menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!

zoeken in:
avatar van Teunnis
Ik heb genoten, 123poetertjes

avatar van laxus11
Net alles beluisterd en ik moet eerlijk toegeven dat hier een paar heerlijke nummers bij zitten.


1. Run Away With Me (2015)
2. Boy Problems (2015)
3. I Really Like You (2015)
4. Call Me Maybe (2011)
5. E·MO·TION (2015)
6.Cry (2016)
7. Tug of War (2008)
8. Comeback [feat. Bleachers] (2020)
9. Fever (2016)
10. Higher (2016)


11. All That (2015)
12. Your Type (2015)
13. Too Much (2019)
14. Let's Get Lost (2015)
15. Making The Most Of The Night (2015)
16. Felt This Way (2020)
17 Want You In My Room (2019)
18. Summer Love (2020)
18. Party For One (2019)
20. Julien (2019)

avatar van Gretz
1. Run Away With Me (2015)
2. Your Type (2015)
3. E·MO·TION (2015)
4. Making The Most Of The Night (2015)
5. Comeback [feat. Bleachers] (2020)
6. Call Me Maybe (2011)
7. Party For One (2019)
8. Cry (2016)
9. Fever (2016)
10. Higher (2016)

11. Too Much (2019)
12. All That (2015)
13. Julien (2019)
14. Summer Love (2020)
15. Let's Get Lost (2015)
16. Felt This Way (2020)
17. Boy Problems (2015)
18. I Really Like You (2015)
19. Want You In My Room (2019)
20. Tug of War (2008)

avatar van JoaMuse
Ik kende enkel Call Me Maybe, Run Away With Me en I Really Like You. Emotion ontpopte zich tot de ontdekking van de week en wurmt zich ertussen.

1. Call Me Maybe (2011)
2. E·MO·TION (2015)
3. Run Away With Me (2015)
4. I Really Like You (2015)
5. Cry (2016)
6. Boy Problems (2015)
7. All That (2015)
8. Your Type (2015)
9. Julien (2019)
10. Higher (2016)

Het einde van Let's Get Lost kwam me trouwens erg bekend voor. Blijkt gewoon de intro van Nightcall van Kavinsky te zijn!

avatar van jordidj1
Nou, dat was nog lastig zat. Ik heb mijn best gedaan om Carly nog meer te ontdekken deze week. Doen jullie in exchange ook mee aan mijn Death Greatest Hits schatjes?

1. Run Away With Me (2015)
2. Cry (2016)
3. Making The Most Of The Night (2015)
4. I Really Like You (2015)
5. Comeback [feat. Bleachers] (2020)
6. Your Type (2015)
7. Fever (2016)
8. Call Me Maybe (2011)
9. Tug of War (2008)
10. Want You In My Room (2019)

11. Higher (2016)
12. Julien (2019)
13. All That (2015)
14. E·MO·TION (2015)
15. Boy Problems (2015)
16. Let's Get Lost (2015)
17. Too Much (2019)
18. Felt This Way (2020)
19. Summer Love (2020)
20. Party For One (2019)

avatar van Teunnis
jordidj1 schreef:
Nou, dat was nog lastig zat. Ik heb mijn best gedaan om Carly nog meer te ontdekken deze week. Doen jullie in exchange ook mee aan mijn Death Greatest Hits schatjes?

Death Greatest Grips zou ik wel aan meedoen.

avatar van Arrie
1. All That (2015)
2. Party For One (2019)
3. Higher (2016)
4. Run Away With Me (2015)
5. Too Much (2019)
6. Julien (2019)
7. Comeback [feat. Bleachers] (2020)
8. Your Type (2015)
9. Boy Problems (2015)
10. E·MO·TION (2015)

Warm Blood zou mijn nummer 1 zijn geweest maar helaas...

avatar van Gretz
We verlengen de deadline met minimaal een half uur, zodat catdog ook nog een lijstje kan posten

avatar van catdog
Lukt mij niet meer om mee te spelen helaas. Maar lees wel gezellig mee. Iig al een hele fijne editie dit.

avatar van Choconas
Gretz schreef:
We verlengen de deadline met minimaal een half uur, zodat catdog ook nog een lijstje kan posten

Als je er 21 uur van maakt, gooi ik hier ook nog een lijstje neer.

avatar van catdog
Nou ik ga mn best doen

avatar van 123poetertjes
Ik ben nog even aan het schrijven maar ondertussen is de Carlyparty al wel geopend! Kom chat x

avatar van Gretz
Choconas schreef:
(quote)

Als je er 21 uur van maakt, gooi ik hier ook nog een lijstje neer.

