Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
1
geplaatst: 4 maart 2021, 14:52 uur
1. …Baby One More Time
2. Toxic
3. Stronger
4. I’m a Slave 4 U
5. 3*
6. (You Drive Me) Crazy
7. Overprotected
8. Piece of Me
9. Circus
10. Womanizer
2. Toxic
3. Stronger
4. I’m a Slave 4 U
5. 3*
6. (You Drive Me) Crazy
7. Overprotected
8. Piece of Me
9. Circus
10. Womanizer
2
geplaatst: 4 maart 2021, 16:04 uur
1. …Baby One More Time
2. Womanizer
3. Everytime
4. Oops!... I Did It Again
5. Toxic
6. Circus
7. Break the Ice*
8. I’m a Slave 4 U
9. I Wanna Go*
10. Gimme More
Flinke inhaalslag moeten maken, want volgens mij kende ik een nummer of veertien nog helemaal niet. Ik ben eigenlijk wel positief verrast, naast deze tien waren er zeker nog wel een stuk of vijf die ook leuk zat waren. Ik merk wel dat ik Britney beduidend sterker vind in de up-temponummers, maar die zijn gelukkig ook erg ruim vertegenwoordigd in de keuzelijst.
2. Womanizer
3. Everytime
4. Oops!... I Did It Again
5. Toxic
6. Circus
7. Break the Ice*
8. I’m a Slave 4 U
9. I Wanna Go*
10. Gimme More
Flinke inhaalslag moeten maken, want volgens mij kende ik een nummer of veertien nog helemaal niet. Ik ben eigenlijk wel positief verrast, naast deze tien waren er zeker nog wel een stuk of vijf die ook leuk zat waren. Ik merk wel dat ik Britney beduidend sterker vind in de up-temponummers, maar die zijn gelukkig ook erg ruim vertegenwoordigd in de keuzelijst.
1
geplaatst: 4 maart 2021, 16:41 uur
Britney Spears was een popfenomeen rond de eeuwwisseling. Enkele jaren was ze de grote rage en had ze grote aanhang onder tienermeisjes die haar danspasjes imiteerden, maar ook bij naar haar navel starende jongens en bij ouders die haar braaf genoeg vonden. Tegelijk werd ze bespot door critici, maar uiteindelijk heeft ze veel liedjes opgenomen die na twintig jaar nog steeds fris klinken. Vooral in haar eerste decennium was ze een trendsetter. Ze had ook dat kenmerkende, kirrende stemgeluid en teksten die aansloten bij de leefwereld van jongeren.
1. Toxic: Dit is wellicht haar meest theatrale nummer, waarin ze zich ontpopt tot gifgroene verleidster. Het is mooi gemixt met strijkers, een gitaar met echo en elektronische effecten. Songwriter Cathy Dennis heeft wel meer kleppers op haar naam staan.
2. I’m a Slave 4 U: Hier zat ze in haar fase “good girl gone bad”. The Neptunes voorzagen een moderne achtergrond met gekke, glijdende geluidjes en ophitsende achtergrondzang.
3. …Baby One More Time: Haar grote doorbraak en een van de ultieme teenboppers. De melodie vloeit op natuurlijke wijze voort uit dat motiefje in de intro. De videoclip is legendarisch.
4. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*: Deze tekst vertolkt een cruciale overgangsfase in de ontwikkelingspsychologie.
5. Overprotected: Hier geeft ze uiting aan de behoefte om uit te breken uit het veilige thuisnest en de wereld te ontdekken, ook als dat met stommiteiten gepaard gaat.
6. Sometimes
7. Everytime
8. Piece of Me
9. Stronger
10. Born to Make You Happy
1. Toxic: Dit is wellicht haar meest theatrale nummer, waarin ze zich ontpopt tot gifgroene verleidster. Het is mooi gemixt met strijkers, een gitaar met echo en elektronische effecten. Songwriter Cathy Dennis heeft wel meer kleppers op haar naam staan.
2. I’m a Slave 4 U: Hier zat ze in haar fase “good girl gone bad”. The Neptunes voorzagen een moderne achtergrond met gekke, glijdende geluidjes en ophitsende achtergrondzang.
3. …Baby One More Time: Haar grote doorbraak en een van de ultieme teenboppers. De melodie vloeit op natuurlijke wijze voort uit dat motiefje in de intro. De videoclip is legendarisch.
4. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*: Deze tekst vertolkt een cruciale overgangsfase in de ontwikkelingspsychologie.
5. Overprotected: Hier geeft ze uiting aan de behoefte om uit te breken uit het veilige thuisnest en de wereld te ontdekken, ook als dat met stommiteiten gepaard gaat.
