Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2020, 13:28 uur
6-3
10. Bløf feat. Geike – Zoutelande - Peter Koelewijn KL 204 (Als Ik God Was)
1-0
10. Bløf feat. Geike – Zoutelande - Peter Koelewijn KL 204 (Als Ik God Was)
1-0
0
geplaatst: 7 juni 2020, 13:49 uur
1-6
11. Extince Viervoeters - Raymond van het Groenewoud Twee Meisjes
11. Extince Viervoeters - Raymond van het Groenewoud Twee Meisjes
0
geplaatst: 7 juni 2020, 14:18 uur
Gretz schreef:
Ergens op een later moment wil ik nog wel een Nederlandstalige K.O. organiseren met alleen nummers uit de 21e eeuw, zodat de Nederhop en artiesten zoals Spinvis, Het Zesde Metaal en Eefje de Visser iets kansrijker zijn. Het evenwicht is nu ver te zoeken
Je kunt er inderdaad een formule voor proberen te bedenken waarbij die nummers ook eens boven komen drijven.Ergens op een later moment wil ik nog wel een Nederlandstalige K.O. organiseren met alleen nummers uit de 21e eeuw, zodat de Nederhop en artiesten zoals Spinvis, Het Zesde Metaal en Eefje de Visser iets kansrijker zijn. Het evenwicht is nu ver te zoeken
Of je legt je er bij neer dat het gros van de 21e eeuwse tracks niet opgewassen is tegen die uit de 20e eeuw, volgens het merendeel van de stemmers op MuMe dan.
En...waarom zou er een evenwicht moeten zijn?
Zelfde geldt voor het onderwerp dat er eventueel vrouwen als mannen in een willekeurig bestuur zouden moeten zitten. Dan moet je dus rekening gaan houden met quota i.p.v. kwaliteit. Lijkt me niet de bedoeling.
Laat onverlet dat ik positief tegenover Nederhop sta, hoor

0
geplaatst: 7 juni 2020, 14:20 uur
He? Vorige ronde ook al. Is dit nou zo'n uitzonderlijk goed nummer van Extince? Spraakwater zou ik me nog kunnen voorstellen maar waar bijv. Hoedenplank al sneuvelde, lijkt dit tegen verschillende stormen bestand.
0
geplaatst: 7 juni 2020, 14:25 uur
12. Meindert Talma De Ballade van Jannes van der Wal - Aafke Romeijn – Blokken
0-1
0-1
0
geplaatst: 7 juni 2020, 14:31 uur
Scorpion_21 schreef:
He? Vorige ronde ook al. Is dit nou zo'n uitzonderlijk goed nummer van Extince? Spraakwater zou ik me nog kunnen voorstellen maar waar bijv. Hoedenplank al sneuvelde, lijkt dit tegen verschillende stormen bestand.
Ach, ik heb me ook al geregeld verbaasd over bepaalde uitslagen, maar je kan ook stellen dat deze KO soms allesbehalve voorspelbaar verloopt en dat heeft ook zo zijn charme vind ik.
0
geplaatst: 7 juni 2020, 14:33 uur
Bonk schreef:
Ach, ik heb me ook al geregeld verbaasd over bepaalde uitslagen, maar je kan ook stellen dat deze KO soms allesbehalve voorspelbaar verloopt en dat heeft ook zo zijn charme vind ik.
Zeker eens, maar ben wel benieuwd wat Viervoeters beter maakt dan Spraakwater of Hoedenplank bijv.(quote)
* denotes required fields.