MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
1-0

PS: wel een beetje jammer dat je Ohio, het beste nummer van het kwartet en de B-kant Find the Cost of Freedom vergeten bent.

harm1985 schreef:
PS: wel een beetje jammer dat je Ohio, het beste nummer van het kwartet en de B-kant Find the Cost of Freedom vergeten bent.

Oh wat stom. Inderdaad de studioalbums langs geweest, maar daardoor Ohio over het hoofd gezien. Had er natuurlijk wel bij gemoeten. Ga nog even nadenken of en hoe ik dat kan herstellen.
Find the Cost of Freedom is inderdaad ook erg mooi, maar dat vind ik wel van een andere orde als B-kantje.

1-1

In battle 13 wordt Long Time Gone vervangen door Ohio. Dat was namelijk het laatste nummer wat ik aan de lijst toegevoegd heb. Ohio moet er wel bij, wat harm1985 terecht aangeeft. Battle 13 wordt dus

13. Crosby, Stills, Nash & Young - Ohio vs. David Crosby & Graham Nash - Lay Me Down

Nu:
7. Crosby, Stills, Nash & Young - 4 + 20 vs. Crosby, Stills & Nash - Marrakesh Express

1-1

Bonk schreef:
In battle 13 wordt Long Time Gone vervangen door Ohio. Dat was namelijk het laatste nummer wat ik aan de lijst toegevoegd heb. Ohio moet er wel bij, wat harm1985 terecht aangeeft. Battle 13 wordt dus

13. Crosby, Stills, Nash & Young - Ohio vs. David Crosby & Graham Nash - Lay Me Down

Nu:
7. Crosby, Stills, Nash & Young - 4 + 20 vs. Crosby, Stills & Nash - Marrakesh Express

1-1
Persoonlijk had ik Lay me Down vervangen, maar +1 voor de toevoeging van Ohio.

8. Crosby, Stills & Nash - Wooden Ships vs. Buffalo Springfield - Mr. Soul

1-0

9. Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu vs. The Stills-Young Band - Long May You Run

3-4

10. Crosby, Stills, Nash & Young - Everybody I Love You vs. Buffalo Springfield - For What It's Worth

0-1

0-4

11. Crosby, Stills, Nash & Young – Slowpoke vs. Crosby, Stills & Nash - Helplessly Hoping

Weer twee erg mooie nummers wat mij betreft.

1-0

12. Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair vs. Crosby, Stills, Nash & Young - Carry On

Wikken, wegen...

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:25 uur

geplaatst: vandaag om 19:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.