Geen probleem, met alle plezier ChocoJazz

avatar van catdog
Nou, gelukkig nog een lijstje kunnen maken.

1. Run Away with Me
2. Comeback (feat. bleachers)
3. Emotion
4. Higher
5. Party for One
6. Julien
7. All That
8. Let’s Get Lost
9. I Really Like You
10. Boy Problems

Call Me Maybe blijft een toffe hit maar overplay weerhoudt m helaas uit de Top 10.

Heb haar albums nooit beluisterd maar daar gaat nu verandering in komen. Ben nu wel overtuigd.

Nog een eervolle vermelding trouwens voor Love Me Like That (met The Knocks). Speelde helaas niet mee maar is toch wel één van mijn favorieten. Heerlijk nummer.

avatar van Choconas
Ziehier dan op de valreep ook nog mijn lijstje.

01. Cry (2016)
02. Summer Love (2020)
03. Boy Problems (2015)
04. Call Me Maybe (2011)
05. Higher (2016)
06. Fever (2016)
07. Comeback [feat. Bleachers] (2020)
08. Too Much (2019)
09. E·MO·TION (2015)
10. Making The Most Of The Night (2015)

Uncle Poptimism Gretz en 123poetertjes.

avatar van Gretz
Uwe Poptimism Uncles (123poetertjes + ondergetekende) hebben net besloten dat we de bekendmaking naar de ochtend tillen, omdat Carly nu eenmaal een perfecte praesentatie verdient. Bovendien is het toch uitgestorven op BeatSense nu. We nemen aan dat jullie allemaal geweldige excuses hebben x

Zet je wekker voor 10:00 om je ontbijt/ochtendritueel morgen te starten met 71 minuten popperfectie van The Best Synth-Pop Singer of the Century

(Tot die tijd mogen er nog steeds nieuwe lijstjes worden ingeleverd. Hoi Johnny Marrly Jepsen, Dance Lover, hoi stardust_be, hoi ArthurDZ, chevy93, Koenr, herman, Rudi S, Mausie. hoi Poek, TornadoEFS, hoi Wolf)

https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/026/861/Screen_Shot_2018-08-06_at_1.06.52_PM.jpg

avatar van jordidj1
Ik haasten naar BeatSense #komchat

avatar van Koenr
Jullie zijn allemaal pophelden. Als het IFFR niet momenteel bezig was geweest dan was ik uiteraard aangehaakt.

avatar van Dance Lover
1. Call Me Maybe
2. Summer Love
3. Run Away with Me
4. Comeback (feat. bleachers)
5. Higher
6. Party For One
7. Making The Most Of The Night
8. Cry
9. Your Type
10. E·MO·TION

avatar van herman
Ik probeer ook elke avond een film van het IFFR te kijken, dus het gaat mij ook niet meer lukken. Maar ik zal Carly een andere keer nog wel eens opzetten.

avatar van EttaJamesBrown
Nog 10 zenuwslopende minuutjes....

avatar van 123poetertjes
Goeiemorgen darlings, lekker geslapen? CArly ook wel hoor, al werd ze wel wakker zonder 'you'. En met een kater, daar riep ze gisteravond al om. Kijk maar:
https://media1.giphy.com/media/B31cDvqAx0llM3oyA9/giphy.gif
Onze dank gaat uit naar iedereen die mee heeft gestemd, jullie krijgen allemaal onvoorwaardelijke liefde terug
Karl, Teunnis, Superbitch, MIAB, stoepkrijt, EttaJamesBrown, aerobag, methodmich, laxus11, JoaMuse, jordidj1 Arrie catdog, Choconas en Dance Lover

Met onze lijstjes maakt dat 17 in totaal. Nummer 20 volgt in een paar minuutjes x

RAETEST HITS OF CARLY RAE JEPSEN: DE FINALEUITSLAG

avatar van 123poetertjes
20. Felt This Way (2020) [7 punten, 2x genoemd]
Dedicated Side B
Hoogste positie bij: stoepkrijt (6)



