Muziek / Muziekgames / Elvis Aaron Presley K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2020, 18:28 uur
70's Elvis die hoorbaar geniet van het zingen van deze rocker:
0-2
0-2
0
geplaatst: 20 juni 2020, 18:32 uur
0-4
Zie net dat de mooiste Gospel (Where No One Stands Alone) van Elvis met 5-0 afgedroogd is
Het gaat sowieso niet goed met de Goseplsongs in deze K.O.
Zie net dat de mooiste Gospel (Where No One Stands Alone) van Elvis met 5-0 afgedroogd is

Het gaat sowieso niet goed met de Goseplsongs in deze K.O.
0
geplaatst: 20 juni 2020, 18:35 uur
Eindelijk respect voor Cindy, Cindy dat in de Elvis literatuur met minachting bejegent wordt.
0
geplaatst: 20 juni 2020, 18:35 uur
Kees-Jan schreef:

Moet eerlijk zeggen dat ik dat juist één van zijn mindere gospels vind. Daarnaast doet die gruwelversie uit 2018 ook weinig goed voor de legacy van dat nummer.
0
geplaatst: 20 juni 2020, 18:36 uur
0-2
It hurts me is een sterk nummer; zelfs in de camp 1968 versie.
It hurts me is een sterk nummer; zelfs in de camp 1968 versie.
1
geplaatst: 20 juni 2020, 18:38 uur
Shaky schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik dat juist één van zijn mindere gospels vind. Daarnaast doet die gruwelversie uit 2018 ook weinig goed met de legacy van dat nummer.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat juist één van zijn mindere gospels vind. Daarnaast doet die gruwelversie uit 2018 ook weinig goed met de legacy van dat nummer.
Eens dat de versie uit 2018 verschrikkelijk is (daar kan ik ook niet naar luisteren), maar de oorspronkelijke studioversie op 'How Great Thou Art' is werkelijk schitterend.
1
geplaatst: 20 juni 2020, 18:42 uur
Zo zal iedereen zijn favoriete gospel nummer van hem hebben. Hij wist er ook wel raad mee zeg, sodejuu hij heeft me wat pareltjes in dat genre afgeleverd.
0
geplaatst: 20 juni 2020, 18:44 uur
Alleen I believe & We call on Him vind ik minder in zijn gospelscore.
1
jeb777
geplaatst: 20 juni 2020, 18:59 uur
Twee prachtige nummers, maar Kentucky Rain staat wel in mijn Elvis top 10... 1-1 Dus.
0
geplaatst: 20 juni 2020, 19:35 uur
Pff... ik weet t niet hoor, allebei top.... uhm...
4-3 dan maar?
4-3 dan maar?
1
geplaatst: 20 juni 2020, 20:40 uur
jeb777, zullen we ze gewoon stiekem allebei meenemen naar de volgende ronde? 
Dit was echt een coinflip; en gezien het scoreverloop hebben we als groep ook moeite om hier één winnaar aan te wijzen.
Dit is overigens pas de 3e battle die tot het gaatje gaat.

Dit was echt een coinflip; en gezien het scoreverloop hebben we als groep ook moeite om hier één winnaar aan te wijzen.
0
geplaatst: 20 juni 2020, 20:42 uur
Shaky schreef:

Maar dan nog, er volgen nog heel wat onmogelijke en moeilijke keuze's...en heel wat potentieele winnaaars voor de eindstrijd.
* denotes required fields.