MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / That's Soul!! Ladder (Editie 4)

zoeken in:
Vervang nog gerust, Als het dinsdag om 00:01 maar goed staat, want dan verwerk ik alles.

Vijftien andere artiesten dan het eerste nominatielijstje.

Bill Withers - Can We Pretend
Booker T & The MG's feat. Judy Clay - Children Don't Get Weary
Helene Smith - Thrills and Chills
Hot Chocolate - Sexy Moods of Your Mind
Jackie Shane - Any Other Way
Jimmy Hughes - Steal Away
Kenny Carter - Showdown
King Hannibal - Party Life
Minnie Riperton - Lovin' You
Otis Redding - Cigarettes and Coffee
Rick James feat. Smokey Robinson - Ebony Eyes (check die video!)
Sam Cooke - Twistin' the Night Away
The Enchanters - I Paid for the Party
The Stylistics - Because I Love You, Girl
Toussaint McCall - Nothing Takes the Place of You

Wendy Rene - After Laughter (Comes Tears)

En voor de volledigheid moet er hier en daar ook nog een hoofdletter bij of af.

Mooi lijstje met liedjes hoor . We Had It All ken ik van Donnie Fritts, benieuwd hoe Candi Staton hem brengt.

Millie Jackson is tot nu toe wel de grootste ontdekking hier. Wat een stem en wat een goede nummers

Edgar18 schreef:
Wendy Rene - After Laughter (Comes Tears)

En voor de volledigheid moet er hier en daar ook nog een hoofdletter bij of af.

Mooi lijstje met liedjes hoor . We Had It All ken ik van Donnie Fritts, benieuwd hoe Candi Staton hem brengt.

Aaangepast! De allereerste die overigens We Had It All opnam was Waylon Jennings, en van Dolly Parton is er op zijn Dolly's ook een leuke versie van, maar die van Candi is het meest soulful.

Arbeidsdeskundige
laxus11 schreef:
Kom vanmiddag met een nieuw lijstje

Ik mis de lijsten van thelion, Arbeidsdeskundige en jeroentjuhh
Dank voor je bericht laxus11.
Het gaat me even niet lukken. Maar ik speel vanaf de ladders zeker mee.

Haha, daar is Pyramids weer

Ja, ik heb gedeeltelijk toch ook even gekeken naar welke artiesten ontbraken in de lijst....of welke nog niet met al teveel nummers erin stonden...en er ook wat van dit decennium / laatste 10 jaar in proberen te stoppen.

Ik ben er blij mee hoor, maar de vorige editie werd ie door alle andere deelnemers verguisd. We zijn inmiddels een jaar of twee verder dus wie weet zijn ze tot inzicht gekomen.

Ik denk niet dat Frank veel punten van mij zou krijgen, geen heel slecht nummer overigens.

Edgar18 schreef:
Ik ben er blij mee hoor, maar de vorige editie werd ie door alle andere deelnemers verguisd. We zijn inmiddels een jaar of twee verder dus wie weet zijn ze tot inzicht gekomen.

Ik moet zeggen dat ik ook wel wat tijd nodig had om eraan te wennen...dat heb ik wel vaker met nieuwe muziek tegenwoordig (zal de leeftijd wel zijn ), maar uiteindelijk komt het wel...

Na de 2e ronde zitten we nu op 760 nummers. Dat houdt in dat we er nog 240 moeten. Nog een flinke hap dus. Ik ga even nadenken hoe dit nog kan aanvullen buiten de nominatierondes. (suggesties zijn welkom). Dus kom hierover later vandaag nog in de lucht. Dat er nog een nominatieronde komt lijkt me evident.

Niet allemaal even soul achtig maar die worden er wss toch wel uitgestemd als ze niet goed genoeg zijn. Wel een aantal fijne liedjes overigens!

Mag ik ook nog nomineren? En is er ergens een lijst waar ik kan zien wat er tot nu toe genomineerd is?

musicfriek schreef:
Mag ik ook nog nomineren? En is er ergens een lijst waar ik kan zien wat er tot nu toe genomineerd is?

Volgens mij zijn er nog genoeg nummers nodig

musicfriek schreef:

Er komt nog wel een 3e nominatieronde aan. Later vandaag meer daarover.

Ik heb er bijna 20 verzameld momenteel, moet alleen de linkjes nog zoeken.

Musicfriek neemt hier alvast een voorschot op de 3e nominatieronde

- deadline: donderdag 23:59
- 10 tot 20 songs.
- verder alle overige regels van eerder

Tussen de automatische nominaties zit niet zo heel veel soeps. Wat mij betreft vullen we de lege plekken zoveel mogelijk op met user nominaties. Er is nog zo veel mooie soulmuziek niet genomineerd.

Dat gezegd hebbende, ik plaats er in de loop van de avond weer twintig.

Reijersen schreef:
Musicfriek neemt hier alvast een voorschot op de 3e nominatieronde
Ja, excuus, was iets te vroeg met plaatsen, maar ik heb ronde 1 en 2 niks ingediend qua nominaties

Gast
geplaatst: vandaag om 19:23 uur

geplaatst: vandaag om 19:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.