Queen of twee dezelfde nummers achter elkaar op een album plaatsen. Toch wel blij verrast dat deze genoeg erkenning heeft gekregen om in de finale te komen, via de lange weg van de aangedragen nominaties nog wel. Da’s knap voor gewoon deze albumtrack van wat in essentie al een B-kant is (al doen ze eigenlijk niet echt voor elkaar onder), waar ie nog pal naast haar zusje is geposteerd.. Dat is toch het leuke aan B-kantjes tot volwaardig album verwerken: je mag best een beetje probeersels opgooien en hoewel het verder niet een heel experimenteel album is geworden is het wel een leuke vondst geweest om Felt This Way/Stay Away als twee-eenheid op je album te zetten. Twee nummers met flink overlappende teksten en dus ook meteen thema’s, maar wel allebei op hun eigen manier toegepast. De echoënde aways in het refrein van Stay Away zijn eigenlijk de away’s van het voorrefrein van Felt This Way, waar ze niet echoën. Snap je het nog? De coupletten zijn exact hetzelfde tho, maar toch zie wat de timber van een nummer kan doen met de boodschap. Waar Stay Away meer een wanhopige plead is om dichterbij haar minnaar te mogen komen, zo is Felt This Way meer een twijfelde Carly. Moet ze dit nou wel doen? Hint, Carly: NEE. NIET WAARD. De softere kant dus, of zoals vrind Koen schrijft:
stoepkrijt schreef:
Een zijdezachte melodie en fuwelen zanglijnen, heerlijk subtiel.
Misschien wel iets te soft voor jullie met als resultaat dat deze track in de finale toch wat achterblijft: slechts twee keer genoemd, en ook niet erg hoog.

avatar van 123poetertjes
19. Let's Get Lost (2015) [11 punten, 3x genoemd]
E·MO·TION
Hoogste positie bij: aerobag (5)



Queen of schijt hebben aan Google Maps. Carly heeft haar (lees: ‘zijn’) fiets weer in de ban gedaan en wil nu met de auto wegrijden, samen met ‘hem’ voor wie ze nu echt is gevallen. Die sportiviteit duurde niet lang. Carly’s opa schijnt een redelijke golfer te zijn geweest en probeerde Carly al van jongs af aan mee te krijgen. Dat is niet gelukt, maar geluidsgolven beheerst ze nu wel als geen ander. En geluidswolven ook, zoals Joachim al terecht opmerkte is dit een sample die ook onder anderen door Kavinsky en Kanye West is toegepast. Naast de huilers zijn er ook blazers: Let’s Get Lost is ook wel de titel van een jazz standard die onder anderen door Van Morrisson en Chet Baker onder handen is genomen dus het zou kunnen dat het saxofoontje daar een mooie knipoog naar is. Dat moeten we maar aan de producers vragen: CJ Baran en Ben Romans (niet te verwarren met Bad Romance, die is van iemand anders – Carly komt niet in het stadium van een romance). LGL is de eerste van acht EMOTION-nummers die voorbijkomt en sneeuwde dus een beetje onder in al dat geweld. Maar ik was zelf dan ook niet zo lief voor haar geweest, ik denk dat gewoon al te lang niet meer op mijn werk ben geweest. Jazeker, meermaal daags schalt de zoetgevooisde steam van Carly door ons Gran Café (een playlist waar ik overigens nul invloed op heb dus er moet ergens nóg een Jepsie rondlopen); en één op de vijf keer gaat het over LGL.

stoepkrijt schreef:
Ultieme catchiness en dan óók nog eens zo'n onweerstaanbaar saxofoontje.

avatar van 123poetertjes
18. Fever (2016) [15 punten, 5x genoemd]
E·MO·TION SIDE B
Hoogste positie bij: Choconas (6)



In Fever neemt Carly’s kijk op haar relatie mistroostige vormen aan. Eigenlijk is ze al in het voorstadium om te zeggen dat het voorbij is. Donkere wolken verzamelen zich boven het huis van haar lover. Dus Carly, bazinnetje dat ze is, besluit dat het een goed moment is om te gaan fietsen. Wel op zijn fiets uiteraard, want zo’n jerk verdient geen eigen fiets. Queen of fietsen stelen. Om daarna terug te keren en angstig te zien dat zijn auto al weg is, vermoedelijk is hij alweer uptown met andere chicks bezig. Nee Carly, dit is geen gezonde situatie. Het feit dat Fever lange tijd onderaan bungelde en uiteindelijk ergens achterin de rij moet aansluiten is dat natuurlijk ook niet.

