Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2021, 23:05 uur
5-9
2. Todd Terje - Inspector Norse vs. Robyn - Dancing On My Own
0-1 (was mijn finale geweest)
2. Todd Terje - Inspector Norse vs. Robyn - Dancing On My Own
0-1 (was mijn finale geweest)
1
geplaatst: 24 januari 2021, 23:34 uur
Gretz schreef:
(was mijn finale geweest)
(was mijn finale geweest)
Als ik, voor dit hele spel begon, twee nummers tegen mekaar mocht zetten in de finale, waren deze twee nummers ook als eerste bij me opgekomen. Het ultieme dancefloor anthem vs de meest creatieve beach vibes track
2-3
0
geplaatst: 25 januari 2021, 00:16 uur
7-3
Todd vs Peggy is een best voorspelbare finale, maar wel een goeie.
0
geplaatst: 25 januari 2021, 07:29 uur
8-3
Ja, die 2 had vooraf ook als de meest waarschijnlijke finalisten opgeschreven. Vind ik ook een hele terechte finale overigens.
Ploppesteksel schreef:
Ja, die 2 had vooraf ook als de meest waarschijnlijke finalisten opgeschreven. Vind ik ook een hele terechte finale overigens.
1
geplaatst: 25 januari 2021, 08:48 uur
We begonnen met 512 nummers, hebben er bijna 8 maanden over gespeeld, maar inmiddels zijn we toe aan de finale! Daarin 2 gedoodverfde favorieten, met in de ene hoek de Noorse nu-disco-deuntjessmid Todd Terje met Inspector Norse en in de andere de van muzikale doping verdachte Koreaanse Berliner Peggy Gou met It Makes You Forget (Itgehane). Wie haalt er als eerste 10 stemmen en gaat ervandoor met de prestigieuze titel 'Ultieme Partynummer vd 10's'?
Peggy Gou - It Makes You Forget (Itgehane) vs. Todd Terje - Inspector Norse
Tot de 10, 1 verschil
Peggy Gou - It Makes You Forget (Itgehane) vs. Todd Terje - Inspector Norse
Tot de 10, 1 verschil
0
geplaatst: 25 januari 2021, 08:56 uur
Poeh, moeilijk hoor
TT volgt toch meer party aan bij mij
0–1
TT volgt toch meer party aan bij mij
0–1
0
geplaatst: 25 januari 2021, 09:07 uur
Lastige keuze toch. Inspector Norse is wel een ultiem partynummer van het afgelopen decennium voor mij, waar ik veel feestjes mee heb gehad. Dat is echter vooral ook een chronologisch ding. Intrinsiek vind ik Itgehane nog net een tikkie beter. Vandaar:
1-3
1-3
1
geplaatst: 25 januari 2021, 09:49 uur
Het was een mooie KO met veel toffe ontdekkingen. Inspector Norse zou de verdiende winnaar zijn, om mij heen in ieder geval een partynummer van een generatie.
1-4
1-4
1
geplaatst: 25 januari 2021, 10:55 uur
2-7
Ik ga deze KO missen, thanks Tit! Geweldige ontdekkingen gedaan hier.
Ik ga deze KO missen, thanks Tit! Geweldige ontdekkingen gedaan hier.
0
geplaatst: 25 januari 2021, 20:28 uur
5-9
Van beide word ik niet wild enthousiast als ze op de dansvloer voorbij komen dus dan kies ik maar voor het beste nummer van de twee.
Van beide word ik niet wild enthousiast als ze op de dansvloer voorbij komen dus dan kies ik maar voor het beste nummer van de twee.
* denotes required fields.