Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2022, 00:38 uur
2. Extrawelt - Soopertrack (80 punten, 14 keer genoemd, nummer 1 van Teunnis, 0 keer geëlimineerd, startlijst)
Mijn eigen #1 komt net twee punten te kort voor de winst. Maar ergens ben ik wel opgelucht, want eigenlijk zou dat wel een beetje een lelijke zijn voor Border Community: Extrawelt heeft veel uitgebracht en is vrij succesvol in zijn carrière, maar dit is het enige wat hij heeft gemaakt voor Border Community. Nou ja, ook nog de B-kant Zu Fuss. Extrawelt is een grote naam en voor zover ik heb kunnen horen is dat terecht: zijn enige optreden als dj dat ik heb gezien was euforisch, maar ook loeihard. Ik kom er nu trouwens achter dat Midimiliz een alias van hem is. Dat is een naam die ik ken van - hé, daar hebben we hem weer - James Holden zijn At the Controls. Toch nog een extra linkje met Border Community. Trouwens een enorm straffe prestatie van Soopertrack is dat het in ieders top-10 stond!
Mijn eigen #1 komt net twee punten te kort voor de winst. Maar ergens ben ik wel opgelucht, want eigenlijk zou dat wel een beetje een lelijke zijn voor Border Community: Extrawelt heeft veel uitgebracht en is vrij succesvol in zijn carrière, maar dit is het enige wat hij heeft gemaakt voor Border Community. Nou ja, ook nog de B-kant Zu Fuss. Extrawelt is een grote naam en voor zover ik heb kunnen horen is dat terecht: zijn enige optreden als dj dat ik heb gezien was euforisch, maar ook loeihard. Ik kom er nu trouwens achter dat Midimiliz een alias van hem is. Dat is een naam die ik ken van - hé, daar hebben we hem weer - James Holden zijn At the Controls. Toch nog een extra linkje met Border Community. Trouwens een enorm straffe prestatie van Soopertrack is dat het in ieders top-10 stond!
6
geplaatst: 14 mei 2022, 00:38 uur
1. Nathan Fake - The Sky Was Pink [Holden Remix] (82 punten, 11 keer genoemd, nummer 1 van andré, GrafGantz, Gyzzz en -SprayIt-, 1 keer geëlimineerd, startlijst)
De gedoodverfde favoriet. De posterboy van Border Community. Het nummer waar James Holden zoveel naar gevraagd werd, dat hij het begon te haten. Of in ieder geval weigerde hij het nog eens te draaien. Hij zal zelf toch wel alsnog beseffen dat dit een meesterlijk geniaal nummer is? The Sky Is Pink kwam in de originele versie al langs helemaal aan het begin van deze finalepresentatie. We maken de cirkel rond en James Holden lift de door Nathan Fake gecreëerde geluiden naar een hoger niveau. Naar een goddelijk niveau. Oh jee, heb je weer zo'n Holdenadept die hem met God gaat vergelijken. Tsja, de religies hebben zelf van God een metafoor gemaakt voor het ultieme. Want dit is een ultieme trip. Koptelefoon op en ogen dicht. Ach, wat is dit een schitterende winnaar!
De gedoodverfde favoriet. De posterboy van Border Community. Het nummer waar James Holden zoveel naar gevraagd werd, dat hij het begon te haten. Of in ieder geval weigerde hij het nog eens te draaien. Hij zal zelf toch wel alsnog beseffen dat dit een meesterlijk geniaal nummer is? The Sky Is Pink kwam in de originele versie al langs helemaal aan het begin van deze finalepresentatie. We maken de cirkel rond en James Holden lift de door Nathan Fake gecreëerde geluiden naar een hoger niveau. Naar een goddelijk niveau. Oh jee, heb je weer zo'n Holdenadept die hem met God gaat vergelijken. Tsja, de religies hebben zelf van God een metafoor gemaakt voor het ultieme. Want dit is een ultieme trip. Koptelefoon op en ogen dicht. Ach, wat is dit een schitterende winnaar!
