Uit de Lucht
7. Terug - Lange Vinnen
8. De Parade - Lise
9. In het Gras - Storm
10. Ongeveer - Genoeg
11. Wel - Naartoe
12. Oh - En

We gaan deze ronde tot de 6 met 2 verschil.

1. Jong - Groen

1-0

6-1

2. Bitterzoet - Nee Joh

1-0

1-1

Bitterzoet staat op nr 428, Nee Joh op plek 321 in mijn verrukkelijke 500. Close call.

2-2

192 vs 190 plays op Last.fm

3-2 duivels dilemma

4-2, beide top!

Een wijze poeet zei het al eerder, maar deze koppels zijn wederom van een bijzondere schoonheid!

Jong - Groen, Afdwaalt - Staan, Trein - Uit de Lucht, Ongeveer - Genoeg, Oh - En, je verzint het niet in het echt!

4-5

5-6 nipt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.