menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!

zoeken in:
avatar van aERodynamIC
1. Bat Out of Hell
2. You Took the Words Right Out of My Mouth
3. Two Out of Three Ain’t Bad
4. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
5. For Crying Out Loud*
6. Heaven Can Wait*
7. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]
8. I’m Gonna Love Her for Both of Us
9. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
10. Life Is a Lemon and I Want My Money Back*

avatar van Kees-Jan
1. Bat Out of Hell
2. For Crying Out Loud*
3. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
4. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
5. Rock and Roll Dreams Come Through
6. Bad for Good [feat. Brian May]*
7. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]
8. Modern Girl
9. I’m Gonna Love Her for Both of Us
10. I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo]

Teveel toppers hebben de laatste 20 gehaald. Ik had heel graag Two Out of Three Ain’t Bad, All Revved Up with No Place to Go, More Than You Deserve en Couldn't Have Said It Better [feat. Patti Russo] ook in mijn top10 opgenomen. En als ik een volgende keer uit deze 20 nummers een top10 moet maken, dan is de kans zeker aanwezig dat één van deze nummers de plek van I'd Lie for You inneemt.

Zo'n beetje al mijn toppers staan overigens wel in de eindlijst. Alleen Left in the Dark mis ik, die zou zeker ergens in mijn top5 gestaan hebben.

Verder ben ik erg blij met deze Greatest Hits, waardoor ik Going All the Way [feat. Ellen Foley & Karla DeVito] heb leren kennen. Geweldig nummer (vooral het laatste deel) en ik moet me dus toch een keer gaan verdiepen in de laatste drie CD's van Meat Loaf. Hij kan nog steeds van die geweldige epische nummers uitbrengen.

avatar van Poeha
1. Rock and Roll Dreams Come Through 
2. Two Out of Three Ain’t Bad
3. Life Is a Lemon and I Want My Money Back*   
4. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
5. You Took the Words Right Out of My Mouth
6. Bat Out of Hell
7. Modern Girl 
8. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
9. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher] 
10. All Revved Up with No Place to Go*

11. For Crying Out Loud*
12. I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo] 
13. Couldn't Have Said It Better [feat. Patti Russo] 
14. Midnight at the Lost and Found 
15. I’m Gonna Love Her for Both of Us 
16. Read 'Em and Weep*
17. Original Sin* 
18. Heaven Can Wait*
19. More Than You Deserve*
20. Bad for Good [feat. Brian May]* 

Erg jammer dat Objects (top nummer) en Rock ’n’ Roll Mercenaries [feat. John Parr] (jeugdsentiment) het niet gehaald hebben. De saxsolo in Rock and Roll Dreams Come Through is de kers op de muzikale taart. Bat II vind ik misschien nog wel beter dan de eerste.

avatar van Funky Bookie
1 Bat Out of Hell
2 For Crying Out Loud*
3 I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
4 Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
5 Heaven Can Wait*
6 You Took the Words Right Out of My Mouth
7 I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo] 
8 All Revved Up with No Place to Go*
9 Life Is a Lemon and I Want My Money Back*   
10 Two Out of Three Ain’t Bad

avatar van Bonk
Goed, ik had hier dus uit de boeken willen doen wat voor geweldig 'coming of age'-nummer Objects in the Rear View Mirror May Appear Closer Than They Are is. Dat het Meat Loaf (en Jim Steinman) in dit nummer lukt om de theatraliteit en de bombast (waar ik overigens absoluut niet vies van ben) zo te doseren dat deze het nummer niet 'overnemen' en juist in dienst staan van het nummer en het verhaal wat er verteld wordt, waardoor het nummer een prachtige opbouw heeft. En dat de reden is waarom dat nummer bij mij op 1 staat.
Maar toen waren er maar liefst zes personen/koekenbakkers die het niets eens bij de beste 20 nummers van Meat Loaf vonden horen... Dus ik zal jullie dat dan maar besparen

