MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.

zoeken in:

Arbeidsdeskundige
4-3

Wrathchild1
Beetje kinderachtig allemaal ....ik hoop dat scorpio nu niet om een ander op DJVT stemt. Als iets je ding niet is/je nummer en je hoort de tegenstander liever, dan stem je gewoon daarop.

Wrathchild1 schreef:
Beetje kinderachtig allemaal ....ik hoop dat scorpio nu niet om een ander op DJVT stemt. Als iets je ding niet is/je nummer en je hoort de tegenstander liever, dan stem je gewoon daarop.

Als je mn betoog volgt lees je daarin dat ik vanwege een nr stem en niet om de stroming.

Wrathchild1
Ik heb niks ten jou manier van stemmen, wel tegen de .zeurders’ . Hip Hop /Metal /Electronic is nu eenmaal niet de smaak van de meer ‘doorsnee’ pop/rock stemmers (hier).

5-3

Denk ik

Wrathchild1 schreef:
Ik heb niks ten jou manier van stemmen, wel tegen de .zeurders’ . Hip Hop /Metal /Electronic is nu eenmaal niet de smaak van de meer ‘doorsnee’ pop/rock stemmers (hier).

Dat is ook zo, metal en symfo krijgen ook altijd weinig stemmen. Ook niet van de mensen die nu klagen dat hiphop aan de beurt is. Zo gaan die dingen

En we zijn al weer bij 100!

100. Doe Maar - Smoorverliefd - Flip Kowlier - Vredeslied

3-0

Wrathchild1
4-0

5-0

101. Opgezwolle - Gekkenhuis (feat. Jawat!) - Het Zesde Metaal – Ploegsteert

Arbeidsdeskundige
0-2

1-3

1-4

2-4 duidelijk, wat een loting though

3-4!

4-4 Ja ja toch wel

5-4

Arbeidsdeskundige
102. Karin Kent - Dans Je De Hele Nacht Met Mij? - Peter Schaap - Adem Mijn Adem

Arbeidsdeskundige
1-0

2-0

De nummer 205 van de MuMeladder uitgeschakeld. Wat nou hiphop ondergewaardeerd

2-1, vorige

3-1

Godver te laat voor de vorige

3-2

Gast
geplaatst: vandaag om 18:48 uur

geplaatst: vandaag om 18:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.