Hoewel officieel gereleast samen met de rest van Side B, exact een jaar na de ‘gewone’ EMOTION (we moeten dit album niet gewoon gaan noemen, zo’n meesterwerk maken is niet ‘gewoon’) kreeg Fever al eerder een vrijgeleide op een remixalbum van Emotion, dat in maart daarvoor uitkwam op de Japanse markt. Japan is dan ook misschien wel haar grootste afzetmarkt van allemaal, ze zijn daar allemaal gek op haar en Carly geeft ze dan ook en boel terug, zoals sushicommercials, shampoocommercials en oh ja, speciale bonusnummers die alleen in Japan worden uitgebracht (hallo Love Again en Never Get To Hold You). Oh en nog wat fijne liveoptredens en interviewtjes. Hyle Shearer produshear… euhm pardon produceerde het nummer. Een dude die verder geen Wikipediapagina heeft maar toch wel een paar zieke tracks op zijn naam heeft, zoals RIna Sawayama’s XS ohmeohmy, en Dua Lipa’s Scared To Be Lonely. En ook met Carly werkte hij meermaals samen zoals op het hierboven al genoemde Emotionbonusnummer Never Get To Hold You en, en da’s ergens toch wel boeiend, Julien! Nu je het zegt ja, ze hebben wel wat gemeen qua slepende synths en denderende drums. Of zoals Pitchforks Brad Nelson schreef, het feit dat ie “[‘s] vacuumed into the throb of a bass drum”. Ja, daarom schrijft hij bij P4k en ik niet. Ik schrijf hier. Is ook wat waard x.

avatar van 123poetertjes
17. Too Much (2019) [19 punten, 5x genoemd]
Dedicated
Hoogste positie bij: Superbitch (5)



If I write pieces for Carly Rae Jepsen Raetest Hits then I’m writing too much. Denk ik. Dit is stressen hoor, zo veel tekst. Carly weet dat ook, die schrijft ook veel. Waar ze ook is, die meid wil schrijven. Queen of alles iets teveel doen. Overdaad. Dat dus. Too Much werd een weekje voor Dedicated gereleast en was al nummer 5 na Party For One, tweeluik No Drug Like Me/Now That I Found You en Julien. Drie van deze nummers halen ook de eindlijst, met Want You In My Room (ook een single trouwens) als vierde aansluiter. Toen Carly haar favoriete nummers moest ranken voor Buzzfeed kwam Too Much eruit als winnaar. In de finale versloeg Too Much Run Away WIth Me. Maar ja, dat interview viel middenin de opnameperiode van haar videoclip rond Too Much dus uiteraard vindt ze die tof. En Run Away With Me kwam uit de mean corner. Queen of mean corners omcirkelen, dat is Carly. Deze finale was eigenlijk één enorme mean corner met allemaal toppertjes, en dus komt het voor Too Much niet verder dan een zeventiende plek, vlak achter een Dedicatedgenootje.

Teunnis schreef:
Een spaarzaam opveermomentje halverwege Dedicated. Het schurend ritme bevalt me wel.

123poetertjes schreef:
Queen of overdaad, dat is ze. De overdaad van awesome bijvoorbeeld. (...) Ritmesecties zijn fijn tho, en het staccato-esque karakter, sowieso wel een veelvuldig gebruikte stijl op Dedicated bevalt me wel.

avatar van Gretz
16. Want You In My Room (2019) [19 punten, 5x genoemd]
Dedicated
Hoogste positie bij: EttaJamesBrown (2)