6. Sometimes
7. Everytime
8. Piece of Me
9. Stronger
10. Born to Make You Happy
5
geplaatst: 4 maart 2021, 21:10 uur
Hebben jullie Framing Britney gezien? Los van de verbazing over hoe Britneys leven verlopen is, verraste het me om te zien hoe ze (bijna) van de één op de andere dag katapulteerde naar de supersterrenstatus. De timeline was niet helemaal duidelijk, maar het leek erop dat ze in pak hem beet drie maanden het podium van de plaatselijke mall verruilde voor een headline spot bij de MTV Awards. Om zo'n verandering te kunnen handelen moet je heel sterk in je schoenen staan. Iets wat Britney - mede door alle randzaken - helaas niet stond.
Ik zat in de brugklas toen Baby One More Time uitkwam. Instant fan was ik zeker niet, maar ik kon haar liedjes wel waarderen. Evenals Britney zelf trouwens. Het onschuldige schoolmeisjes imago deed me niet zoveel, maar bij de clip van Sometimes ging ik voor gaas. Wow wat vond ik haar daar knap. Daarom een plekje voor Sometimes in mijn top tien, want één van haar muzikale hoogtepunten is het niet meteen.
1. Toxic
De duidelijke nummer één, pop perfectie in optima forma. En Britney in die clip
2. Everytime
Britney antwoord op JT's Cry Me a River. Een gevoelige pianoballade, waarin Britney (voor het eerst?) de discutabele rol van de paparazzi in haar leven aan de kaak stelt. De sterf- en geboortescene aan het einde van de videoclip markeert de overgang van de oude Britney naar de nieuwe Britney.
3. Oops!... I Did It Again
4. …Baby One More Time
5. Stronger
6. Break the Ice*
7. Sometimes
8. (You Drive Me) Crazy
9. Born to Make You Happy*
10. Overprotected
Toxic en Everytime steken er bovenuit, maar ook de rest van de top tien is zeer genietbaar. Tof dat je haar in de schijnwerpers zet catdog!
Ik zat in de brugklas toen Baby One More Time uitkwam. Instant fan was ik zeker niet, maar ik kon haar liedjes wel waarderen. Evenals Britney zelf trouwens. Het onschuldige schoolmeisjes imago deed me niet zoveel, maar bij de clip van Sometimes ging ik voor gaas. Wow wat vond ik haar daar knap. Daarom een plekje voor Sometimes in mijn top tien, want één van haar muzikale hoogtepunten is het niet meteen.
1. Toxic
De duidelijke nummer één, pop perfectie in optima forma. En Britney in die clip
2. Everytime
Britney antwoord op JT's Cry Me a River. Een gevoelige pianoballade, waarin Britney (voor het eerst?) de discutabele rol van de paparazzi in haar leven aan de kaak stelt. De sterf- en geboortescene aan het einde van de videoclip markeert de overgang van de oude Britney naar de nieuwe Britney.
3. Oops!... I Did It Again
4. …Baby One More Time
5. Stronger
6. Break the Ice*
7. Sometimes
8. (You Drive Me) Crazy
9. Born to Make You Happy*
10. Overprotected
Toxic en Everytime steken er bovenuit, maar ook de rest van de top tien is zeer genietbaar. Tof dat je haar in de schijnwerpers zet catdog!
3
geplaatst: 4 maart 2021, 23:35 uur
1. Born to Make You Happy*
Van het begin af aan was dit al mijn favoriet en dat is tot nu toe ook nooit meer veranderd. Zelfs de latere toptracks Everytime en Toxic konden hier net niet aan tippen. Wat me wel opviel aan de clip, is dat ze hier de minst sympathieke uitstraling heeft van al haar clips. Daar keek ik toen vast niet naar.
2. Anticipating
2. …Baby One More Time
Tja wat een binnenkomer/debuut was me deze single, zeg. Enorm catchy track en dan die looks. Ik durf het ook nu nog wel te stellen dat die schoolmeisjes look me enorm beviel.
3. Everytime
Haar ballads spreken me over het algemeen zeker aan. Dit prachtnummer vind ik daarin wel haar beste. Dit kun je toch onmogelijk slecht vinden?
4. Oops!... I Did It Again
Nog meer Baby One More Time. Kom maar op, dit kan ik echt goed hebben. Herhaling? Zal vast, interesseert me niets.
5. Toxic
Nooit verwacht dat ze er in die tijd nog een paar regelrechte toppers uit zou kunnen gooien (inclusief Everytime dan he). Fantastisch nummer.
