Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 14 januari 2022, 14:01 uur
Waar heb je het over? https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/hypocrite.gif
0
geplaatst: 14 januari 2022, 15:15 uur
Wacht, heeft Verdriet nou helemaal niet meegedaan?
Dan kan ik deze hele K.O. eigenlijk niet meer serieus nemen.
Dan kan ik deze hele K.O. eigenlijk niet meer serieus nemen.
0
geplaatst: 14 januari 2022, 15:19 uur
Verdriet stond tijdens de eerste loting buiten de top 10 populairste nummers van De Koek, helaas. Evenveel stemmen als De Koek en Ik Dacht Na, maar minder streams en scrobbles. Maar... iemand heeft dit nummer net als favoriet aangevinkt zie ik
dus stel we zouden nu loten dan zou het nummer wel net meedoen.
dus stel we zouden nu loten dan zou het nummer wel net meedoen.
0
geplaatst: 14 januari 2022, 15:38 uur
RONDE 2
24 tracks zijn afgevallen, waaronder 7 van de 8 losse singles. Alleen Storm houdt stand. 5 nummers van De Koek gaan door, 6 van Het Is, 5 van Nachtlicht en 7 (!!) van Bitterzoet. Qua albums is de koek redelijk goed verdeeld.
Random.org heeft de 24 overgebleven nummers in de volgende 12 battles gegoten. Battle 12 is waarschijnlijk de allerkortste battle in de historie van KO's:
1. Jong - Groen
2. Bitterzoet - Nee Joh
3. Scheef - Schotland
4. Maak Het Stil - Er Is
5. Afdwaalt - Staan
6. Trein - Uit de Lucht
7. Terug - Lange Vinnen
8. De Parade - Lise
9. In het Gras - Storm
10. Ongeveer - Genoeg
11. Wel - Naartoe
12. Oh - En
We gaan deze ronde tot de 6 met 2 verschil.
24 tracks zijn afgevallen, waaronder 7 van de 8 losse singles. Alleen Storm houdt stand. 5 nummers van De Koek gaan door, 6 van Het Is, 5 van Nachtlicht en 7 (!!) van Bitterzoet. Qua albums is de koek redelijk goed verdeeld.
Random.org heeft de 24 overgebleven nummers in de volgende 12 battles gegoten. Battle 12 is waarschijnlijk de allerkortste battle in de historie van KO's:
1. Jong - Groen
2. Bitterzoet - Nee Joh
3. Scheef - Schotland
4. Maak Het Stil - Er Is
5. Afdwaalt - Staan
6. Trein - Uit de Lucht
7. Terug - Lange Vinnen
8. De Parade - Lise
9. In het Gras - Storm
10. Ongeveer - Genoeg
11. Wel - Naartoe
12. Oh - En
We gaan deze ronde tot de 6 met 2 verschil.
1
geplaatst: 14 januari 2022, 16:09 uur
1-1
Bitterzoet staat op nr 428, Nee Joh op plek 321 in mijn verrukkelijke 500. Close call.
Bitterzoet staat op nr 428, Nee Joh op plek 321 in mijn verrukkelijke 500. Close call.
0
geplaatst: 14 januari 2022, 16:42 uur
Een wijze poeet zei het al eerder, maar deze koppels zijn wederom van een bijzondere schoonheid!
Jong - Groen, Afdwaalt - Staan, Trein - Uit de Lucht, Ongeveer - Genoeg, Oh - En, je verzint het niet in het echt!
Jong - Groen, Afdwaalt - Staan, Trein - Uit de Lucht, Ongeveer - Genoeg, Oh - En, je verzint het niet in het echt!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.