1
geplaatst: 14 mei 2022, 00:42 uur
The Greatest Hits of Border Community
1. Nathan Fake - The Sky Was Pink [Holden Remix]
2. Extrawelt - Soopertrack
3. Holden - Blackpool Late Eighties
4. Petter - Some Polyphony
5. Holden - Renata
6. Nathan Fake - Outhouse
7. Fairmont - Gazebo
8. Holden - A Break in the Clouds
9. Holden - The Caterpillar's Intervention
10. Holden - Lump
11. Petter - Modern Eternity
12. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First
13. The MFA - The Difference It Makes
14. Misstress Barbara - Barcelona
15. James Holden & The Animal Spirits - The Animal Spirits
16. James Holden & The Animal Spirits - Thunder Moon Gathering
17. Holden - Idiot
18. Kate Wax - Dust Collision
19. Nathan Fake - Charlie's House [Apparat Remix]
20. Nathan Fake - The Sky Was Pink
https://open.spotify.com/playlist/4IHAOITPcrbfyI4MFhJvaD
spotify:playlist:4IHAOITPcrbfyI4MFhJvaD
1. Nathan Fake - The Sky Was Pink [Holden Remix]
2. Extrawelt - Soopertrack
3. Holden - Blackpool Late Eighties
4. Petter - Some Polyphony
5. Holden - Renata
6. Nathan Fake - Outhouse
7. Fairmont - Gazebo
8. Holden - A Break in the Clouds
9. Holden - The Caterpillar's Intervention
10. Holden - Lump
11. Petter - Modern Eternity
12. James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First
13. The MFA - The Difference It Makes
14. Misstress Barbara - Barcelona
15. James Holden & The Animal Spirits - The Animal Spirits
16. James Holden & The Animal Spirits - Thunder Moon Gathering
17. Holden - Idiot
18. Kate Wax - Dust Collision
19. Nathan Fake - Charlie's House [Apparat Remix]
20. Nathan Fake - The Sky Was Pink
https://open.spotify.com/playlist/4IHAOITPcrbfyI4MFhJvaD
spotify:playlist:4IHAOITPcrbfyI4MFhJvaD
0
geplaatst: 14 mei 2022, 00:44 uur
Ik draag het stokje in de diepe nacht over aan Poek, die ook een hele interessante Greatest Hits gaat presenteren.
En hopelijk heb ik niet je planning verstoord door het zo laat te maken.
En hopelijk heb ik niet je planning verstoord door het zo laat te maken.
2
geplaatst: 14 mei 2022, 10:39 uur
Dank Teunnis. Vandaag vrij, dus de begintijd maakt me niet veel uit. Volgende week zaterdag moet ik echter naar Zuid-Limburg en vrijdagavond voorbereiden, dus dat is wat onhandig, de presentatie zal dus waarschijnlijk wat bondiger zijn dan bij mij gebruikelijk..
Wat betreft de vorige Greatest Hits: The Sky Was Pink en Soopertrack ken ik en vind ik op zich best lekker, maar ruim 18 minuten samen, da's best lang. En de hele finale 145 minuten. Die van Steven Wilson ervoor zelfs nog langer: 153 minuten, bijna acht minuten gemiddeld per nummer! In andere spellen ook al, Song van het jaar 2022 bijvoorbeeld, moet je je door Zuid-Koreaanse shoegaze van 11'52'' worstelen. Wie nomineert dat? O wacht, dat was ik zelf. Maar los daarvan vind ik dat het ook anders kan. En om dat te bewijzen organiseer ik:
GREATEST HITS OF ONDER TWEE MÏNUTEN
Liedjes van onder de 2'00'' dus. In de startlijst heb ik geprobeerd genredivers te maken. Vooral de genres die vaak korte nummers hebben (punk, hardcore, lofi, tweepop, grebo), wilde ik erin, al zullen die het in de tweede ronde vast afleggen tegen de allemansvrienden die ook in de lijst staan. En wellicht tegen jullie nominaties, want jullie mogen de lijst aanvullen tot dertig door vijf a tien nummers te nomineren. Het zal wel even zoeken zijn naar nummers, maar je kan google gebruiken, zoeken op Spotify naar playlists van korte nummers, je favoriete playlists sorteren op tijd of de naam van je favoriete artiest in de zoekbalk invullen en bij nummers kijken. Afkijken bij andere nominaties kan natuurlijk ook.
