Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.
zoeken in:
3
geplaatst: 26 mei 2020, 16:23 uur
Scorpion_21 schreef:
Vind water/vuur gewoon niet zo'n goed nr, dat kan toch?
Uiteraard! En of hiphop - of welk ander genre ook - een eerlijke kans krijgt vind ik weinig interessant. Water / Vuur was zomaar een voorbeeldje, omdat dat het nummer was waar jordidj1 een opmerking over maakte. Vind water/vuur gewoon niet zo'n goed nr, dat kan toch?
Wat mij opvalt is dat in meer dan de helft van de honderd tot nu toe gespeelde battles en binnen één tot drie minuten na plaatsing al een aantal stemmen staan. Nu kan het natuurlijk dat sommige users een enorm muzikaal geheugen hebben. En anderen hebben de lijst misschien al helemaal vooruit geluisterd. Ik kan mij echter niet aan de indruk onttrekken dat er zo nu en dan (laat ik het voorzichtig stellen) gestemd wordt, terwijl de betreffende user "het andere nummer" niet kent, en geen eerlijke kans geeft.
Een bekend euvel binnen dit spelgenre. En niet een waarvan ik de illusie heb dat het ooit zal veranderen. Vandaar vermoedelijk ook de opmerking van Jordi over het dode paard.
Mijn reactie op Jordi's opmerking had geen betrekking op jou, nog op de battle waarin Water / Vuur meespeelde. Het was slechts een algemene constatering.
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 26 mei 2020, 16:27 uur
103 Wanda - De Kelder Van Billy - Marcel De Groot - Mag Ik Naar Je Kijken?
0
geplaatst: 26 mei 2020, 16:35 uur
0-3
Geen hoogvlieger maar die eerste is, euhm, niet al te best zeg maar.
Geen hoogvlieger maar die eerste is, euhm, niet al te best zeg maar.
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 26 mei 2020, 16:44 uur
104. Bløf - Klaar Voor - Het – Ik heb geen zin om op te staan
0
geplaatst: 26 mei 2020, 17:05 uur
3-5
105. The Kik - I'll be home tomorrow - Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
0-1
105. The Kik - I'll be home tomorrow - Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
0-1
0
geplaatst: 26 mei 2020, 17:06 uur
0-2
Een van de kandidaten voor de winst vermoed ik. Eerste is ook wel geinig (en gewoon Nls ondanks de titel) maar haalt het niet bij Ramses
Een van de kandidaten voor de winst vermoed ik. Eerste is ook wel geinig (en gewoon Nls ondanks de titel) maar haalt het niet bij Ramses
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 26 mei 2020, 17:10 uur
106. Robert Long - Flink Zijn - Typhoon - Los Zand
3
geplaatst: 26 mei 2020, 17:10 uur
De discussie of users überhaupt naar de nummers luisteren bij knock-out spelletjes (en vervolgens gaan afwegen) is een bekende, vrijwel net zo oud als MuMe zelf
Bedenk dat bij elk ladderspel er zo nu en dan ook vraagtekens geplaatst worden. Je kunt het vergelijken met de situatie waarin je L. van Gaal uitnodigt voor een interview, dan krijg je z'n emoties en ego op de koop toe
En daar doe je helemaal niks aan (luigifort & johan de witt weten dat wel
)
Jaren geleden toen ik zelf een aantal knock-outs organiseerde heb ik er ook wel eens wat van gezegd, in de hoop dat users het zouden oppikken (het plezier van een ander hangt immers af van het jouwe). Maar dat was vechten tegen de bierkaai, dus ik besloot om er geen tijd meer aan te verspillen.
Het blijft ten alle tijden ieders eigen verantwoordelijkheid hoe 'serieus' je een forumspelletje neemt.
Scorpion_21 als jouw k.o. is afgelopen start ik een nieuwe op met een Nederlands thema, een luchtige waar we alleen op teksten stemmen. Vervolgeditie van een game die we een jaar of 3 geleden al gespeeld hebben
Bedenk dat bij elk ladderspel er zo nu en dan ook vraagtekens geplaatst worden. Je kunt het vergelijken met de situatie waarin je L. van Gaal uitnodigt voor een interview, dan krijg je z'n emoties en ego op de koop toe
En daar doe je helemaal niks aan (luigifort & johan de witt weten dat wel
)Jaren geleden toen ik zelf een aantal knock-outs organiseerde heb ik er ook wel eens wat van gezegd, in de hoop dat users het zouden oppikken (het plezier van een ander hangt immers af van het jouwe). Maar dat was vechten tegen de bierkaai, dus ik besloot om er geen tijd meer aan te verspillen.
Het blijft ten alle tijden ieders eigen verantwoordelijkheid hoe 'serieus' je een forumspelletje neemt.
Scorpion_21 als jouw k.o. is afgelopen start ik een nieuwe op met een Nederlands thema, een luchtige waar we alleen op teksten stemmen. Vervolgeditie van een game die we een jaar of 3 geleden al gespeeld hebben

* denotes required fields.