Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.
zoeken in:
0
Wrathchild1
geplaatst: 26 mei 2020, 14:13 uur
Beetje kinderachtig allemaal ....ik hoop dat scorpio nu niet om een ander op DJVT stemt. Als iets je ding niet is/je nummer en je hoort de tegenstander liever, dan stem je gewoon daarop.
0
geplaatst: 26 mei 2020, 14:15 uur
Wrathchild1 schreef:
Beetje kinderachtig allemaal ....ik hoop dat scorpio nu niet om een ander op DJVT stemt. Als iets je ding niet is/je nummer en je hoort de tegenstander liever, dan stem je gewoon daarop.
Als je mn betoog volgt lees je daarin dat ik vanwege een nr stem en niet om de stroming.
0
Wrathchild1
geplaatst: 26 mei 2020, 14:17 uur
Ik heb niks ten jou manier van stemmen, wel tegen de .zeurders’
. Hip Hop /Metal /Electronic is nu eenmaal niet de smaak van de meer ‘doorsnee’ pop/rock stemmers (hier).
. Hip Hop /Metal /Electronic is nu eenmaal niet de smaak van de meer ‘doorsnee’ pop/rock stemmers (hier).
1
geplaatst: 26 mei 2020, 14:54 uur
Wrathchild1 schreef:
. Hip Hop /Metal /Electronic is nu eenmaal niet de smaak van de meer ‘doorsnee’ pop/rock stemmers (hier). Dat is ook zo, metal en symfo krijgen ook altijd weinig stemmen. Ook niet van de mensen die nu klagen dat hiphop aan de beurt is. Zo gaan die dingen
0
geplaatst: 26 mei 2020, 14:55 uur
En we zijn al weer bij 100!
100. Doe Maar - Smoorverliefd - Flip Kowlier - Vredeslied
100. Doe Maar - Smoorverliefd - Flip Kowlier - Vredeslied
0
geplaatst: 26 mei 2020, 15:15 uur
101. Opgezwolle - Gekkenhuis (feat. Jawat!) - Het Zesde Metaal – Ploegsteert
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 26 mei 2020, 15:57 uur
102. Karin Kent - Dans Je De Hele Nacht Met Mij? - Peter Schaap - Adem Mijn Adem
0
geplaatst: 26 mei 2020, 16:00 uur
2-0
De nummer 205 van de MuMeladder uitgeschakeld. Wat nou hiphop ondergewaardeerd
De nummer 205 van de MuMeladder uitgeschakeld. Wat nou hiphop ondergewaardeerd

* denotes required fields.