Another Sunny Day - I'm in Love With a Girl Who Doesn't Know I Exist
Big Star - I'm in Love With a Girl
DJ Shadow - Organ Donor
Eddie Cochran - C'mon Everybody
Guided By Voices - As We Go Up We Go Down
Janis Joplin - Mercedes Benz
Madvillain - Accordion
Mano Negra - King Kong Five
Minor Threat - Straight Edge
Ramones - Judy is a Punk
Pixies - Broken Face
Pop Will Eat Itself - Oh Grebo, I Think I Love You
The Beatles - She Came In Through the Bathroom Window
The Box Tops - The Letter
The Clash - White Riot
The Mothers of Invention - What's the Ugliest Part of Your Body?
The Smiths - Please, Please, Please, Let Me Get What I Want
The Undertones - Here Comes The Summer
The White Stripes - Fell In Love With A Girl
Van Halen - Eruption
Let wel op: soms spreken bronnen elkaar tegen over de speelduur. Bijvoorbeeld What You Do To Me van Teenage Fanclub is 1'59'' op Spotify, 2'00'' op RYM. Bij twijfel niet nomineren graag (en ik hou me het recht voor nummers af te keuren wegens speelduuronduidelijkheid).
Verder wil ik nog wat mensen taggen. Wie houden er van korte nummers? Nou, andré en LucM bijvoorbeeld namens #teamgbv. ArthurDZ kan alvast proberen kennis te laten maken met Fugazi namens team #hardcorepunk samen met bennerd, aerobag en itchy. wendyvortex past in beide teams. ranja kent vast veel obscure halveminuutliedjes. chartsmaster durft zelfs nummers van onder de twee minuten te nomineren in topics.
De deadline is maandagavond, waarschijnlijk rond elf uur na mijn pubquiz. Dat betekent dat ik mogelijk geen tiebreak doe maar ga loten, al dan niet eerlijk.
Edit: nog een toevoeging: ik alfabetiseer de nominaties om te gaan tellen. Let daarom op de spelling van de bands: mocht je b.v. Beatles schrijven i.p.v. The Beatles, dan kan het zijn je nominatie niet bij eventuele andere nominaties van hetzelfde nummer opgeteld wordt.
Wat betreft de vorige Greatest Hits: The Sky Was Pink en Soopertrack ken ik en vind ik op zich best lekker, maar ruim 18 minuten samen, da's best lang. En de hele finale 145 minuten. Die van Steven Wilson ervoor zelfs nog langer: 153 minuten, bijna acht minuten gemiddeld per nummer! In andere spellen ook al, Song van het jaar 2022 bijvoorbeeld, moet je je door Zuid-Koreaanse shoegaze van 11'52'' worstelen. Wie nomineert dat? O wacht, dat was ik zelf. Maar los daarvan vind ik dat het ook anders kan. En om dat te bewijzen organiseer ik:
GREATEST HITS OF ONDER TWEE MÏNUTEN
Liedjes van onder de 2'00'' dus. In de startlijst heb ik geprobeerd genredivers te maken. Vooral de genres die vaak korte nummers hebben (punk, hardcore, lofi, tweepop, grebo), wilde ik erin, al zullen die het in de tweede ronde vast afleggen tegen de allemansvrienden die ook in de lijst staan. En wellicht tegen jullie nominaties, want jullie mogen de lijst aanvullen tot dertig door vijf a tien nummers te nomineren. Het zal wel even zoeken zijn naar nummers, maar je kan google gebruiken, zoeken op Spotify naar playlists van korte nummers, je favoriete playlists sorteren op tijd of de naam van je favoriete artiest in de zoekbalk invullen en bij nummers kijken. Afkijken bij andere nominaties kan natuurlijk ook.
Another Sunny Day - I'm in Love With a Girl Who Doesn't Know I Exist
Big Star - I'm in Love With a Girl
DJ Shadow - Organ Donor
Eddie Cochran - C'mon Everybody
Guided By Voices - As We Go Up We Go Down
Janis Joplin - Mercedes Benz
Madvillain - Accordion
Mano Negra - King Kong Five
Minor Threat - Straight Edge
Ramones - Judy is a Punk
Pixies - Broken Face
Pop Will Eat Itself - Oh Grebo, I Think I Love You
The Beatles - She Came In Through the Bathroom Window
The Box Tops - The Letter
The Clash - White Riot
The Mothers of Invention - What's the Ugliest Part of Your Body?
