MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:
Arbeidsdeskundige
3-3

Wie beslist hem?

217 Calvin Harris & Dua Lipa - One Kiss vs. Nihiloxica - Diggi Dagga

1-1 sterke battle wel, maar ik ga toch voor de Afrikaanse fissa. Kan niet wachten om ze een keer live te zien.

Zomerfissa.

3-3

218 Beyoncé - 7/11 vs. Stromae - Alors On Danse

Kan hier vrij weinig mee.

3-2

panjoe (moderator)
5-3 maar allebei kut

panjoe (moderator)
219 Disclosure feat. Eliza Doolittle - You & Me (Flume Remix) vs. Ten Walls - Walking with Elephants

Pff, lastig want zijn allebei prima tracks op de grens tussen mainstream en clubscene, maar het YouTube-algoritme (waarin je als je twee housenummers luistert dood wordt gegooid met WwE) en Ten Walls' domme uitspraken (ja sorry) maken voor mij het sentimentele verschil. Oh, en ik vind Requiem gewoon de betere versie van Walking with Elephants.

1-0

Ten Walls heeft nogal domme dingen geroepen (en is daar genadeloos hard voor gestraft overigens), maar het grootste issue met Walking with Elephants vind ik toch het opzichtig leentjebuur spelen bij Booka Shade's Mandarine Girl...

4-0

220 Bingo Players - Cry (Just a Little) vs. KOKOKO! - Malembe

Arbeidsdeskundige
1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 02:24 uur

geplaatst: vandaag om 02:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.