1. Bat Out of Hell
2. Heaven Can Wait*
3. Life Is a Lemon and I Want My Money Back*
4. Bad for Good [feat. Brian May]*
5. I’m Gonna Love Her for Both of Us
6. Two Out of Three Ain’t Bad
7. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
8. Original Sin*
9. You Took the Words Right Out of My Mouth
10. Rock and Roll Dreams Come Through

avatar van Marty McFly
1. Bat Out of Hell
2. You Took the Words Right Out of My Mouth
3. All Revved Up with No Place to Go*
4. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
5. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
6. Two Out of Three Ain’t Bad
7. For Crying Out Loud*
8. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]
9. Heaven Can Wait*
10. I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo]

avatar van ranboy
1. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
2. For Crying Out Loud*
3. Bat Out of Hell
4. You Took the Words Right Out of My Mouth
5. All Revved Up with No Place to Go*
6. Two Out of Three Ain’t Bad
7. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
8. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]
9. Heaven Can Wait*
10. Life Is a Lemon and I Want My Money Back*

avatar van The_CrY
1. Rock and Roll Dreams Come Through 
2. All Revved Up with No Place to Go*
3. Bat Out of Hell
4. You Took the Words Right Out of My Mouth
5. I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo] 
6. For Crying Out Loud*
7. Two Out of Three Ain’t Bad
8. Original Sin* 
9. Bad for Good [feat. Brian May]* 
10. Modern Girl 

Teveel favorieten van mij deden niet eens mee met dit spel. Nummers van Bat 3 die niet door de selectie kwamen ('Seize the Night'), of van Hang Cool Teddy Bear, maar de gegeven selectie is zeker niet mis. 'Rock n Roll Dreams Come Through' is niet alleen mijn favoriete nummer van Meat Loaf, maar ook een van mijn meest favoriete nummers ooit. De rest van deze nummers zit verdraaid dicht op elkaar.

avatar van Superbitch
1. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]: De basis is een energieke rock-‘n’-rollriff, maar dan komen die contrasterende secties met de uitbundige stem van Ellen Foley, radiocommentaar en theatrale gekkigheid. Het gaat over twee tieners in een auto. Hij hoopt op een vluggertje, maar zij wil dat hij langdurige trouw belooft.

2. Bat Out of Hell: Het titelnummer van z’n bekendste album is grootschalig en exorbitant. Het roept een beeld op van een grootstad met veel nachtelijke criminaliteit en een onrustige tiener die weg wil schuren op z’n motor. Todd Rundgren imiteert het geluid van die motor en speelt een straffe gitaarsolo.

3. You Took the Words Right Out of My Mouth
4. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
5. Midnight at the Lost and Found
6. All Revved Up with No Place to Go*
7. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]
8. Heaven Can Wait*
9. Modern Girl
10. I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo]

avatar van Les de Groot
1. More Than You Deserve*
2. Heaven Can Wait*
3. For Crying Out Loud*
4. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
5. Read 'Em and Weep*
6. Bat Out of Hell
7. Two Out of Three Ain’t Bad
8. Midnight at the Lost and Found
9. You Took the Words Right Out of My Mouth
10. Rock and Roll Dreams Come Through

avatar van ArthurDZ
Meat Loaf is natuurlijk een geweldige zanger en een grote persoonlijkheid, maar na het beluisteren van de finale is het toch vooral Jim Steinman waar ik de loftrompet voor wil bovenhalen. Want wat een geweldige en unieke componist is hij toch! Zijn composities zijn ontzettend bombastisch en theatraal, maar altijd met een hart en ziel en met in de kern van het liedje toch vaak ook een soort naakte gevoeligheid. Hierdoor blijft het voor mij toch menselijk en relatable, en hoef ik nooit met mijn ogen te rollen, hoe over the top het ook wordt.

