menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Yo La Tengo)

zoeken in:
Momenteel 9 lijstjes binnen en elke track is minstens 1x genoemd. 3 lijken er sowieso wel zeker te zijn van hun exit. 11 lijken er redelijk veilig te staan. Alles ertussenin ligt bij elkaar dus elk lijstje kan nog het verschil maken.

Emile93 schreef:
Ik verbaas me over de nominaties voor I Wanna Go en Everytime. Heerlijke nummers....

Ik vooral dan over Everytime. Top 5 kandidaat denk ik toch wel.

catdog schreef:

(quote)

Ik vooral dan over Everytime. Top 5 kandidaat denk ik toch wel.

Absoluut!!!!

En nog een laatste verbazing: hoe is From the Bottom of My Broken Heart in hemelsnaam die tie-break doorgekomen? Al gaat het natuurlijk al fout bij de nominatieronde.

Ik heb het al niet zo op de nummers van het debuut, maar deze stak er (in negatieve zin) nog eens flink boven uit.

Teunnis schreef:
En nog een laatste verbazing: hoe is From the Bottom of My Broken Heart in hemelsnaam die tie-break doorgekomen? Al gaat het natuurlijk al fout bij de nominatieronde.

Vooral is de vraag hoe Radar NIET doorging

catdog schreef:
Momenteel 9 lijstjes binnen en elke track is minstens 1x genoemd. 3 lijken er sowieso wel zeker te zijn van hun exit. 11 lijken er redelijk veilig te staan. Alles ertussenin ligt bij elkaar dus elk lijstje kan nog het verschil maken.

Leuk om te weten dat ze allemaal inmiddels eenmaal zijn genoemd. Ben wel zeer benieuwd wat er overblijft! Het wordt nog spannend!

catdog schreef:
3 lijken er sowieso wel zeker te zijn van hun exit.

Waaronder mijn #1

Tijd om een paar nep accounts aan te maken ben straks terug als SanFranciscoCityLight x

(edit: Onee volgens mij valt het nog mee met m'n favoriet.)

Teunnis schreef:

Ik heb het al niet zo op de nummers van het debuut, maar deze stak er (in negatieve zin) nog eens flink boven uit.

Dat is ook de enige die ik hier niet helemaal thuis vind horen. Zeker als een Criminal niet eens genoeg stemmen kan krijgen.

I am so sorry!

MIAB schreef:
OMG! Ik had mijn favoriete 10 ingevuld haha. Waar zat ik met mijn hoofd, sorry catdog

Dit is de juiste lijst met 10 afvallers:

Born to Make You Happy*
Breathe on Me*
Do Somethin'*
From the Bottom of My Broken Heart*
Gimme More
Hold It Against Me
If U Seek Amy*
Lucky
Make Me (feat. G-Eazy)
Work Bitch

Poeha schreef:
Break the Ice*
Breathe on Me*
Everytime
Gimme More
Hold It Against Me
Make Me (feat. G-Eazy)
Me Against the Music (feat. Madonna)
Piece of Me
Till the World Ends
Womanizer

catdog een kleine wissel. Everytime (toch mooier dan ik me herinnerde) eruit en Work Bitch erin.

catdog schreef:
Momenteel 9 lijstjes binnen en elke track is minstens 1x genoemd.
Zeker weten? Volgens mij is ...Baby One More Time nog geen enkele keer genoemd (ik zat even te kijken hoe haar doorbraaksingle het verging).

Poeha schreef:
(quote)
Zeker weten? Volgens mij is ...Baby One More Time nog geen enkele keer genoemd (ik zat even te kijken hoe haar doorbraaksingle het verging).

In het lijstje van MIAB maar die heeft ie inmiddels dus herzien.

3*
Hold It Against Me
I Wanna Go*
I'm Not a Girl, Not Yet a Woman*
If U Seek Amy*
Make Me (feat. G-Eazy)
Overprotected
Scream & Shout (with will.i.am)
Stronger

Nog 2 uurtjes de tijd voor een lijstje!

3*
Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
Do Somethin'*
Hold It Against Me
I Wanna Go*
Make Me (feat. G-Eazy)
Work Bitch

catdognog een last-minute wijziging

Overprotected weg en Circus erbij

3*
Circus
Do Somethin'*
Hold It Against Me
I'm a Slave 4 U
If U Seek Amy*
Make Me (feat. G-Eazy)
Work Bitch

Aanpassing is verwerkt Gretz

Lijnen gesloten!

