Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2022, 18:02 uur
2-0
Ik dacht nog tijd te hebben voor de vorige, maar mijn stem had daar ook niets uitgemaakt. Voor wat het waard is: 0-5, maar die nummers liggen dichter bij elkaar dan het met zo'n uitslag lijkt.
Ik dacht nog tijd te hebben voor de vorige, maar mijn stem had daar ook niets uitgemaakt. Voor wat het waard is: 0-5, maar die nummers liggen dichter bij elkaar dan het met zo'n uitslag lijkt.
0
geplaatst: 31 januari 2022, 18:59 uur
Dat doe ik zonder startlijst en zonder random.org maar gewoon via een van hogerhand opgelegd dic(k)taat. Ik neem mijn favorieten daarbij zo lang mogelijk in bescherming
Volkomen mislukt
We gaan de kwartfinale in met de volgende vier:Sixteen Ways
That's What Dreams Are Made For
The Killer Inside Me
Time Ain't Nothing
0
geplaatst: 31 januari 2022, 19:00 uur
De finale zie ik nog niet direct voor me, maar de winnaar al wel. Daar veranderen we niets meer aan. Daarom eerst maar even een passend pauzemuziekje van Dan's onvolprezen Marlowe Billings plaat.
0
geplaatst: 31 januari 2022, 19:12 uur
Er is hier achter de PC de afgelopen 10 dagen al menigmaal geslikt bij weer een volgende teleurstelling, dus laat mij nu niet zakken en zorg in ieder geval voor één gewenste finalist 
versus
Time Ain't Nothing - The Killer Inside Me

versus
Time Ain't Nothing - The Killer Inside Me
0
geplaatst: 1 februari 2022, 19:08 uur
Dan is de eerste halve finale beslist met drie stemmen. Voor de tweede zal niet meer nodig zijn 
versus
Sixteen Ways - That's What Dreams Were Made For

versus
Sixteen Ways - That's What Dreams Were Made For
0
geplaatst: 2 februari 2022, 18:18 uur
De halve finales zijn gedaan. Ik maak de balans op onder het genot van een pauzemuziekje.
2
geplaatst: 2 februari 2022, 18:38 uur
https://f4.bcbits.com/img/0024311505_10.jpg
I Haven't Slept In Fourteen Days, Now It's Time To Barricade
De twee weekjes Green On Red zijn toe aan het laatste bedrijf: finaletijd! Het is niet de finale die ik had verwacht, evenmin is het de finale die ik had gewenst. Maar het is wel een leuke finale tussen twee korte en pakkende songs. Er is zeker wat te kiezen
Dank aan iedereen die de afgelopen veertien dagen bijdroeg, te weten AstroStart, johan de witt, EttaJamesBrown, Justus18, itchy, Rudi S, likeahurricane, koosknook, shinybeast, WesleyX16, Choconas en motel matches. Kunnen we met z'n allen Dan Stuart nog één keer overstemmen?
versus
Sixteen Ways - Time Ain't Nothing
I Haven't Slept In Fourteen Days, Now It's Time To Barricade
De twee weekjes Green On Red zijn toe aan het laatste bedrijf: finaletijd! Het is niet de finale die ik had verwacht, evenmin is het de finale die ik had gewenst. Maar het is wel een leuke finale tussen twee korte en pakkende songs. Er is zeker wat te kiezen

Dank aan iedereen die de afgelopen veertien dagen bijdroeg, te weten AstroStart, johan de witt, EttaJamesBrown, Justus18, itchy, Rudi S, likeahurricane, koosknook, shinybeast, WesleyX16, Choconas en motel matches. Kunnen we met z'n allen Dan Stuart nog één keer overstemmen?
versus
Sixteen Ways - Time Ain't Nothing
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.