Maar zoals gezegd, niks tegen Meat, want door zijn stem en larger than life-heid is hij het perfecte vehikel om die grootse Steinman-sound tot leven te wekken. In dat opzicht vind ik het jammer dat It's All Coming Back To Me Now de finale niet gehaald heeft, en dat Meat nooit een (goede) versie heeft opgenomen van Total Eclipse Of The Heart of Tonight Is What It Means To Be Young, drie andere geweldige Steinman-songs. En This Corrosion had ik 'm ook graag horen inzingen eigenlijk

1. You Took the Words Right Out of My Mouth
2. Two Out of Three Ain’t Bad
3. Bat Out of Hell
4. Read 'Em and Weep*
5. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
6. Life Is a Lemon and I Want My Money Back*
7. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]
8. Heaven Can Wait*
9. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
10. I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo]

avatar van EttaJamesBrown
1. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher
2. Read 'Em and Weep*
3. Modern Girl 
4. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
5. I’m Gonna Love Her for Both of Us 
6. More Than You Deserve*
7. Heaven Can Wait*
8. Bat Out of Hell
9. You Took the Words Right Out of My Mouth
10. Couldn't Have Said It Better [feat. Patti Russo] 

avatar van kristiaan 00501
Leuk dit

1. Couldn't Have Said It Better
2. You Took The Words Right Out Of My Mouth
3. In The Land Of The Pig, The Butcher Is King (feat Steve Vai)
4. Bat Out Of Hell
5. Love You out Loud
6. Party Of One
7. Dead Ringer For Love
8. Two Out of Three Ain’t Bad
9. I’d Do Anything for Love (But I Won’t Do That)
10. Paradise By The Dashboard Light

Moet ik er wel bij zeggen dat Meat Loaf niet echt voor mijn een makkelijke is om te beginnen kom altijd maar moeilijk door de albums heen op Bat Out of Hell 1 na dan

avatar van Shaky
kristiaan 00501, leuk dat je meedoet! Let er wel op dat dit de finaleronde is van het spelletje. Er is dan ook geen vrije keus voor de Top 10. Stel jouw Top 10 samen uit de finale lijst (zie één pagina hiervoor).
Jouw nummer 3, 5 en 6 hebben de finale niet bereikt. Gelukkig staan er meer dan genoeg toppers in de finalelijst om alsnog tot een heerlijke Top 10 te komen

avatar van Simon77
1. Bat Out of Hell
2. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
3. You Took the Words Right Out of My Mouth
4. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
5. Couldn't Have Said It Better [feat. Patti Russo]
6. I’m Gonna Love Her for Both of Us
7. Original Sin*
8. I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo]
9. Life Is a Lemon and I Want My Money Back*
10. Rock and Roll Dreams Come Through

avatar van laxus11
1. Bat Out of Hell
2. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
3. You Took the Words Right Out of My Mouth
4. Two Out of Three Ain’t Bad
5. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
6. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]
7. Life Is a Lemon and I Want My Money Back*
8. Heaven Can Wait*
9. For Crying Out Loud*
10. I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo]

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Nog even naar gekeken, maar ik zou 13 liedjes moeten gaan beluisteren en dat vind ik toch wel wat veel van het goede

Moge Rock and Roll Dreams Come Through ver komen!

avatar van Shaky
Geen probleem Casartelli. Zou ze gewoon alsnog een keer gaan beluisteren, wat Meat Loaf op zijn tijd is nog nooit iemand slechter van geworden

https://png.pngtree.com/png-vector/20190521/ourlarge/pngtree-last-call-with-alarm-clock-sale-promotion-campaign-countdown-png-image_1056064.jpg

Voor alle anderen die nog een lijstje willen indienen: de deadline nadert alsmaar sneller. Uiterlijk 20.00 sluit ik met mijn lijstje de lijnen. Dien voor die tijd dus nog gerust je top 10 in als je dit nog niet gedaan hebt.

