Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juli 2022, 01:01 uur
0-3
Nooit in de hitparade... het zal. Topnummer.
Nooit in de hitparade... het zal. Topnummer.
0
geplaatst: 16 juli 2022, 02:18 uur
0-4 titelsong van de gelijknamige lp, maar niet uitgebracht als single.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 16 juli 2022, 09:58 uur
0-3,ondanks of misschien wel juist doordat er leentjebuur is gespeeld bij Springsteen's Point Blank
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juli 2022, 11:23 uur
0-5
Mocht Bruce willen...
Mocht Bruce willen...
cosmic kid schreef:
ondanks of misschien wel juist doordat er leentjebuur is gespeeld bij Springsteen's Point Blank
Edit: ik ging ervan uit dat je het hier over Onderuit had, maar bij nader inzien bedoel je waarschijnlijk juist Mag Het Licht Uit? Dan kan ik me er wel iets bij voorstellenondanks of misschien wel juist doordat er leentjebuur is gespeeld bij Springsteen's Point Blank
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 16 juli 2022, 11:33 uur
Casartelli schreef:
0-5
Mocht Bruce willen...
0-5
Mocht Bruce willen...
(quote)
Edit: ik ging ervan uit dat je het hier over Onderuit had, maar bij nader inzien bedoel je waarschijnlijk juist Mag Het Licht Uit? Dan kan ik me er wel iets bij voorstellen Nee, ik bedoel zeker Onderuit. Leg beide intro's maar eens naast elkaar
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juli 2022, 11:36 uur
cosmic kid schreef:
Nee, ik bedoel zeker Onderuit. Leg beide intro's maar eens naast elkaar
Vooruit.Nee, ik bedoel zeker Onderuit. Leg beide intro's maar eens naast elkaar
Er zit meer Bruce in De Dijk dan je denkt...
0
geplaatst: 16 juli 2022, 17:32 uur
HALVE FINALES VAN DE DIJK KO!
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/static.melkweg.nl/uploads/images/scaled/event_header/2876
Eerst maar even wat rectificeren. Want in het vorige verhaaltje had ik het er over dat er twee nummers nooit in de hitparade hadden gestaan, maar dat klopt helemaal niet. Het waren er maar liefst drie! Want bij nadere inspectie blijkt ook Onderuit nooit op single uitgebracht te zijn. Mijn excuses voor deze onvolkomenheid.
Het geval is wel dat alle drie de nummers die nooit die hitparade bereikt hebben, wel de halve finales van deze KO wel bereikt hebben. Samen met het nummer wat de grootste hit voor De Dijk geweest is (nummer 5 in de top 40).
Of het de verwachte halve finalisten zijn? Ik durf het niet te zeggen, maar u heeft het er mee te doen.
We gaan tot de 7, 1 verschil.
1. Wakker in een Vreemde Wereld - Als Ze Er Niet Is
2. Onderuit - Niemand in de Stad
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/static.melkweg.nl/uploads/images/scaled/event_header/2876
Eerst maar even wat rectificeren. Want in het vorige verhaaltje had ik het er over dat er twee nummers nooit in de hitparade hadden gestaan, maar dat klopt helemaal niet. Het waren er maar liefst drie! Want bij nadere inspectie blijkt ook Onderuit nooit op single uitgebracht te zijn. Mijn excuses voor deze onvolkomenheid.
Het geval is wel dat alle drie de nummers die nooit die hitparade bereikt hebben, wel de halve finales van deze KO wel bereikt hebben. Samen met het nummer wat de grootste hit voor De Dijk geweest is (nummer 5 in de top 40).
Of het de verwachte halve finalisten zijn? Ik durf het niet te zeggen, maar u heeft het er mee te doen.
We gaan tot de 7, 1 verschil.
1. Wakker in een Vreemde Wereld - Als Ze Er Niet Is
2. Onderuit - Niemand in de Stad
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.