MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:

dix
Aan het einde van de eerste ronde volgt er een kleine improvisatie. Want, de winnaar van de Paisley Underground GH van vorig jaar zou niet mijn startlijst van 16 nummers gehaald hebben. Ik vind het nummer namelijk een tikkie vlak. Maar bij de eerste 64 had ie toch zeker wel gezeten.

Feit is natuurlijk dat ie door voornoemde status in dit beperkte speelveld toch een kans moet krijgen, dus bij deze. Laten we het noodlot dan maar tarten en 'm tegen de imho zwaarst denkbare opponent plaatsen. Zeg nou zelf, deze battle is toch een no-brainer?

versus

That's What Dreams Are Made For - Tenderloin

dix
After Five Years Of Four Apartments, Three Abortions Two Cities And a Dog, She Left Me.

0-1

Maak het spannend

dix
EttaJamesBrown, je was ruim een half uur te laat

Ik plaats een pauzemuziekje. Mocht er nog iemand komen stemmen dan nemen we die stem zeker in consideratie.

Een half uur te laat? Voor wat?

dix
EttaJamesBrown schreef:
Een half uur te laat? Voor wat?

Het is een beetje een ongeschreven regel dat bij gelijke stand de plaat die deze stand als eerste bereikte, de battle wint... We gaan verder met de volgende acht nummers. Alle reguliere releases die in de eerste ronde vertegenwoordigd waren, houden een bijdrage over in de kwartfinale.

DT Blues
Frozen In My Headlights
Killer Inside Me
Sea Of Cortez
Sixteen Ways
That's What Dreams Are Made For
Time Ain't Nothing
You Couldn't Get Arrested If You Tried

dix
We trappen af met de luchtigste van vier kwartfinales:

versus

dix
2-3

Even zij instromen hier, Green on Red is té leuk:
3-3

dix
Nog drie nummers van Gas Food Lodging in de strijd, dat is er één teveel. Ik draag een oplossing aan:

versus

Sea of Cortez - That's What Dreams Are Made For

0-4

Beide zouden wel door mogen van mij

dix
1-4 natuurlijk

Sea of Cortez komt veel harder

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:49 uur

geplaatst: vandaag om 14:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.