MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:

119 Romare - The Blues (It Began in Africa) vs. Mim Suleiman - Mingi

0-1

allebei nice, maar er moet gekozen worden

3-2

en Foals heeft Koffee een nummertje laten trekken, om vervolgens nooit aan de beurt te komen. Laat Koenr het maar niet zien.

120 Merol - Lekker met de Meiden vs. Chairlift - I Belong In Your Arms (John Talabot & Pional 6.15AMix)

Heb het 2de nummer nog niet gehoord maar laat ons zeggen dat er geen twijfel over kan zijn
0-1

corn1holio1 schreef:
Heb het 2de nummer nog niet gehoord maar laat ons zeggen dat er geen twijfel over kan zijn

Confirmed.

1-2

Ho ho, Merol is wel 3fm song van het jaar, respect voor de moderne klassiekers yo

1-3

aerobag schreef:
Ho ho, Merol is wel 3fm song van het jaar, respect voor de moderne klassiekers yo

https://i.ytimg.com/vi/FT10yp3_lu0/hqdefault.jpg

Was echt de eerste keer dat ik Merol mocht aanhoren. Gaat me nog even bijblijven.
(Ondertussen Chairlift wel beluisterd hoor)

Is Gretz fan van Merol eigenlijk? Ik zie hem geen nieuwsartikelen/interviews bij de albums plaatsen dus ik twijfel

1-5, maar niks mis met Merol.

aerobag schreef:
en Foals heeft Koffee een nummertje laten trekken, om vervolgens nooit aan de beurt te komen. Laat Koenr het maar niet zien.

Soms snapt men er hier niks van.

Koenr schreef:
1-6, maar niks mis met Merol.

aerobag schreef:
Is Gretz fan van Merol eigenlijk? Ik zie hem geen nieuwsartikelen/interviews bij de albums plaatsen dus ik twijfel

Fan is een te groot woord, maar ik mag haar uitstraling wel

121 Beyoncé - Formation vs. Julio Bashmore - Au Seve

0-0

ik zal queen B een puntje gunnen

1-3

1-4

Toch een moeilijkere keuze dan op het eerste zicht lijkt.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:23 uur

geplaatst: vandaag om 22:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.