6. Lucky
6. Sometimes
7. Stronger
8. Gimme More
9. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
10. (You Drive Me) Crazy
11. I Wanna Go*
12. 3*
13. Circus
14. Break the Ice*
15. Till the World Ends
16. Womanizer
17. Overprotected
18. Piece of Me
19. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
20. I’m a Slave 4 U
Ik ben meer van de melodische Britney en wat minder van de progressievere versie, merk ik vanavond ook weer. Lucky (*Knock knock knock on the door*) (top 5) en zeker Anticipating (#2) worden wel gemist. Alleen mijn nummers 19 en 20 vind ik niks, die had ik daar graag voor ingeruild.
Van het begin af aan was dit al mijn favoriet en dat is tot nu toe ook nooit meer veranderd. Zelfs de latere toptracks Everytime en Toxic konden hier net niet aan tippen. Wat me wel opviel aan de clip, is dat ze hier de minst sympathieke uitstraling heeft van al haar clips. Daar keek ik toen vast niet naar.
2. Anticipating
2. …Baby One More Time
Tja wat een binnenkomer/debuut was me deze single, zeg. Enorm catchy track en dan die looks. Ik durf het ook nu nog wel te stellen dat die schoolmeisjes look me enorm beviel.
3. Everytime
Haar ballads spreken me over het algemeen zeker aan. Dit prachtnummer vind ik daarin wel haar beste. Dit kun je toch onmogelijk slecht vinden?
4. Oops!... I Did It Again
Nog meer Baby One More Time. Kom maar op, dit kan ik echt goed hebben. Herhaling? Zal vast, interesseert me niets.
5. Toxic
Nooit verwacht dat ze er in die tijd nog een paar regelrechte toppers uit zou kunnen gooien (inclusief Everytime dan he). Fantastisch nummer.
6. Lucky
6. Sometimes
7. Stronger
8. Gimme More
9. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
10. (You Drive Me) Crazy
11. I Wanna Go*
12. 3*
13. Circus
14. Break the Ice*
15. Till the World Ends
16. Womanizer
17. Overprotected
18. Piece of Me
19. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
20. I’m a Slave 4 U
Ik ben meer van de melodische Britney en wat minder van de progressievere versie, merk ik vanavond ook weer. Lucky (*Knock knock knock on the door*) (top 5) en zeker Anticipating (#2) worden wel gemist. Alleen mijn nummers 19 en 20 vind ik niks, die had ik daar graag voor ingeruild.
1
geplaatst: 4 maart 2021, 23:36 uur
Mijn top 10; de nummer 1 met dank aan Lily Allen...
01 Womanizer
02 ...Baby One More Time
03 Toxic
04 Till the World Ends
05 Overprotected
06 (You Drive Me) Crazy
07 Stronger
08 Born to Make You Happy*
09 Circus
10 Oops!... I Did It Again
01 Womanizer
02 ...Baby One More Time
03 Toxic
04 Till the World Ends
05 Overprotected
06 (You Drive Me) Crazy
07 Stronger
08 Born to Make You Happy*
09 Circus
10 Oops!... I Did It Again
1
geplaatst: 4 maart 2021, 23:37 uur
Eigenlijk was ik helemaal geen fan van Britney toen ze plots populair werd. Ze kon mijn 16-jarige zelve dan ook niet verleiden met die looks en moves. Ik vond het allemaal wat platjes en vond haar nu ook niet bepaald de sympathiekste. Nu kijk ik daar nuchterder op terug en erken ik het feit dat ze een pop-icoon van die periode is, de Hit Me Baby clip dat eveneens is, en ze ontegensprekelijk een handvol verdomd goede pop-songs op haar naam heeft.
1
geplaatst: 5 maart 2021, 00:27 uur
1: Oops!... I Did It Again -- 5*
2: …Baby One More Time -- 5*
3: Break the Ice* -- 4,5*
4: Toxic -- 4,5*
5: Gimme More -- 4*
6: Stronger -- 4*
7: Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)* -- 4*
8: (You Drive Me) Crazy -- 4*
9: Piece of Me -- 4*
10: Everytime -- 4*
Bring it on!!!
https://www.startpage.com/av/proxy-image?piurl=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcQZFf1Y9vUIJ3SDnH1taHpB1j5zC9eRsPbCtSZq3aj28kFnJqg%26s&sp=1614900355T6351bf1fa370baf87e117d0de352725cb47cd88594df17c7b2f36fc3663a3cf1
2: …Baby One More Time -- 5*
3: Break the Ice* -- 4,5*
4: Toxic -- 4,5*
5: Gimme More -- 4*
6: Stronger -- 4*
7: Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)* -- 4*
8: (You Drive Me) Crazy -- 4*
9: Piece of Me -- 4*
10: Everytime -- 4*
Bring it on!!!