We komen precies uit! Door het laatste lijstje van Gretz hoeven we geen tie-breaker meer te spelen, waar het lange tijd naar toe boog, en rollen we meteen met 20 knallers de finale in.

Er waren maar liefst 10 songs die 5 stemmen of meer kregen en bij deze officieel exit zijn. Dit zijn:

1. Make Me (feat. G-Eazy) – 10x genoemd
2. Scream & Shout (with will.i.am) – 9x genoemd
3. Me Against the Music (feat. Madonna) – 8x genoemd
4. Work Bitch – 8x genoemd
5. Hold It Against Me – 7x genoemd
6. From the Bottom of My Broken Heart* – 6x genoemd
7. Breathe on Me* – 5x genoemd
8. Lucky – 5x
9. Do Somethin’* – 5x genoemd
10. If U Seek Amy* – 5x genoemd

Hiermee vallen er dus 6 songs uit de startlijst af en 4 songs uit de nominatieronde. Toch nog meer dan de helft aan nominaties over dus.

Wat gaan die doen in de finale? En wat gaan de twee songs doen die in deze ronde geen enkele keer genoemd zijn?

https://i.pinimg.com/originals/9c/0c/c4/9c0cc4ff9dd607769fb10c02eb04a91e.gif

De Finale rollen we officieel in met:

3*
…Baby One More Time
Born to Make You Happy*
Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
Break the Ice*
Circus
Everytime
Gimme More
I Wanna Go*
I’m a Slave 4 U
I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
Oops!... I Did It Again
Overprotected
Piece of Me
Sometimes
Stronger
Till the World Ends
Toxic
Womanizer
(You Drive Me) Crazy

Stel uit deze lijst je Top 10 (of Top 20) samen. Deadline zet ik op 5 maart, 21:00.

It's Britney bitch! --> Greatest Hits of Britney Spears | Spotify - open.spotify.com

1. Born to Make You Happy*
2. Sometimes
3. (You Drive Me) Crazy
4. I’m a Slave 4 U
5. …Baby One More Time
6. Stronger
7. Oops!... I Did It Again
8. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
9. Everytime
10. Toxic

Van de afvallers vind ik het eigenlijk alleen jammer van 'Breath On Me' en 'Make Me'. 'Make Me' is ook nog het vaakst genomineerd.... Gaat het verder wel goed met jullie ? Had mijn top5 gehaald.

Ik had niet verwacht dat mijn favoriete Britney single voldoende genomineerd zou worden en vervolgens ook nog de afvalronde zou overleven! Alhoewel, het is een Neptunes productie en in het kader van Top40 muziek is dat wel vrij populair hier. Verder heel tevreden over mijn top3. 'Break the Ice' is gewoon top. 'Gimme More' moet het wel echt hebben van de lange outro en dat gewauwel van Danja want eigenlijk stelt het niet zoveel voor.

Hierbij mijn lijst:

10. I Wanna Go
9. Born to Make You Happy
8. Toxic
7. Everytime
6. Overprotected
5. I'm Not a Girl, Not Yet a Woman
4. I'm a Slave 4 U
3. Gimme More
2. Break the Ice
1. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)

Dit is mijn top 20. Bijna alle leuke nummers zijn nog over Alleen echt jammer van Lucky. Het was mega lasting. Echt alle nummers van nummer 13 t/m 1 zijn favorietjes.

20 Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
19 I’m a Slave 4 U
18 Till the World Ends
17 Gimme More
16 Piece of Me
15 Break the Ice*
14 (You Drive Me) Crazy
13 Circus
12 Stronger
11 I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
10 Born to Make You Happy*
9 Oops!... I Did It Again
8 Toxic
7 Womanizer
6 Sometimes
5 3*
4 …Baby One More Time
3 I Wanna Go*
2 Everytime
1 Overprotected

Emile93 schreef:
20 Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*

Je weet dat ik een hekel aan dat nummer heb

Haha hitmachine hoor, kende bijna al deze nummers al.

Blackout bleek uiteindelijk best een invloedrijke plaat te zijn eigenlijk!

