MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:

5-9

2. Todd Terje - Inspector Norse vs. Robyn - Dancing On My Own

0-1 (was mijn finale geweest)

1-1 ruim

1-3 heel ruim

Gretz schreef:
(was mijn finale geweest)

Als ik, voor dit hele spel begon, twee nummers tegen mekaar mocht zetten in de finale, waren deze twee nummers ook als eerste bij me opgekomen. Het ultieme dancefloor anthem vs de meest creatieve beach vibes track

2-3

4-3 idd finale waardige halve finale!

7-3

Todd vs Peggy is een best voorspelbare finale, maar wel een goeie.

8-3

Ploppesteksel schreef:
Todd vs Peggy is een best voorspelbare finale, maar wel een goeie.

Ja, die 2 had vooraf ook als de meest waarschijnlijke finalisten opgeschreven. Vind ik ook een hele terechte finale overigens.

10-4

We begonnen met 512 nummers, hebben er bijna 8 maanden over gespeeld, maar inmiddels zijn we toe aan de finale! Daarin 2 gedoodverfde favorieten, met in de ene hoek de Noorse nu-disco-deuntjessmid Todd Terje met Inspector Norse en in de andere de van muzikale doping verdachte Koreaanse Berliner Peggy Gou met It Makes You Forget (Itgehane). Wie haalt er als eerste 10 stemmen en gaat ervandoor met de prestigieuze titel 'Ultieme Partynummer vd 10's'?

Peggy Gou - It Makes You Forget (Itgehane) vs. Todd Terje - Inspector Norse

Tot de 10, 1 verschil

Poeh, moeilijk hoor

TT volgt toch meer party aan bij mij

0–1

Lastige keuze toch. Inspector Norse is wel een ultiem partynummer van het afgelopen decennium voor mij, waar ik veel feestjes mee heb gehad. Dat is echter vooral ook een chronologisch ding. Intrinsiek vind ik Itgehane nog net een tikkie beter. Vandaar:

1-3

Het was een mooie KO met veel toffe ontdekkingen. Inspector Norse zou de verdiende winnaar zijn, om mij heen in ieder geval een partynummer van een generatie.

1-4

2-7

Ik ga deze KO missen, thanks Tit! Geweldige ontdekkingen gedaan hier.

5-9

Van beide word ik niet wild enthousiast als ze op de dansvloer voorbij komen dus dan kies ik maar voor het beste nummer van de twee.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:03 uur

geplaatst: vandaag om 09:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.