The Smiths - Please, Please, Please, Let Me Get What I Want
The Undertones - Here Comes The Summer
The White Stripes - Fell In Love With A Girl
Van Halen - Eruption
Let wel op: soms spreken bronnen elkaar tegen over de speelduur. Bijvoorbeeld What You Do To Me van Teenage Fanclub is 1'59'' op Spotify, 2'00'' op RYM. Bij twijfel niet nomineren graag (en ik hou me het recht voor nummers af te keuren wegens speelduuronduidelijkheid).
Verder wil ik nog wat mensen taggen. Wie houden er van korte nummers? Nou, andré en LucM bijvoorbeeld namens #teamgbv. ArthurDZ kan alvast proberen kennis te laten maken met Fugazi namens team #hardcorepunk samen met bennerd, aerobag en itchy. wendyvortex past in beide teams. ranja kent vast veel obscure halveminuutliedjes. chartsmaster durft zelfs nummers van onder de twee minuten te nomineren in topics.
De deadline is maandagavond, waarschijnlijk rond elf uur na mijn pubquiz. Dat betekent dat ik mogelijk geen tiebreak doe maar ga loten, al dan niet eerlijk.
Edit: nog een toevoeging: ik alfabetiseer de nominaties om te gaan tellen. Let daarom op de spelling van de bands: mocht je b.v. Beatles schrijven i.p.v. The Beatles, dan kan het zijn je nominatie niet bij eventuele andere nominaties van hetzelfde nummer opgeteld wordt.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 10:43 uur
Kan een mod de topictitel veranderen in Greatest Hits of #5 (Onder twee minuten)?
Casartelli, Soledad of cosmic kid ?
Bij voorbaat dank.
De startlijst is momenteel 34 min 21 sec volgens Spotify:
https://open.spotify.com/playlist/7i6W7k6nyz569bQ1t3JjOn
Casartelli, Soledad of cosmic kid ?
Bij voorbaat dank.
https://open.spotify.com/playlist/7i6W7k6nyz569bQ1t3JjOn
0
geplaatst: 14 mei 2022, 10:46 uur
Mijn eigen nominaties alvast:
Guided By Voices - A Salty Salute
Joop Visser - Trouw
LiL Mariko - Where's my Juul
Motörhead - Ramonesstayi
Neil Young - Till the Morning Comes
Sonic Youth - Nic Fit
The Breeders - Fortunately Gone
The Castaways - Liar, Liar
The Lemonheads - Rockin Stroll
Yes - We Have Heaven
Mogelijk pas ik het nog aan als iemand van jullie met een briljante nominatie komt die ik gemist heb.
Guided By Voices - A Salty Salute
Joop Visser - Trouw
LiL Mariko - Where's my Juul
Motörhead - Ramonesstayi
Neil Young - Till the Morning Comes
Sonic Youth - Nic Fit
The Breeders - Fortunately Gone
The Castaways - Liar, Liar
Yes - We Have Heaven
Mogelijk pas ik het nog aan als iemand van jullie met een briljante nominatie komt die ik gemist heb.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 10:54 uur
Poek schreef:
En kunnen we die ook nog ergens zien? Anders dan op Spotify.De startlijst is momenteel 34 min 21 sec volgens Spotify:
1
geplaatst: 14 mei 2022, 11:04 uur
Angry Samoans - Gimme Sopor
Doom - Police Bastard
Guided by Voices - Short on Posters
Pistache B.V. - Phillips
Screamin' Sirens - Ugly & Slouchy
The Gears - Rockin' at Ground Zero
The Pigs - They Say
The Radiators from Space - Television Screen
The Residents - Act of Being Polite
The Shapes - What's for Lunch Mum? (Not Beans Again!)
Doom - Police Bastard
Guided by Voices - Short on Posters
Pistache B.V. - Phillips
Screamin' Sirens - Ugly & Slouchy
The Gears - Rockin' at Ground Zero
The Pigs - They Say
The Radiators from Space - Television Screen
The Residents - Act of Being Polite
The Shapes - What's for Lunch Mum? (Not Beans Again!)