https://www.startpage.com/av/proxy-image?piurl=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcQZFf1Y9vUIJ3SDnH1taHpB1j5zC9eRsPbCtSZq3aj28kFnJqg%26s&sp=1614900355T6351bf1fa370baf87e117d0de352725cb47cd88594df17c7b2f36fc3663a3cf1
1
geplaatst: 5 maart 2021, 01:37 uur
1. Toxic
2. Circus
3. …Baby One More Time
4. Stronger
5. Oops!... I Did It Again
6. Till the World Ends
7. Gimme More
8. Piece of Me
9. Womanizer
10. Everytime
En speciale vermeldingen voor twee van mijn favoriete Britney nummers die volgens mij helemaal niet genoemd zijn:
- Early Mornin' (met Moby, van In the Zone)
- Don't Keep Me Waiting (met drums van Travis Barker van blink-182, bonustrack van Femme Fatale)
2. Circus
3. …Baby One More Time
4. Stronger
5. Oops!... I Did It Again
6. Till the World Ends
7. Gimme More
8. Piece of Me
9. Womanizer
10. Everytime
En speciale vermeldingen voor twee van mijn favoriete Britney nummers die volgens mij helemaal niet genoemd zijn:
- Early Mornin' (met Moby, van In the Zone)
- Don't Keep Me Waiting (met drums van Travis Barker van blink-182, bonustrack van Femme Fatale)
3
geplaatst: 5 maart 2021, 12:44 uur
De hele week al non-stop Britney geluisterd en ik dénk dat ik er eindelijk uit ben:
01. Everytime
02. Gimme More
03. Toxic
04. I’m a Slave 4 U
05. Break the Ice*
06. …Baby One More Time
07. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
08. Sometimes
09. Born to Make You Happy*
10. Womanizer
11. Oops!... I Did It Again
12. Circus
13. Piece of Me
14. (You Drive Me) Crazy
15. Till the World Ends
16. Overprotected
17. Stronger
18. I Wanna Go*
19. 3*
20. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
01. Everytime
02. Gimme More
03. Toxic
04. I’m a Slave 4 U
05. Break the Ice*
06. …Baby One More Time
07. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
08. Sometimes
09. Born to Make You Happy*
10. Womanizer
11. Oops!... I Did It Again
12. Circus
13. Piece of Me
14. (You Drive Me) Crazy
15. Till the World Ends
16. Overprotected
17. Stronger
18. I Wanna Go*
19. 3*
20. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
0
geplaatst: 5 maart 2021, 13:42 uur
Intekenlijst. Informatie over het spel en over voorgaande edities:
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl (links graag mee kopiëren)
5 feb - TornadoEF5 (Cocteau Twins)
12 feb - Superbitch (Charli XCX)
19 feb - motel matches (Italiaans)
26 feb - catdog (Britney Spears)
5 maart -
12 maart - VladTheImpaler (King Gizzard & The Lizard Wizard)
19 maart - ArthurDZ (Carpenters)
26 maart - Bonk (The Scene / Tröckener Kecks)
2 april - Shaky (Neil Diamond)
9 april - Aerobag (Yo La Tengo)
16 april - herman (Kylie Minogue)
23 april - Superbitch (Garbage)
30 april - Johnny Marr (The Strokes)
7 mei - Rudi S ( Richard Thompson)
14 mei - Dance Lover ( Röyksopp )
21 mei - Poek (This Mortal Coil/The Hope Blister)
28 mei - ArthurDZ (Car Seat Headrest)
4 juni - EttaJamesBrown (Pukkelpop 1991)
11 juni - chevy93 (NNB)
18 juni - Johnny Marr (Def Leppard)
25 juni - Casartelli (Big Country)
02 juli - herman (Tropicália)
09 juli - Gretz (Beach House)
16 juli - Choconas (The Rolling Stones)
23 juli - laxus11 (Bruce Springsteen)
30 juli - dynamo d (Alicia Keys)
6 augustus - jordidj1 (Gang Starr)
13 augustus - Poek (90's Powerpop)
20 augustus - aerobag ("landfill indie": Indie rock uit de 00's)
27 augustus - ArthurDZ (U2 vanaf 1993)
3 september - Bonk (Steven Wilson)
10 september - DjFrankie (The Black Angels)
