MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.

zoeken in:

4-2

Martial
5-4

44. Ron Brandsteder & Bonnie St. Claire Dr. Bernhard - Frank Boeijen Groep De Verzoening

0-1

Martial
1-4

45. Boudewijn de Groot Terug van Weggeweest - Stef Bos Papa

0-1

Casartelli (moderator)
1-1

2-3

3-5

Poek schreef:
De beste van Doe Maar uitgeschakeld tegen nota bene Het Goede Doel. Ik sta voor de ruïnes van mijn wereldbeeld.
nota bene?
Je hebt je er blijkbaar nooit in verdiept maar Alles Geprobeerd hoort denk ik toch wel bij de 10 mooiste Nederlandstalige producten.

Deze loting was inderdaad niet fijn, geef ik direct toe. Maar zo zijn er al vele geweest en zo zullen er ook nog wel de nodige voorbij komen.

Arbeidsdeskundige
3-6

We hebben het tempo er weer lekker in vandaag.

Arbeidsdeskundige
Dat klopt. Ik kan de update van de lotingslijst even niet zo snel vinden voor plaatsen volgende battle.

46. Rob de Nijs - Malle Babbe - Bram Vermeulen - De Steen

1-0 twee klassiekers, komt te vroeg

Arbeidsdeskundige schreef:
Dat klopt. Ik kan de update van de lotingslijst even niet zo snel vinden voor plaatsen volgende battle.

Was geen kritiek op jou, bedoele letterlijk dat er al veel battlesvoorbij zijn gekomen

Gast
geplaatst: vandaag om 00:38 uur

geplaatst: vandaag om 00:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.