1
geplaatst: 14 mei 2022, 11:30 uur
Elvis Presley - All Shook Up
Emitt Rhodes - Lullabye
Kacey Musgraves - Mother
Marvin Gaye - God Is Love
Neutral Milk Hotel - Communist Daughter
Nick Drake - Road
Rodriguez - Forget It
Simon & Garfunkel - April Come She Will
The Beatles - Carry That Weight
Tom Waits - Cemetery Polka
Emitt Rhodes - Lullabye
Kacey Musgraves - Mother
Marvin Gaye - God Is Love
Nick Drake - Road
Rodriguez - Forget It
Simon & Garfunkel - April Come She Will
The Beatles - Carry That Weight
1
geplaatst: 14 mei 2022, 11:43 uur
Ik zal es zoeken (en spieken bij anderen)
Mark Lanegan - Judas Touch
Masters of Reality - Madonna
The Waterboys - Song from The end of The World
Dead Moon - on another plane
Supertramp - Surely
Pink Floyd - Vera
Meindert Talma en de Negroes - Versmobielondernemer
The Waterboys - Song from The end of The World
Dead Moon - on another plane
Supertramp - Surely
Pink Floyd - Vera
Meindert Talma en de Negroes - Versmobielondernemer
0
geplaatst: 14 mei 2022, 11:43 uur
Dank je wel Teunnis! Leuke trip down memory lane voor mij, al die oude Border Community releases weer luisteren.
Nu eens zien of ik tijd kan vrij maken voor de nieuwe editie.
Nu eens zien of ik tijd kan vrij maken voor de nieuwe editie.

2
geplaatst: 14 mei 2022, 11:56 uur
Oioioi ben ik gewoon helemaal vergeten te stemmen! En dat terwijl ik van de week nog zo'n heerlijke BC-balkonsessie heb gedraaid voor mezelf. Gelukkig hebben jullie een fantastische winnaar uit weten te kiezen, maar eigenlijk stonden er alleen maar briljante liedjes in de finale. En die hoezen uit de beginperiode blijven echt ongeëvenaard. Teun bedankt! 
Dit was lastig, is namelijk zo veel keus op zoveel verschillende vlakken. Laat ik het maar met deze tien doen:
Boards of Canada - Olson
girl in red - 4am
Haley Heynderickx - No Face
HANG YOUTH - SHELL IS EEN PRIMA BEDRIJF (ALS IK DE WEBSITE MAG GELOVEN)
Ichiko Aoba - Horo
Jerry Williams - Babe
JPEGMAFIA - I Cannot Fucking Wait Til Morrissey Dies
Taqbir - Sma3
Yanka - по трамвайным рельсам

Dit was lastig, is namelijk zo veel keus op zoveel verschillende vlakken. Laat ik het maar met deze tien doen:
Boards of Canada - Olson
girl in red - 4am
Ichiko Aoba - Horo
Jerry Williams - Babe
Taqbir - Sma3
0
geplaatst: 14 mei 2022, 12:09 uur
Edgar18 schreef:
Nick Drake - Road
Nick Drake - Road
Op Spotify duurt deze precies 2 minuten, dus ben bang dat 'ie net te lang is.
2
geplaatst: 14 mei 2022, 12:17 uur
Jeetje, als liefhebber van rock'n'roll en crooners is de keuze enorm. Laat ik er dit van maken:
Dean Martin - You're Nobody Till Somebody Loves You
Don Gibson - Blue Blue Day
Gary Moore - Key to Love
Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire
Johnny Burnette - You're Sixteen
Lee Rocker - Slap the Bass
Robert Gordon - Black Slacks
Tommy Sands - Hey Miss Fannie
Vic Damone - You Must Have Been a Beautiful Baby
Dean Martin - You're Nobody Till Somebody Loves You
Don Gibson - Blue Blue Day
Gary Moore - Key to Love
Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire
Johnny Burnette - You're Sixteen
Lee Rocker - Slap the Bass
Robert Gordon - Black Slacks
Tommy Sands - Hey Miss Fannie
Vic Damone - You Must Have Been a Beautiful Baby
2
geplaatst: 14 mei 2022, 12:34 uur
The Vaccines - Wreckin' Bar (Ra Ra Ra)
De Raggende manne - Nee's Niks
The Waterboys - Spirit
Pixies - Isla de encanta
The La's - Feelin'
Nick Drake - Road
Pixies - Something Against You
De Raggende manne - Nee's Niks
The Waterboys - Spirit
Pixies - Isla de encanta
The La's - Feelin'
Nick Drake - Road
Pixies - Something Against You
1
geplaatst: 14 mei 2022, 12:39 uur
100 gecs - Money Machine
Count Bass D - Sanctuary
MC Boing - Boing Beat
Rebecca Sugar & Olivia Olson - Everything Stays
SOPHIE - Lemonade
SOPHIE - Not Okay
Taqbir - Sma3
The Mothers of Invention - Oh No
The Mothers of Invention - Uncle Meat: Main Title Theme
Vashti Bunyan - Diamond Day
Poeh, dat was lastig. Nog even een shout-out naar A. G. Cook - 2021, Ashley Eriksson - Island Song, Brigitte Bardot - Moi Je Joue, Converge - Axe to Fall, Converge - Concubine, J Dilla - Time: The Donut of the Heart, Javelin - The Merkin Jerk, Joanna Newsom - On a Good Day, Laura Les - Haunted, Minute Man - Viet Nam, Neutral Milk Hotel - Communist Daughter, Pixies - Tame, Regina Spektor - Flyin, The Mothers of Invention - King Kong Itself en Yma Sumac - Taki Rari
EDIT: Lijstje nog aangepast dankzij 123poetertjes. Nu hopen dat Niek dat andersom ook doet. Hint hint.