17 september - Choconas (Angel Olsen)
24 september - ranja (nnb)
1 oktober - remcodulac (Kristin Hersh solo)
8 oktober - laxus11 (50's Rock 'n Roll)
15 oktober - Gebruiker43757 (Genesis voor 1977)
22 oktober - chevy93 (NNB)
29 oktober - herman (Noord-Afrika)
5 november - Choconas (Jimi Hendrix)
12 november - Gebruiker43757 (Genesis na 1977)
19 november - laxus11 (Prince)
26 november - dumb_helicopter (Skatepunk/Poppunk)
3 december - motel matches (Jayhawks)
10 december - wendyvortex (Tipparade)
17 december - Gretz (Green Day)
24 december - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2021)
31 december - EttaJamesBrown (Janis Joplin meets Mamas & Papas)
7 januari 2022 - aerobag (In 2021 overleden (lead-)zangers))
14 januari - arcade monkeys (LCD Soundsystem)
21 januari - ArthurDZ (The Mountain Goats)
28 januari - Gebruiker 43757 (NNB)
4 februari - laxus11 (Michael Jackson)
11 februari - Poek (Onder twee minuten)
18 februari - dynamo d (Zucchero)
25 februari - Choconas (John Coltrane)
4 maart - Shaky - (The Winter Brothers)
11 maart - Kees-Jan (Johnny Cash)
18 maart - 123poetertjes (FKA twigs)
25 maart - Laxus11 - (Phil Collins)
1 april - wendyvortex (The Golden Years of Dutch Pop Music)
8 april - Arno (King Crimson)
15 april - jordidj1 (Death)
22 april - Superbitch (Ray Charles)
29 april - arcade monkeys (Nirvana)
6 mei - laxus11 (Queen)
13 mei - chevy93 (NNB)
20 mei - Teunnis (PC Music / hyperpop)
27 mei - Plastic Bitch House (Robyn)
3 juni - Laxus11 (AC/DC)
10 juni - Choconas (Fela Kuti)
17 juni - Arno (System of a Down)
24 juni - catdog (Ariana Grande)
1 juli - herman (Centraal- en Oost-Afrika)
8 juli - Johnny Marr (Tortoise)
2 september - motel matches (dialect/Fries)
9 september - Gretz (The National)
16 september - Gebruiker43757 (NNB)
23 september - Shaky (Raymond van het Groenewoud)
30 september - catdog (The Weeknd)
25 november - dynamo d (Al Stewart)
2 december - Laxus11 (Simon & Garfunkel)
9 december - chevy93 (NNB)
16 december - Choconas (Miles Davis)
23 december - TornadoEF5 (yeule, evt. uitbreidend naar asian (electro)pop 10's)
30 december - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2022)
Met jullie Britney...voel ik me veel te goed voor hoor! Doe ik wel ff Tortoise.
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl (links graag mee kopiëren)
5 feb - TornadoEF5 (Cocteau Twins)
12 feb - Superbitch (Charli XCX)
19 feb - motel matches (Italiaans)
26 feb - catdog (Britney Spears)
5 maart -
12 maart - VladTheImpaler (King Gizzard & The Lizard Wizard)
19 maart - ArthurDZ (Carpenters)
26 maart - Bonk (The Scene / Tröckener Kecks)
2 april - Shaky (Neil Diamond)
9 april - Aerobag (Yo La Tengo)
16 april - herman (Kylie Minogue)
23 april - Superbitch (Garbage)
30 april - Johnny Marr (The Strokes)
7 mei - Rudi S ( Richard Thompson)
14 mei - Dance Lover ( Röyksopp )
21 mei - Poek (This Mortal Coil/The Hope Blister)
28 mei - ArthurDZ (Car Seat Headrest)
4 juni - EttaJamesBrown (Pukkelpop 1991)
11 juni - chevy93 (NNB)
18 juni - Johnny Marr (Def Leppard)
25 juni - Casartelli (Big Country)
02 juli - herman (Tropicália)
09 juli - Gretz (Beach House)
16 juli - Choconas (The Rolling Stones)
23 juli - laxus11 (Bruce Springsteen)
30 juli - dynamo d (Alicia Keys)
6 augustus - jordidj1 (Gang Starr)
13 augustus - Poek (90's Powerpop)
20 augustus - aerobag ("landfill indie": Indie rock uit de 00's)
27 augustus - ArthurDZ (U2 vanaf 1993)
3 september - Bonk (Steven Wilson)
