Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2022, 18:49 uur
8. Cowgirl in the Sand (Live at the Fillmore East 1970) Vs. Out on the Weekend (Tuscaloosa)
Vs.
1-0
Vs.
1-0
0
geplaatst: 4 december 2022, 20:13 uur
Op een andere dag zou het zo maar anders kunnen zijn, maar ben vandaag in een wat meer melancholische bui en daar past Out on the Weekend toch wat beter bij.
3-1
3-1
0
geplaatst: 4 december 2022, 21:35 uur
En daarmee zitten de 8e finales erop!
Morgen de loting voor de kwartfinales.
Morgen de loting voor de kwartfinales.
0
geplaatst: 5 december 2022, 08:17 uur
We zijn toe aan de kwartfinales! We gaan dit keer tot 5 stemmen, 1 verschil, 24 uurs-regel van toepassing. Ik kijk even hoe het loopt en of we in de halve finale tot 6 gaan.
1. Like a Hurricane (Weld) Vs. Powderfinger (Live Rust)
2. Cortez the Killer (Weld) Vs. Down by the River (Live at the Fillmore East 1970)
3. After the Gold Rush (Live Rust) Vs. Stringman (Unplugged)
4. Thrasher (Rust Never Sleeps) Vs. Cowgirl in the Sand (Live at the Fillmore East 1970)
We beginnen met:
Vs.
Moet stiekem bekennen dat ik de Live Rust versie van Like a Hurricane misschien toch net iets beter vind, maar de verschillen zijn miniem, beide uitvoeringen hebben iets wat ik aan de andere mis; uiteindelijk maakt het voor mijn stem niets uit.
1-0 (Powderfinger heeft nu eenmaal de handicap dat je er live niets 'speciaals' mee kunt doen)
1. Like a Hurricane (Weld) Vs. Powderfinger (Live Rust)
2. Cortez the Killer (Weld) Vs. Down by the River (Live at the Fillmore East 1970)
4. Thrasher (Rust Never Sleeps) Vs. Cowgirl in the Sand (Live at the Fillmore East 1970)
We beginnen met:
Vs.
Moet stiekem bekennen dat ik de Live Rust versie van Like a Hurricane misschien toch net iets beter vind, maar de verschillen zijn miniem, beide uitvoeringen hebben iets wat ik aan de andere mis; uiteindelijk maakt het voor mijn stem niets uit.
1-0 (Powderfinger heeft nu eenmaal de handicap dat je er live niets 'speciaals' mee kunt doen)
0
geplaatst: 5 december 2022, 09:59 uur
4-1
ik ben ook voor de live rust versie van Like a Hurricane.
ik ben ook voor de live rust versie van Like a Hurricane.
0
geplaatst: 5 december 2022, 14:45 uur
Vs.
Twee killers eigenlijk ('I shot my baby' en 'what a killer')
Hoe dan ook: 1-0
Vs.
Twee killers eigenlijk ('I shot my baby' en 'what a killer')
Hoe dan ook: 1-0
0
geplaatst: 5 december 2022, 16:11 uur
What a Killer!
Vs.
0-1
(we blijven het proberen)
Vs.
0-1
(we blijven het proberen)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.