Count Bass D - Sanctuary
MC Boing - Boing Beat
SOPHIE - Lemonade
SOPHIE - Not Okay
Taqbir - Sma3
The Mothers of Invention - Oh No
The Mothers of Invention - Uncle Meat: Main Title Theme
Vashti Bunyan - Diamond Day
Poeh, dat was lastig. Nog even een shout-out naar A. G. Cook - 2021, Ashley Eriksson - Island Song, Brigitte Bardot - Moi Je Joue, Converge - Axe to Fall, Converge - Concubine, J Dilla - Time: The Donut of the Heart, Javelin - The Merkin Jerk, Joanna Newsom - On a Good Day, Laura Les - Haunted, Minute Man - Viet Nam, Neutral Milk Hotel - Communist Daughter, Pixies - Tame, Regina Spektor - Flyin, The Mothers of Invention - King Kong Itself en Yma Sumac - Taki Rari
EDIT: Lijstje nog aangepast dankzij 123poetertjes. Nu hopen dat Niek dat andersom ook doet. Hint hint.
1
geplaatst: 14 mei 2022, 12:41 uur
Daniel Johnston - True Love Will Find You in the End
Guided By Voices - Game of Pricks
Ned's Atomic Dustbin - You
Pixies - Rock Music
Ramones - Rockaway Beach
Super Furry Animals - Do or Die
The La's - Feelin'
Therapy? - Knives
Tom Waits - Underground
Ween - I'm Dancing in the Show Tonight
Guided By Voices - Game of Pricks
Ned's Atomic Dustbin - You
Pixies - Rock Music
Ramones - Rockaway Beach
Super Furry Animals - Do or Die
The La's - Feelin'
Therapy? - Knives
Tom Waits - Underground
Ween - I'm Dancing in the Show Tonight
1
geplaatst: 14 mei 2022, 12:58 uur
Vervelend dat er geen handige zoekfunctie bestaat om korte tracks op je favoriete albums te vinden. Ik zal er nog wel een hoop over het hoofd gezien hebben, maar dit zijn in elk geval tien pareltjes:
Clouseau - Fiets
Elvis Costello - Welcome to the Working Week
Frank Sinatra - You Do Something to Me
Julie London - No Moon at All
Natalie Cole - Thou Swell
Queen - Lazing on a Sunday Afternoon
Solange - Rise
The Kinks - Denmark Street
Tori Amos - Mr. Zebra
Clouseau - Fiets
Elvis Costello - Welcome to the Working Week
Frank Sinatra - You Do Something to Me
Julie London - No Moon at All
Natalie Cole - Thou Swell
Queen - Lazing on a Sunday Afternoon
Solange - Rise
The Kinks - Denmark Street
Tori Amos - Mr. Zebra
0
geplaatst: 14 mei 2022, 13:02 uur
Teunnis schreef:
Lol, oprecht laatste nummer dat ik schrapte. Ik ga even kijken of ik het nog over m'n hart kan krijgen om een ander te lozenEDIT: Lijstje nog aangepast dankzij 123poetertjes. Nu hopen dat Niek dat andersom ook doet. Hint hint.