10 september - DjFrankie (The Black Angels)
17 september - Choconas (Angel Olsen)
24 september - ranja (nnb)
1 oktober - remcodulac (Kristin Hersh solo)
8 oktober - laxus11 (50's Rock 'n Roll)
15 oktober - Gebruiker43757 (Genesis voor 1977)
22 oktober - chevy93 (NNB)
29 oktober - herman (Noord-Afrika)
5 november - Choconas (Jimi Hendrix)
12 november - Gebruiker43757 (Genesis na 1977)
19 november - laxus11 (Prince)
26 november - dumb_helicopter (Skatepunk/Poppunk)
3 december - motel matches (Jayhawks)
10 december - wendyvortex (Tipparade)
17 december - Gretz (Green Day)
24 december - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2021)
31 december - EttaJamesBrown (Janis Joplin meets Mamas & Papas)
7 januari 2022 - aerobag (In 2021 overleden (lead-)zangers))
14 januari - arcade monkeys (LCD Soundsystem)
21 januari - ArthurDZ (The Mountain Goats)
28 januari - Gebruiker 43757 (NNB)
4 februari - laxus11 (Michael Jackson)
11 februari - Poek (Onder twee minuten)
18 februari - dynamo d (Zucchero)
25 februari - Choconas (John Coltrane)
4 maart - Shaky - (The Winter Brothers)
11 maart - Kees-Jan (Johnny Cash)
18 maart - 123poetertjes (FKA twigs)
25 maart - Laxus11 - (Phil Collins)
1 april - wendyvortex (The Golden Years of Dutch Pop Music)
8 april - Arno (King Crimson)
15 april - jordidj1 (Death)
22 april - Superbitch (Ray Charles)
29 april - arcade monkeys (Nirvana)
6 mei - laxus11 (Queen)
13 mei - chevy93 (NNB)
20 mei - Teunnis (PC Music / hyperpop)
27 mei - Plastic Bitch House (Robyn)
3 juni - Laxus11 (AC/DC)
10 juni - Choconas (Fela Kuti)
17 juni - Arno (System of a Down)
24 juni - catdog (Ariana Grande)
1 juli - herman (Centraal- en Oost-Afrika)
8 juli - Johnny Marr (Tortoise)
2 september - motel matches (dialect/Fries)
9 september - Gretz (The National)
16 september - Gebruiker43757 (NNB)
23 september - Shaky (Raymond van het Groenewoud)
30 september - catdog (The Weeknd)
25 november - dynamo d (Al Stewart)
2 december - Laxus11 (Simon & Garfunkel)
9 december - chevy93 (NNB)
16 december - Choconas (Miles Davis)
23 december - TornadoEF5 (yeule, evt. uitbreidend naar asian (electro)pop 10's)
30 december - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2022)
Met jullie Britney...voel ik me veel te goed voor hoor! Doe ik wel ff Tortoise.
2
geplaatst: 5 maart 2021, 13:48 uur
Je mag er best voor uit komen hoor dat I'm Not a Girl, Not Yet a Woman die onmiskenbare klassieker voor je is Johnny Marr. Denk dat we dat allemaal zullen accepteren.
1
geplaatst: 5 maart 2021, 15:09 uur
1. Oops!... I Did It Again
2. Sometimes
3. …Baby One More Time
4. Toxic
5. (You Drive Me) Crazy
6. Born to Make You Happy*
7. Stronger
8. Womanizer
9. Break the Ice*
10. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
11. I’m a Slave 4 U
12. Circus
13. Overprotected
14. Everytime
15. Piece of Me
16. Till the World Ends
17. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
18. 3*
19. Gimme More
20. I Wanna Go*
2. Sometimes
3. …Baby One More Time
4. Toxic
5. (You Drive Me) Crazy
6. Born to Make You Happy*
7. Stronger
8. Womanizer
9. Break the Ice*
10. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
11. I’m a Slave 4 U
12. Circus
13. Overprotected
14. Everytime
15. Piece of Me
16. Till the World Ends
17. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
18. 3*
19. Gimme More
20. I Wanna Go*
1
geplaatst: 5 maart 2021, 15:16 uur
Dat was een dik uurtje heerlijke nostalgie.