1. Everytime
2. Toxic
3. Womanizer
4. Oops!... I Did It Again
5. Break the Ice*
6. Piece of Me
7. Circus
8. …Baby One More Time
9. I’m a Slave 4 U
10. (You Drive Me) Crazy

1. Toxic
2. Stronger
3. I'm a Slave 4 U
4. Oops!... I Did It Again
5. …Baby One More Time
6. Gimme More
7. (You Drive Me) Crazy
8. Born to Make You Happy
9. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman
10. Sometimes

1. Everytime
Spring break... Spring break forever, bitches! *pang* *pang*

2. Toxic
Popperfectie.

3. Piece of Me
Nog zo’n monumentaal nummer. Als Britney raak schoot was het ook goed raak meteen.

4. Gimme More
Heerlijke productie. Tot in de details verzorgd.

5. Break the Ice*
Mijn zes favoriete nummers zijn er drie van In the Zone en drie van Blackout. Slayyyter liet recent een tipje van de sluier horen wat je krijgt als Britney dit niveau een heel album had gehaald.

6. …Baby One More Time
Legendarische pianoriff is legendarisch. Max Martin is een genie.

7. I’m a Slave 4 U
Geil.

8. Circus
Het gelijknamige album heeft net als de twee platen ervoor hele overtuigende singles. Alleen steekt er geen uit zoals de top-5.

9. Womanizer
Ik herinnerde me deze week dat ik deze Britney heel vaak gehoord heb bij het werk in de kas. Toen had ik helemaal niks met hitparademuziek. Maar toch ervaar ik een fijne nostalgie hierbij.

10. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)
Fijne Neptunes.

Breathe On Me wordt hard gemist. De James Holden Remix is next level, al is dat natuurlijk heel weinig Britney. Maar het origineel is ook heerlijk. Had wel top-3 gehaald. Verder zijn alle echte favorieten aanwezig. Al hadden Radar, Work Bitch en If U See Amy ook nog wel de top-10 gehaald.

1. Toxic
2. Break the ice
3. Gimme more
4. 3
5. Womanizer
6. Sometimes
7. I'm a slave 4 u
8. Circus
9. ...Baby one more time
10. Piece of me

Opvallend hoe goed ik bijna al deze nummers nog ken, ook al was ik destijds helemaal geen fan. Integendeel zelfs: ik herinner me dat ik in de lagere school een oogje had op een meisje dat wél een groot Britney-fan was, en dat ik me zelfs bij haar bewust afzette tegen de Britney-hype. Bewijst hoe alom bekend haar hits toch waren (en hoe koppig 12-jarige ik was).

De meeste liedjes hebben de tand des tijds aardig doorstaan, en het is ook duidelijk waarom ze zo populair waren en hoe ingenieus ze in elkaar zitten.

1. Oops!... I Did It Again
2. Toxic
3. Born to Make You Happy*
4. I’m a Slave 4 U
5. (You Drive Me) Crazy
6. Womanizer
7. Overprotected
8. Stronger
9. …Baby One More Time
10. Everytime

Arno schreef:
Opvallend hoe goed ik bijna al deze nummers nog ken, ook al was ik destijds helemaal geen fan. Integendeel zelfs: ik herinner me dat ik in de lagere school een oogje had op een meisje dat wél een groot Britney-fan was, en dat ik me zelfs bij haar bewust afzette tegen de Britney-hype. Bewijst hoe alom bekend haar hits toch waren.
Herkenbaar, je zou denken dat je dit goed vindt uit jeugdsentiment als je ongeveer begin jaren '90 geboren bent, maar zelf was ik ook geen liefhebber van Britney Spears en ik heb ook niet echt concrete herinneringen gelinkt aan haar songs. Ik vind haar nummers nu precies gewoon beter dan toen.

Nog niet geluisterd trouwens maar qua titels ken ik zeker de helft van de finalelijst. Mogelijk zijn er nog wel meer die ik zal herkennen.

1.Break the ice
2.Till the world ends
3....Baby one more time
4.Toxic
5.I'm a slave 4 U
6.Oops!...I did it again
7.Circus
8.Piece of me
9.3
10.Womanizer

Bedankt voor alle lijstjes tot nu toe en jullie leuke verhaaltjes. Britney leeft in ons allemaal.

Wat betreft de huidige stand. De #1 begint momenteel een kleine voorsprong te nemen. Staat 15 punten verwijderd van de #2. De nummer #2 ligt dan weer heel dichtbij de nummers #3 t/m #6. Er kan dus nog van alles gebeuren!

Ook zijn alle 20 songs nu, na het lijstje van pureshores, minstens 1x genoemd. 3 songs komen momenteel nog onder de 10 punten uit.

https://www.animaatjes.nl/gifs/i/gifs/britney-spears-6Dc3fs.gif

Gast
geplaatst: vandaag om 13:21 uur

geplaatst: vandaag om 13:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.