avatar van Ast
Ast
1.Two Out of Three Ain’t Bad
2. You Took the Words Right Out of My Mouth
3. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
4. Bat Out of Hell
5. More Than You Deserve*
6. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
7. I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo]
8. All Revved Up with No Place to Go*
9. Read 'Em and Weep*
10. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]

avatar van 50tracks
1. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
2. You Took the Words Right Out of My Mouth
3. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
4. Two Out of Three Ain’t Bad
5. I'd Lie for You (And That's the Truth) [feat. Patti Russo]
6. Bat Out of Hell
7. Life Is a Lemon and I Want My Money Back*
8. Rock and Roll Dreams Come Through
9. More Than You Deserve*
10. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]

avatar van motel matches
1. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]
2. Bat Out of Hell
3. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
4. You Took the Words Right Out of My Mouth
5. Life Is a Lemon and I Want My Money Back*
6. Heaven Can Wait*
7. All Revved Up with No Place to Go*
8. Rock and Roll Dreams Come Through
9. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
10. I’m Gonna Love Her for Both of Us

avatar van Shaky
De nummer 1 en 2 staan op eenzame hoogte voor mij. 3 t/m 5 staat ook wel vast.
Daarna wordt het heel lastig; een plaat of tien komt wel in aanmerking voor plek 6 t/m 10. Vandaag kies ik voor deze:

1. More Than You Deserve*
2. Read 'Em and Weep*
3. Bat Out of Hell
4. I’m Gonna Love Her for Both of Us 
5. Two Out of Three Ain’t Bad
6. Paradise by the Dashboard Light [feat. Ellen Foley]
7. I’d Do Anything for Love (but I Won’t Do That)
8. Heaven Can Wait*
9. Dead Ringer (for Love) [feat. Cher]
10. Life Is a Lemon and I Want My Money Back*

....en daarmee zijn de lijnen gesloten! 

Ik begin over, pak 'm beet, een kwartier met de presentatie.

avatar van Shaky
https://nostalgiacentral.com/wp-content/uploads/2014/07/meatloaf04.jpg

Er zijn in totaal 23 finale lijstjes ingediend, waarvoor dank .

Voordat we naar de presentatie van onze eindlijst gaan:

- Elk nummer kon op punten rekenen in deze finale en elk nummer is minstens 2x genoemd
- Geen enkel nummer is in elke eindlijst verschenen

Wat is nu eigenlijk de top 10 Meat Loaf nummers als we kijken naar totale verkopen?
Onderstaande lijst is gebaseerd op totale verkopen van het nummer, dat wil zeggen: fysieke single verkopen, downloads, official ringtones en de algemene verkoopcijfers van het corresponderende album.

1. 1993 – Meat Loaf – I’d Do Anything for Love (But I Won’t Do That) [Bat Out of Hell II: Back into Hell] – 13,140,000
2. 1977 – Meat Loaf – Paradise by the Dashboard Light [Bat Out of Hell] – 11,600,000
3. 1977 – Meat Loaf – Bat Out of Hell [Bat Out of Hell] – 9,070,000
4. 1977 – Meat Loaf – Two Out of Three Ain’t Bad [Bat Out of Hell] – 6,630,000
5. 1977 – Meat Loaf – You Took the Words Right Out of My Mouth [Bat Out of Hell] – 4,940,000
6. 1981 – Meat Loaf ft. Cher – Dead Ringer for Love [Dead Ringer] – 2,760,000
7. 1995 – Meat Loaf – I’d Lie for You (And That’s the Truth) [Welcome to the Neighbourhood] – 1,540,000
8. 1977 – Meat Loaf – Heaven Can Wait [Bat Out of Hell] – 1,410,000
9. 1977 – Meat Loaf – For Crying Out Loud [Bat Out of Hell] – 1,010,000
10. 1993 – Meat Loaf – Rock and Roll Dreams Come Through [Bat Out of Hell II: Back into Hell] – 910,000

We gaan zien of onze top 10 overeenkomsten vertoont met deze lijst.


avatar van Shaky
20. Midnight at the Lost and Found

Startlijst

Aantal punten: 9
Aantal keren genoemd: 2
Aantal nr. 3 noteringen: -
Aantal nr. 2 noteringen: -
Aantal nr. 1 noteringen: -