1. Everytime
2. Toxic
3. Oops!... I Did It Again
4. I’m a Slave 4 U
5. …Baby One More Time
6. Circus
7. Gimme More
8. Overprotected
9. Womanizer
10. Sometimes
1. Everytime
2. Toxic
3. Oops!... I Did It Again
4. I’m a Slave 4 U
5. …Baby One More Time
6. Circus
7. Gimme More
8. Overprotected
9. Womanizer
10. Sometimes
1
geplaatst: 5 maart 2021, 17:05 uur
1. Toxic
2. I’m a Slave 4 U
3. Oops!... I Did It Again
4. …Baby One More Time
5. Gimme More
6. Womanizer
7. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
8. Overprotected
9. Sometimes
10. Piece of Me
2. I’m a Slave 4 U
3. Oops!... I Did It Again
4. …Baby One More Time
5. Gimme More
6. Womanizer
7. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
8. Overprotected
9. Sometimes
10. Piece of Me
4
geplaatst: 5 maart 2021, 17:53 uur
1. Everytime
2. I’m a Slave 4 U
3. Toxic
4. Break the Ice*
5. Circus
6. …Baby One More Time
7. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
8. Piece of Me
9. (You Drive Me) Crazy
10. 3*
Waarbij ik eerlijk toegeef dat Everytime pas deze week echt bij me binnenkwam, ook nadat ik recent de docu heb gezien. Verder ben ik niet zo'n fan van haar ballads, maar haar uptempo nummers zijn gewoon hele strakke popnummers - al had je daar 20 jaar geleden niet bij me mee aan moeten komen
2. I’m a Slave 4 U
3. Toxic
4. Break the Ice*
5. Circus
6. …Baby One More Time
7. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
8. Piece of Me
9. (You Drive Me) Crazy
10. 3*
Waarbij ik eerlijk toegeef dat Everytime pas deze week echt bij me binnenkwam, ook nadat ik recent de docu heb gezien. Verder ben ik niet zo'n fan van haar ballads, maar haar uptempo nummers zijn gewoon hele strakke popnummers - al had je daar 20 jaar geleden niet bij me mee aan moeten komen
0
geplaatst: 5 maart 2021, 17:59 uur
Everytime kwam bij mij officieel binnen sinds die briljante scene in Spring Breakers. Sindsdien onbreekbaar voor me.
#SpringBreakForeverBitches
#SpringBreakForeverBitches
3
geplaatst: 5 maart 2021, 18:19 uur
1. Everytime
2. Toxic
3. Stronger
4. Circus
5. Womanizer
6. I’m a Slave 4 U
7. (You Drive Me) Crazy
8. Oops!... I Did It Again
9. …Baby One More Time
10. Gimme More
11. Break the Ice*
12. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
13. Sometimes
14. 3*
15. I Wanna Go*
16. Overprotected
17. Born to Make You Happy*
18. Piece of Me
19. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
20. Till the World Ends
Alternatieve top 20:
1. Everytime
2. Everytime
3. Everytime
4. Everytime
5. Everytime
6. Everytime
7. Everytime
8. Everytime
9. Everytime
10. Everytime
11. Everytime
12. Everytime
13. Everytime
14. Everytime
15. Everytime
16. Everytime
17. Everytime
18. Everytime
19. Everytime
20. Everytime
Spring Breakers staat nog op 2* bij mij zag ik, maar het is alweer drie jaar geleden dat ik 'm heb gezien. Denk dat bij herziening de waardering wel verdubbeld kan worden.
2. Toxic
3. Stronger
4. Circus
5. Womanizer
6. I’m a Slave 4 U
7. (You Drive Me) Crazy
8. Oops!... I Did It Again
9. …Baby One More Time
10. Gimme More
11. Break the Ice*
12. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
13. Sometimes
14. 3*
15. I Wanna Go*
16. Overprotected
17. Born to Make You Happy*
18. Piece of Me
19. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
20. Till the World Ends
Alternatieve top 20:
1. Everytime
2. Everytime
3. Everytime
4. Everytime
5. Everytime
6. Everytime
7. Everytime
8. Everytime
9. Everytime
10. Everytime
11. Everytime
12. Everytime
13. Everytime
14. Everytime
15. Everytime
16. Everytime
17. Everytime
18. Everytime
19. Everytime
20. Everytime
Spring Breakers staat nog op 2* bij mij zag ik, maar het is alweer drie jaar geleden dat ik 'm heb gezien. Denk dat bij herziening de waardering wel verdubbeld kan worden.
0
geplaatst: 5 maart 2021, 18:31 uur
Veel mensen die Everytime op 1 zetten maar mij doet het niet veel
1
geplaatst: 5 maart 2021, 18:42 uur
1. (You Drive Me) Crazy
2. Everytime
3. Toxic
4. …Baby One More Time
5. Oops!... I Did It Again
6. Piece of Me
7. Womanizer
8. Gimme More
9. I Wanna Go*
10. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
Scream & Shout, My Prerogative en Work Bitch niet in de finale
2. Everytime
3. Toxic
4. …Baby One More Time
5. Oops!... I Did It Again
6. Piece of Me
7. Womanizer
8. Gimme More
9. I Wanna Go*
10. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
Scream & Shout, My Prerogative en Work Bitch niet in de finale
3
geplaatst: 5 maart 2021, 18:54 uur
Scream & Shout, wat een kutnummer is me dat zeg. Maar volgens mij vind ik alles kut waar will.i.am met zijn handen aan zitten.
EDIT: Ik wilde er achteraan typen dat ik Work Bitch wel in de finale had gewild, maar ik lees nu dat will.i.am (co-)writer en (co-)producer is. Daarmee stort mijn hele stelling in. EDIT 2: Ik kan wat dat betreft ook maar beter niet over American Boy beginnen.