HEY! We hebben er nog geen tijd voor gehad, maar misschien dat we in een latere edit zometeen nog een HEY-counter gaan toevoegen met het aantal HEYs die Carly uitslaakt in de finale, HEY. Maar dan hebben we nog mazzel, HEY, dat When I Needed You en Cut To The Feeling niet meedoet want HEY, de counter kan ook niet tot ontelbaar tellen, HEY. Carly is gewoon een queen of HEY zeggen. Ze is ook een queen van lovers op haar bed en op de grond uit elkaar willen trekken. Onder de klanken van Antonoff horen en zien we weer een heerlijke ondeugende Carly aan het werk hier, vol TEMPTATION, SECRETS en ESCAPE. Jajaja, deze ASNOECS-thema’s gooi ik nu gewoon uit mezelf uit de mouw want over Dedicated is nog geen essay geschreven. Ik kan die dingen wel, misschien moet ik zelf maar een analyse gaan houden van dat kaliber. Nu ik toch bezig ben ga ik ook maar gewoon nogmaals opperen dat deze producties wat al hun trommeltjes en toetertjes mij een echte Disney-vibe geeft, a la Lion King, kan haast niet missen. Carly heeft zelf ook historie bij Disney, zo bracht ze een officiële versie uit van Part Of Your World uit, van Little Mermaid. Ook deed ze de stem van Odette in Leap (of Ballerina, whatever je geografische scope is x). In Shake It Up, zo’n typische highschoolsitcom, heeft Jepsen ook een cameo als zichzelf en performt ze het nummer Sweetie, maar als je heul goed kijkt kan je daar zien ze aan het playbacken is, echt waar. Ook speelde ze in Grease, met suikerspinroze pruik. Het staat haar goed. En ze deed een klein jaartje mee in Cinderella, en ook echt de hoofdrol, op Broadway. Met zo’n mooie jurk en alles. Queen. Want You In My Room was één van de twee finalisten hier die van de zomer nog aanwezig was in de Antonofffffffinale. Destijds stond ie in de startlijst, nu moest het van verder komen en werd er eigenlijk stuivertje gewisseld met This Love Isn’t Crazy, een ándere Antonofftrack die er vanaf het begin bij was maar afviel in de eliminatie. Want You In My Room behaalde toen een zestiende plaats en doet dat nu dunnetjes over. Bijna de helft van de punten kwamen van EttaJamesBrown, ongetwijfeld in samenspraak met de dochter van die vriend van m. Carly connects jwz.
123poetertjes schreef:
Ik voel de savannevibes al helemaal. En dat is treffend, want de façade zit er stiekem gewoon een roofdier achter. Zo eentje die haar prooien ‘kaapt’ en hun fietsen steelt. Kan me al voorstellen dat ze daar wel een keertje een restraining order voor krijgt maar hé, dan vraagt ze je toch gewoon binnen in haar eigen huis? Waar ze je even totaal uit elkaar trekt, want zo is ze nou eenmaal. Oh jij bad bad leeuwinnetje jij Carly, rrrrrrrrr. HEY

avatar van Gretz
15. Tug of War (2008) [23 punten, 5x genoemd]
Tug of War
Hoogste positie bij: stoepkrijt (3)



Heel sweet dat er toch nog een oldskool-Carly meedoet, dat mocht ook wel want dit is in principe toch waar het begon. De lessen die ze hier geleerd heeft wegen door tot de dag van vandaag en zo doen haar thema’s. Carly, queen of jezelf afvragen wie je crush nou weer aan het bangen is. Toen al. Carly was toentertijd (we praten dus over pre-CMM maar dat hadden jullie zelf al wel door) eigenlijk nog nauwelijks bekend, maar in Canada had ze al enige naam gekregen als halvefinaliste van American Idol, maar dan de Canadese (volgt u het nog?). En dat terwijl ze eigenlijk vanaf het moment dat ze binnenliep letterlijk gekleineerd werd door de jury, maar Carly antwoordt gewoon met haar stem cuz yeah, it’s Carly baby. Ze werd uiteindelijk derde, achter ...euhm en jaaaaa die andere van dit en dat. Zo zie je maar weer, uiteindelijk bestaat stemvolk voor een groot deel uit stumpers x en komt uiteindelijk de underdog bovendrijven. Hier doen jullie het wel goed tho, de winnaar wordt kjoel, net zo kjoel als de nummer 3 want alles van Carly is kjoel x. Carly had, ook vanwege haar ‘vulnerability’, al de sympathiefactor en dat gaf haar uiteindelijk de langste adem. Dat kwetsbare is ook nooit veranderd, en komt het in het album dat direct post-AI in elkaar werd gedraaid, misschien ook wel nog duidelijker naar voren dan in haar latere werk. Tug Of War, als titelsong dus ook de kern van het album, gaat weer over Carly die in een doomed relatie met haar ‘you’ verkeert, wat zich uit in een brok jaloezie vanaf haar kant tot op het punt dat wanneer ‘you’ met z’n boys uitgaat, Carly zich huilend aan het bezatten is met de gedachte dat ‘you’ nu sowieso een meid aan het ‘schroeven’ is. Like wow. Het woordje ‘screwing’ is trouwens gecensureerd in de videoclip, preutse Americanadians, is Carly te wild voor jullie? Voor ons is niets te wild; vooraf had ik Tug of War eigenlijk kansloos geacht om de finale te halen, ze stond meer op de startlijst onder het mom van ‘hier heb je een oude Carly, luister er gewoon een keertje naar want best wel sympathiek en alles’ en wie weet hielp het dat we maar acht nummers hoefden weg te strepen maar hé, ze haalt gewoon met speels gemak de finale en doet het daar nog behoorlijk goed ook. Jeej.
stoepkrijt schreef:
Mmm, wat een vriendelijk akoestisch geluid en wat een prettig stemgeluid.

