Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2022, 19:15 uur
Aan het einde van de eerste ronde volgt er een kleine improvisatie. Want, de winnaar van de Paisley Underground GH van vorig jaar zou niet mijn startlijst van 16 nummers gehaald hebben. Ik vind het nummer namelijk een tikkie vlak. Maar bij de eerste 64 had ie toch zeker wel gezeten.
Feit is natuurlijk dat ie door voornoemde status in dit beperkte speelveld toch een kans moet krijgen, dus bij deze. Laten we het noodlot dan maar tarten en 'm tegen de imho zwaarst denkbare opponent plaatsen. Zeg nou zelf, deze battle is toch een no-brainer?
versus
That's What Dreams Are Made For - Tenderloin
Feit is natuurlijk dat ie door voornoemde status in dit beperkte speelveld toch een kans moet krijgen, dus bij deze. Laten we het noodlot dan maar tarten en 'm tegen de imho zwaarst denkbare opponent plaatsen. Zeg nou zelf, deze battle is toch een no-brainer?
versus
That's What Dreams Are Made For - Tenderloin
0
geplaatst: 26 januari 2022, 19:16 uur
After Five Years Of Four Apartments, Three Abortions Two Cities And a Dog, She Left Me.
0-1
Maak het spannend
0-1
Maak het spannend

0
geplaatst: 27 januari 2022, 20:25 uur
EttaJamesBrown, je was ruim een half uur te laat 
Ik plaats een pauzemuziekje. Mocht er nog iemand komen stemmen dan nemen we die stem zeker in consideratie.

Ik plaats een pauzemuziekje. Mocht er nog iemand komen stemmen dan nemen we die stem zeker in consideratie.
0
geplaatst: 27 januari 2022, 20:56 uur
EttaJamesBrown schreef:
Een half uur te laat? Voor wat?
Een half uur te laat? Voor wat?
Het is een beetje een ongeschreven regel dat bij gelijke stand de plaat die deze stand als eerste bereikte, de battle wint... We gaan verder met de volgende acht nummers. Alle reguliere releases die in de eerste ronde vertegenwoordigd waren, houden een bijdrage over in de kwartfinale.
DT Blues
Frozen In My Headlights
Killer Inside Me
Sea Of Cortez
Sixteen Ways
That's What Dreams Are Made For
Time Ain't Nothing
You Couldn't Get Arrested If You Tried
0
geplaatst: 27 januari 2022, 21:10 uur
We trappen af met de luchtigste van vier kwartfinales:
versus
versus
0
geplaatst: 28 januari 2022, 18:05 uur
Nog drie nummers van Gas Food Lodging in de strijd, dat is er één teveel. Ik draag een oplossing aan:
versus
Sea of Cortez - That's What Dreams Are Made For
versus
Sea of Cortez - That's What Dreams Are Made For
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.