EDIT: Ik wilde er achteraan typen dat ik Work Bitch wel in de finale had gewild, maar ik lees nu dat will.i.am (co-)writer en (co-)producer is. Daarmee stort mijn hele stelling in. EDIT 2: Ik kan wat dat betreft ook maar beter niet over American Boy beginnen.
0
geplaatst: 5 maart 2021, 18:54 uur
dumb_helicopter schreef:
My Prerogative [....] niet in de finale
My Prerogative [....] niet in de finale
Sterker nog, ik was de enige die dit top 3 materiaal had genomineerd .
(Dat over 'Scream and Shout' en 'Work Bitch' heb ik niet gelezen).
1
geplaatst: 5 maart 2021, 19:11 uur
1. …Baby One More Time
2. Sometimes
3. Born to Make You Happy*
4. Everytime
5. Oops!... I Did It Again
6. Toxic
7. Stronger
8. (You Drive Me) Crazy
9. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
10. Break the Ice*
2. Sometimes
3. Born to Make You Happy*
4. Everytime
5. Oops!... I Did It Again
6. Toxic
7. Stronger
8. (You Drive Me) Crazy
9. I’m Not a Girl, Not Yet a Woman*
10. Break the Ice*
1
geplaatst: 5 maart 2021, 19:21 uur
1. Toxic
2. Oops!... I Did It Again
3. …Baby One More Time
4. Everytime
5. Sometimes
6. I’m a Slave 4 U
7. Born to Make You Happy*
8. Circus
9. Stronger
10. Break the Ice*
2. Oops!... I Did It Again
3. …Baby One More Time
4. Everytime
5. Sometimes
6. I’m a Slave 4 U
7. Born to Make You Happy*
8. Circus
9. Stronger
10. Break the Ice*
3
geplaatst: 5 maart 2021, 19:32 uur
Zoveel opkomst! Zoals Britney zou zeggen: Gimme More!
Veel spanning in de lijst. Alleen de #1 en #2 staan al ruime tijd steady.
Nog anderhalf uur de tijd voor onze Britney. Johnny Marr zou nog een lijstje afleveren liet ie weten!
Veel spanning in de lijst. Alleen de #1 en #2 staan al ruime tijd steady.
Nog anderhalf uur de tijd voor onze Britney. Johnny Marr zou nog een lijstje afleveren liet ie weten!
0
geplaatst: 5 maart 2021, 19:33 uur
laxus11 schreef:
Veel mensen die Everytime op 1 zetten maar mij doet het niet veel
Ik was er op voorhand al "bang" voor dat Everytime en Toxic het heel goed zouden gaan doen ten koste van de oudgedienden. Omdat hier vaak veel jongere gebruikers (tot 30 jaar ? ) meedoen. Maar ja zelf vind ik die tracks ook erg sterk, dus klagen kan ik dan weer niet Veel mensen die Everytime op 1 zetten maar mij doet het niet veel
0
geplaatst: 5 maart 2021, 19:57 uur
dix schreef:
Er is in een ander topic om Golden Earring geroepen.
Er is in een ander topic om Golden Earring geroepen.
Zou ik op zich wel voor zijn, maar blijkbaar heeft niemand zin om het te organiseren. Dus wordt het Daft Punk door Titmeister neem ik aan?
1
geplaatst: 5 maart 2021, 20:16 uur
Als iemand zichzelf plagieert en dat verpakt als ' Oops, I did it again' kan die persoon bij mij al niet meer stuk. Popmuziek op metaniveau. Je moet het wel willen horen.
1. Oops!... I Did It Again
2. I Wanna Go*
3. Till the World Ends
4. Baby One More Time
5. Toxic
6. Piece of Me
7. Circus
8. Gimme More
9. Overprotected
10. Born to Make You Happy*
1. Oops!... I Did It Again
2. I Wanna Go*
3. Till the World Ends
4. Baby One More Time
5. Toxic
6. Piece of Me
7. Circus
8. Gimme More
9. Overprotected
10. Born to Make You Happy*
1
geplaatst: 5 maart 2021, 20:27 uur
01. Toxic
02. Gimme More
03. I’m a Slave 4 U
04. Overprotected
05. Break the Ice*
06. (You Drive Me) Crazy
07. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
08. Circus
09. Oops!... I Did It Again
10. Born to Make You Happy*
02. Gimme More
03. I’m a Slave 4 U
04. Overprotected
05. Break the Ice*
06. (You Drive Me) Crazy
07. Boys [The Co-Ed Remix] (feat. Pharrell Williams)*
08. Circus
09. Oops!... I Did It Again
10. Born to Make You Happy*
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.