Album: Midnight at the Lost and Found

Het ging niet goed tussen Meat Loaf en Jim Steinman. Sinds 1978 kun je spreken van een breuk, sowieso op privégebied. Na Dead Ringer in 1981, moest Meat Loaf met een nieuw album komen. Steinman mocht niet ingezet worden, mede omdat de platenmaatschappij hem veel te duur vonden. Meat Loaf moest zelf maar ander songwriters benaderen. Dit deed hij en hij schreef zelf ook mee aan een aantal nummers van het album Midnight at the Lost and Found.

Trots is hij daar echter niet op; hij was ontevreden met de nummers en noemt de meeste zelfs slecht. De fans waren ook teleurgesteld en al helemaal om de cover van het album dat niet langer de kenmerkende cartoons had, maar een simpele foto.

Toch is het titelnummer zeker de moeite waard. Een song waar we gelukkig nog een glimp van de goede kanten van Meat Loaf in terug kunnen horen. Ondanks dat eindigt het nummer vrij kansloos onderaan, maar goed; neem het maar eens op tegen al die giganten in deze finale (die het nummer toch maar mooi wist te bereiken).



avatar van Shaky
19. Original Sin

Ronde 1 nominatie

Aantal punten: 16
Aantal keren genoemd: 5
Aantal nr. 3 noteringen: -
Aantal nr. 2 noteringen: -
Aantal nr. 1 noteringen: -

Album: Welcome to the Neighbourhood

Toen Meat Loaf Bat Out of Hell II had afgerond, op tournee was geweest en het succes een beetje had laten bezinken wilde hij maar één ding: even stoppen met muziek en focussen op acteren. Dit deed hij niet onverdienstelijk en hij kwam in de nodige films terecht.

Ondertussen waren er ook gesprekken tussen Meat, Jim Steinman en de platenbazen. Ze kwamen samen in restaurants, waar Jim zijn charmes liet werken: hij betaalde de diners (die vaak meer dan 2000 dollar kostten), en sprak vol passie over nieuwe songtitels als 'God Has Left the Building'. Meat en de platenbazen waren, zoals altijd, zwaar onder de indruk van de flirterige beloftes van Jim dat hij een 3e Bat Out of Hell ging maken. Jim blijft echter Jim en ook nu bleek dat hij niets had liggen.

Bat Out of Hell III bleef voorlopig een toekomstpraatje en in plaats daarvan kwam het conceptalbum: Welcome to the Neighbourhood. Het album vertelt het verhaal van een man vanaf zijn eerste date met een dame tot aan het nu.

De platenbazen wilden eigenlijk dat dit album Escape from Hell zou gaan heten, om beter aan te sluiten bij de andere albums. Meat Loaf ontplofte en schreeuwde:
'I'm sick and tired of being a cartoon, I don't want to be that Meat Loaf comic book character any more'. 'I want to do a Meat Loaf album, not a Jim Steinman character!'.


In deze finale is Original Sin één van de drie nummers met minder dan 20 punten.



avatar van Shaky
18. Modern Girl

Startlijst

Aantal punten: 18
Aantal keren genoemd: 5
Aantal nr. 3 noteringen: 1
Aantal nr. 2 noteringen: -
Aantal nr. 1 noteringen: -

Album: Bad Attitude

Afkomstig van het weinig succesvolle album Bad Attitude. Modern Girl was in de hitlijsten het enige lichtpuntje voor Meat wat betreft dit album. De schrijvers van dit nummer waren Paul Jacobs (later nog samengewerkt met Edgar Winter) en Sarah Durkee (later schrijfster voor Sesame Street en Dora the Explorer). Meat heeft het nummer sinds de 80's eigenlijk nog maar zelden gespeeld, al kwam het wel plotseling vrij onverwacht voorbij tijdens 2 tours in de 90s.

