MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
dix

versus

dix

versus

Sixteen Ways - DT Blues

2-0

Ik dacht nog tijd te hebben voor de vorige, maar mijn stem had daar ook niets uitgemaakt. Voor wat het waard is: 0-5, maar die nummers liggen dichter bij elkaar dan het met zo'n uitslag lijkt.

dix
2-2

dix
Dat doe ik zonder startlijst en zonder random.org maar gewoon via een van hogerhand opgelegd dic(k)taat. Ik neem mijn favorieten daarbij zo lang mogelijk in bescherming

Volkomen mislukt We gaan de kwartfinale in met de volgende vier:

Sixteen Ways
That's What Dreams Are Made For
The Killer Inside Me
Time Ain't Nothing

dix

De finale zie ik nog niet direct voor me, maar de winnaar al wel. Daar veranderen we niets meer aan. Daarom eerst maar even een passend pauzemuziekje van Dan's onvolprezen Marlowe Billings plaat.

dix
Er is hier achter de PC de afgelopen 10 dagen al menigmaal geslikt bij weer een volgende teleurstelling, dus laat mij nu niet zakken en zorg in ieder geval voor één gewenste finalist

versus

Time Ain't Nothing - The Killer Inside Me

dix
Zit iedereen bij de GH of R.E.M. of zo?

Lijkt een juiste aanname

dix
Dan is de eerste halve finale beslist met drie stemmen. Voor de tweede zal niet meer nodig zijn

versus

Sixteen Ways - That's What Dreams Were Made For

2-0

Excuses voor mijn verzaking bij de vorige.

dix
Deze ontwikkeling zag ik niet aankomen...

5-0

Zeker.

dix

De halve finales zijn gedaan. Ik maak de balans op onder het genot van een pauzemuziekje.

dix
https://f4.bcbits.com/img/0024311505_10.jpg
I Haven't Slept In Fourteen Days, Now It's Time To Barricade

De twee weekjes Green On Red zijn toe aan het laatste bedrijf: finaletijd! Het is niet de finale die ik had verwacht, evenmin is het de finale die ik had gewenst. Maar het is wel een leuke finale tussen twee korte en pakkende songs. Er is zeker wat te kiezen

Dank aan iedereen die de afgelopen veertien dagen bijdroeg, te weten AstroStart, johan de witt, EttaJamesBrown, Justus18, itchy, Rudi S, likeahurricane, koosknook, shinybeast, WesleyX16, Choconas en motel matches. Kunnen we met z'n allen Dan Stuart nog één keer overstemmen?

versus

Sixteen Ways - Time Ain't Nothing

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:27 uur

geplaatst: vandaag om 13:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.