123poetertjes schreef:
Hoewel ik blij ben dat ze uiteindelijk niet deze countryachtige weg uit is geslagen is het wel tof dat ze deze horde nog wel even heeft meegepakt in het verleden. Net een ander bundeltje mens is ze hier, leuk hoe dingen zich ontwikkelen. Hoogtepuntje: het slotstuk met de drie zanglijntjes over elkaar heen, dat is grote klasse.

avatar van Gretz
14. Making The Most Of The Night (2015) [36 punten, 9x genoemd]
E·MO·TION
Hoogste positie bij: jordidj1 (3)


Queen of kaapiekaap. De helft van alle nummers die nu voorbij komen zijn afkomstig van EMOTION. Jupp, we houden allemaal heel erg van haar derde langspeler. Making The Most Of The Night is een nummer waarin Carly doodleuk aankondigt om iemand te HIJACKEN. Hijacking, controle nemen over iets om het te gebruiken voor eigen doeleinden, niet zelden illegaal. Een ontvoering. Like omg. Jullie moeten het inmiddels wel door hebben, en anders blijf ik jullie waarschuwen: Carly is echt niet alleen maar een snoezepoes die elke keer wanneer ze Radler koopt bij haar plaatselijke store to the store haar ID moet later zien hoor. Nee, de onderliggende Carly is een deadass creepy duivel die om de zoveel tijd opduikt om haar prooi het leven zuur te maken (a.k.a. haar lover voor zich te winnen, één pot nat in Carly’s thesaurus). Vrolijke clowns kunnen nou eenmaal ook heel erg eng zijn. Over die opzwepende all empowerende drums: die werden dus op papier gezet en later op het materiaal waar drums van gemaakt zijn door de gezusters Haim. Este maakt ook nog een appearance in de EMOTION Karaoke Party, ter ere van het vijfjarig bestaan van Carly’s not a flower on the wall-album en tevens om toch een beetje samen door COVID-tijden te komen.
Bijna de helft van de punten voor MTMOTN kwamen trouwens van de helft van PBH, waaronder de bronzen plak van Jordi
stoepkrijt schreef:
Verrukkelijk refrein met een All Night Long-vibe.

123poetertjes schreef:
Making The Most Of The Night is, bij het opnoemen van E·MO·TION-nummers uit mijn hoofd, eigenlijk het nummer dat ik het vaakst vergeet. En dat is raar want elke keer wanneer ik hem weer hoor dan ben ik toch wel weer fors onder de indruk van DIe stROOmVerSNelLinG IN heT RefrEiN LiKe HOu mE VASt EN LaAT Me NOOooOOoIIiIiIIiiit MeER LoS. En dan vergeet ik hem weer. Totdat ik hem weer hoor. Daar is eigenlijk maar één remedie tegen: nonstop naar Carly luisteren. Ik denk dat ik er best nog wel oud mee kan worden.

avatar van jordidj1
Te laag die versnelling in het refrein ja

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:08 uur

geplaatst: vandaag om 15:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.