Net als Midnight at the Lost and Found, is nu ook Bad Attitude al uitgespeeld in deze finale.



avatar van Shaky
17. Couldn't Have Said It Better [feat. Patti Russo]

Startlijst

Aantal punten: 22
Aantal keren genoemd: 4
Aantal nr. 3 noteringen: -
Aantal nr. 2 noteringen: -
Aantal nr. 1 noteringen: dynamo d

Album: Couldn't Have Said It Better

We hebben een eerste nummer 1 notering te pakken. We zijn pas 4 nummers onderweg, maar ook het derde album sneuvelt hier al: Couldn't Have Said It Better heeft geen ijzers meer in het vuur.

Dit nummer (waarvan het refrein toch wel verdacht veel op een eerdere Meat Loaf hit lijkt) kwam binnen op de 1e plaats in de Engelse Rock Charts in 2003. Het album zelf flopte behoorlijk en een groot deel van de fans ziet dit nog steeds als zijn zwakste werk to date.

Over de titelsong is echter, vrijwel, iedereen het eens: daar is niets mis mee. Hoewel dit nummer ternauwernood ronde 2 wist te overleven, kan het in deze finale dus zelfs op een nummer 1-plek rekenen.



avatar van Shaky
16. Bad for Good [feat. Brian May]

Ronde 1 nominatie

Aantal punten: 30
Aantal keren genoemd: 5
Aantal nr. 3 noteringen: 2
Aantal nr. 2 noteringen: -
Aantal nr. 1 noteringen: -

Album: Bat Out of Hell III

Ik begin mezelf te herhalen maar ook nu zijn we weer een album kwijt: het enige wapenfeit van Bat Out of Hell III strandt op plek 16.

Dit nummer komt uit de koker van Jim Steinman en verscheen voor het eerst of diens eigen solo-album uit 1981. Meat Loaf was zich er goed van bewust dat veel fans bekend zijn met dit nummer, dus hij wilde zijn versie zo perfect mogelijk op plaat zetten. In 2006 was het zover, het nummer verscheen op Bat Out of Hell III, en Meat had de hulp van Brian May ingeschakeld om de gitaarpartijen in te spelen. Bij het horen van de eerste tonen van het nummer is het kenmerkende gitaarspel van May te herkennen en ik denk dat we verder ook wel kunnen stellen dat Meat Loaf het Steinman nummer recht heeft aangedaan.



avatar van Shaky
15. I'm Gonna Love Her for Both of Us

Startlijst

Aantal punten: 35
Aantal keren genoemd: 8
Aantal nr. 3 noteringen: -
Aantal nr. 2 noteringen: -
Aantal nr. 1 noteringen: -

Album: Dead Ringer

Oei, Meat Loaf is kwaad en ik denk niet dat we Meat Loaf tegen ons in het harnas willen jagen. Hij kan het niet langer aanzien hoe zijn liefde behandeld wordt door haar huidige man. Meat Loaf wil niets liever dan echt van haar houden, maar moet met lede ogen aanzien hoe zij niet op waarde geschat wordt.

We willen Meat Loaf overigens écht niet boos meemaken. In zijn jeugd was Meat Loaf al groot, zwaar en ... vreemd. Hij heeft maar liefst 13 hersenschuddingen opgelopen en kwam regelmatig in vechtpartijen terecht. In zijn tienerjaren ging hij geregeld uit en het was vrij gewoon in zijn omgeving om de avond te eindigen met een gezonde knokpartij. Hij zocht ze niet zelf op, maar ging ze ook niet uit de weg. Die attitude heeft hem jaren later nog gered. Hij liep met Jim Steinman over straat, te kibbelen zoals altijd, toen ze plots door twee jongens met een wapen bedreigd werd. Meat en Jim keken niet op of om en liepen rustig pratend door. De jongens deden er alles aan om hun slachtoffers te stoppen, maar de imposante verschijning Meat had veel erger meegemaakt in zijn jeugd en zijn totale onverschilligheid heeft er voor gezorgd dat de overvallers afdropen.



Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.