Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2021, 09:54 uur
jordidj1 schreef:
Ah, nice, Daft Punk! Paar jaar terug zelf nog een GH van georganiseerd
Even door dat archief spitten en dan kom ik van het weekend met een nominatielijstje.
Ah, nice, Daft Punk! Paar jaar terug zelf nog een GH van georganiseerd

Even door dat archief spitten en dan kom ik van het weekend met een nominatielijstje.
die (aug/ sept 2018) was leuk.
1
geplaatst: 6 maart 2021, 10:45 uur
Around the World / Harder, Better, Faster, Stronger (Alive 07)
Daftendirekt
Doin' It Right
Face to Face
Make Love
One More Time / Aerodynamic (Alive 07)
Something About Us
Teachers
The Game of Love
Veridis Quo
Daftendirekt
Doin' It Right
Face to Face
Make Love
Something About Us
Teachers
The Game of Love
Veridis Quo
3
geplaatst: 6 maart 2021, 13:41 uur
Bedankt voor de tag, esteban! Deze Greatest Hits is inderdaad iets voor mij
Make Love
Something About Us
Veridis Quo
Contact
Doin' It Right
Give Life Back to Music
Van Alive 07 zou ik eigenlijk alle nummers kunnen nomineren, maar we houden het bij ééntje
Make Love
Something About Us
Veridis Quo
Contact
Doin' It Right
Give Life Back to Music
Van Alive 07 zou ik eigenlijk alle nummers kunnen nomineren, maar we houden het bij ééntje

1
geplaatst: 6 maart 2021, 19:49 uur
dat was toch even een middag around the world, vind dat deze 2 remixes duidelijk een nominatie verdienen 
Fresh
Teachers
Burnin'
Something about us
Chemical Brothers-Life is sweet (Daft Punk remix)
The game of love
Give life back to music
Micronauts-Get funky get down (Daft Punk remix)
Crescendolls
Veridis Quo

Fresh
Teachers
Burnin'
Something about us
Chemical Brothers-Life is sweet (Daft Punk remix)
The game of love
Give life back to music
Micronauts-Get funky get down (Daft Punk remix)
Crescendolls
Veridis Quo
1
geplaatst: 7 maart 2021, 11:16 uur
Beyond
Burnin'
Crescendolls
Daftendirekt
Give Life Back to Music
High Fidelity
Nightvision
Short Circuit
Veridis Quo
Voyager
Burnin'
Crescendolls
Daftendirekt
Give Life Back to Music
High Fidelity
Nightvision
Short Circuit
Veridis Quo
Voyager
1
geplaatst: 7 maart 2021, 11:25 uur
Contact
Give Life Back to Music
Give Life Back to Music
1
geplaatst: 7 maart 2021, 12:14 uur
Alive
Contact
Daftendirekt
Doin'it right
Give life back to music
Rock & Roll
Teachers
Touch
The Game of Love
Veridis Quo
Contact
Daftendirekt
Doin'it right
Give life back to music
Rock & Roll
Teachers
Touch
The Game of Love
Veridis Quo
0
geplaatst: 7 maart 2021, 13:56 uur
Maar weinig liefde voor Face to Face. Die mogen jullie - ondanks de corona-maatregelen, gewoon nomineren hoor!
Deadline ligt maandag rond 20u.
Deadline ligt maandag rond 20u.
2
geplaatst: 7 maart 2021, 14:05 uur
Aerodynamite
Alive
Around the World / Harder, Better, Faster, Stronger
Contact
Doin' It Right (feat. Panda Bear)
Indo Silver Club
Musique
Television Rules the Nations / Crescendolls
The Chemical Brothers - Life Is Sweet [Daft Punk Remix]
Touch (feat. Paul Williams)
Als straks het beste nummer niet mee gaat doen, moet iedereen die Television Rules the Nations / Crescendolls niet in zijn lijstje heeft opgenomen zijn levenskeuzes heroverwegen. En waarom noemt iedereen wel Veridis Quo? Rare jongens, die MuMe'ers...
EDIT: Face to Face was (samen met Too Long) mijn laatste afvaller.
EDIT2: Naar aanleiding van hermans hartjes Touch nog een kans gegeven en die is veel beter dan ik me herinnerde. Ik ga nog even mijn eigen levenskeuzes heroverwegen. Als ik iets aanpas tag ik je, Heiko.
EDIT3: Titmeister, ik heb hem aangepast. Touch erin voor Burnin'
Alive
Around the World / Harder, Better, Faster, Stronger
Contact
Indo Silver Club
Musique
Television Rules the Nations / Crescendolls
The Chemical Brothers - Life Is Sweet [Daft Punk Remix]
Touch (feat. Paul Williams)
Als straks het beste nummer niet mee gaat doen, moet iedereen die Television Rules the Nations / Crescendolls niet in zijn lijstje heeft opgenomen zijn levenskeuzes heroverwegen. En waarom noemt iedereen wel Veridis Quo? Rare jongens, die MuMe'ers...
EDIT: Face to Face was (samen met Too Long) mijn laatste afvaller.
EDIT2: Naar aanleiding van hermans hartjes Touch nog een kans gegeven en die is veel beter dan ik me herinnerde. Ik ga nog even mijn eigen levenskeuzes heroverwegen. Als ik iets aanpas tag ik je, Heiko.
EDIT3: Titmeister, ik heb hem aangepast. Touch erin voor Burnin'
1
geplaatst: 7 maart 2021, 14:11 uur
Over dat eerste ben ik het zeker eens, maar Veridis Quo is ook gewoon een toppertje, lekkere Kraftwerk-vibes 