1
geplaatst: 14 mei 2022, 13:03 uur
Kacey Musgraves - Mother
Nirvana - Molly's Lips
Perfume Genius - Hood
Pixies - Isla de Encanta
Prince - Sister
The Doors - Wintertime Love
Tori Amos - Mr. Zebra
Vashti Bunyan - Love Song
Yma Sumac - Taki Rari
Nirvana - Molly's Lips
Perfume Genius - Hood
Pixies - Isla de Encanta
Prince - Sister
The Doors - Wintertime Love
Tori Amos - Mr. Zebra
Vashti Bunyan - Love Song
Yma Sumac - Taki Rari
0
geplaatst: 14 mei 2022, 13:03 uur
Yes in een onder 2 minuten topic

In ieder geval staan er nog een paar op Fragile.
Heerlijke startlijst.
2
geplaatst: 14 mei 2022, 13:06 uur
Owkee omdat Teun te lief is en ik hem afgelopen week al fors in de steek heb gelaten maak ik toch even een plekje vrij om het een beetje goed te maken. Ichiko er maar uit, is niet per se een onmisbaar nummer op dat verder al prachtige album.
Boards of Canada - Olson
girl in red - 4am
Jerry Williams - Babe
Taqbir - Sma3
Poek
Boards of Canada - Olson
girl in red - 4am
Jerry Williams - Babe
Taqbir - Sma3
Poek
0
geplaatst: 14 mei 2022, 13:07 uur
Rudi S schreef:
Heerlijke startlijst.
(quote)

Heerlijke startlijst.
Zelfs progfans zijn welkom om mee te doen met deze greatest hits!
1
geplaatst: 14 mei 2022, 13:11 uur
aERodynamIC schreef:
Nirvana - Molly's Lips
Nirvana - Molly's Lips
Ik overwoog nog het origineel van The Vaccines als tweepopnummer in de startlijst te doen (maar eigenlijk voornamelijk omdat die bekend is door deze cover).
2
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 mei 2022, 13:14 uur
Descendents - Rockstar
Dead Kennedys - Moral Majority
Dead Kennedys - Nazi Punks Fuck Off
The Cure - Subway Song
Minor Threat - Filler
Fischer-Z - Spiders
The Jesus and Mary Chain - Taste of Candy
Nuclear Assault - Hang the Pope
Wire - 12XU
Dead Kennedys - Moral Majority
Dead Kennedys - Nazi Punks Fuck Off
The Cure - Subway Song
Minor Threat - Filler
Fischer-Z - Spiders
The Jesus and Mary Chain - Taste of Candy
Nuclear Assault - Hang the Pope
Wire - 12XU
1
geplaatst: 14 mei 2022, 13:14 uur
1
geplaatst: 14 mei 2022, 13:15 uur
Belle and Sebastian - Simple Things -> twee alert
Brigitte Bardot - Moi Je Joue
Kim Fowley - The Trip
Lou Reed - New York Telephone Conversation
Marco Bolan - The Wizard
Serge Gainsbourg - Valse de Melody
The Small Faces - What'cha Gonna Do About It (proto-Dolly Dots)
The Drowners - Long Hair
The La's - Son of a Gun
Wire - Champs
Onmogelijk dit, had er zo 50 bij elkaar en dan heb ik niet eens echt naar de 50s/60s gekeken en ben ik ook een beetje weggebleven van punk. En er is ook niet echt een manier om je favoriete albums op deze manier door te ploegen.
En dan ben ik niet eens echt een liefhebber van korte nummers.
edit: lidwoord toegevoegd bij Small Faces Poek
edit2: Billy Bragg - A New England vervangen voor Marc Bolan - The Wizard
Brigitte Bardot - Moi Je Joue
Kim Fowley - The Trip
Lou Reed - New York Telephone Conversation
Marco Bolan - The Wizard
Serge Gainsbourg - Valse de Melody
The Small Faces - What'cha Gonna Do About It (proto-Dolly Dots)
The Drowners - Long Hair
The La's - Son of a Gun
Wire - Champs
Onmogelijk dit, had er zo 50 bij elkaar en dan heb ik niet eens echt naar de 50s/60s gekeken en ben ik ook een beetje weggebleven van punk. En er is ook niet echt een manier om je favoriete albums op deze manier door te ploegen.
En dan ben ik niet eens echt een liefhebber van korte nummers.

edit: lidwoord toegevoegd bij Small Faces Poek
edit2: Billy Bragg - A New England vervangen voor Marc Bolan - The Wizard
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.