1
geplaatst: 7 maart 2021, 14:34 uur
Gewoon de hele TRON Legacy soundtrack nomineren mag niet zeker? 
https://i.pinimg.com/originals/66/68/42/6668420ec9484921c160a125eb804fea.gif
The Grid
End of Line
Disc Wars
Indo Silverclub
Contact
Doin' It Right
Give Life Back to Music
Make Love
Something About Us

https://i.pinimg.com/originals/66/68/42/6668420ec9484921c160a125eb804fea.gif
The Grid
End of Line
Disc Wars
Indo Silverclub
Contact
Doin' It Right
Give Life Back to Music
Make Love
Something About Us
0
geplaatst: 7 maart 2021, 14:49 uur
Remix?
En Veridis Quo is een regelrechte topper, één van de allerbeste nummers van Discovery samen met Something About Us.
0
geplaatst: 7 maart 2021, 14:51 uur
Teunnis schreef:
Een van hun beste nummers wat mij betreft. Ook niet voor niets dat deze langskwam in hun afscheidsvideo.
1
geplaatst: 7 maart 2021, 15:03 uur
B-side en soort van remix. Zitten elementen in van Aerdynamic, maar klinkt wel heel anders. Volgens mij hebben ze er ook kleine stukjes van gebruikt in Alive 2007.
0
geplaatst: 7 maart 2021, 15:53 uur
Pepino schreef:
Je mag tien nummers nomineren. Jij hebt er pas zeven genomineerd. Nog ruimte voor drie (Alive 2007-)nominaties.
2
geplaatst: 7 maart 2021, 16:24 uur
Alive
Burnin'
Crescendolls
Face To Face
Indo Silver Club
Musique
Phoenix
Rock & Roll
Too Long
Weinig liefde voor Too Long momenteel...
Burnin'
Crescendolls
Face To Face
Indo Silver Club
Musique
Phoenix
Rock & Roll
Too Long
Weinig liefde voor Too Long momenteel...

1
geplaatst: 7 maart 2021, 17:20 uur
Alive
Burnin'
Contact
Crescendolls
Rock & Roll
Television Rules the Nation
The Brainwasher
Veridis Quo
Burnin'
Contact
Crescendolls
Rock & Roll
Television Rules the Nation
The Brainwasher
Veridis Quo
0
geplaatst: 7 maart 2021, 19:35 uur
Too Long vind ik net iets, eh... te lang.

Het is spannend momenteel. 2 nummers steken erbovenuit. Daarachter 7 nummers met 6 t/m 8 stemmen, die er goed voor staan. 13 nummers met 3 t/m 5 stemmen zijn zeker niet kansloos, maar hebben nog wel stemmen nodig. De 22 nummers met 1 of 2 stemmen hebben een klein wondertje nodig om tot de volgende ronde te reiken.
1
geplaatst: 7 maart 2021, 19:38 uur
Tot een lijst van 10 kom ik niet, omdat Daft Punk daarvoor te weinig goed spul heeft gemaakt. De meesten staan al in de startlijst wat mij betreft. Neemt niet weg dat Daft Punk natuurlijk geweldig is, want de toppers zijn echt top.
Alive

Burnin'
Derezzed
Face To Face
The Game Of Love
Phoenix
Superheroes
Alive

Burnin'
Derezzed
Face To Face
The Game Of Love

Phoenix
Superheroes
2
geplaatst: 7 maart 2021, 21:54 uur
Mausie schreef:
Tot een lijst van 10 kom ik niet, omdat Daft Punk daarvoor te weinig goed spul heeft gemaakt.
Tot een lijst van 10 kom ik niet, omdat Daft Punk daarvoor te weinig goed spul heeft gemaakt.
http://www.webpoint.fi/gif/65-wat.jpg
1
geplaatst: 7 maart 2021, 22:00 uur
Teunnis schreef:
Je mag tien nummers nomineren. Jij hebt er pas zeven genomineerd. Nog ruimte voor drie (Alive 2007-)nominaties.
(quote)
Haha, ik zou wel willen, maar eigenlijk is er gewoon geen enkele track bij Alive 2007 dat beter of slechter is dan de andere. Heel dat album klopt gewoon in zijn geheel.
Ach ja, ik zal er maar lukraak 2 bij gooien

- Touch It / Technologic
- Superheroes / Human After All / Rock 'n Roll
En... een beetje meer appreciatie mag ook voor deze. Heb 'm zelf nooit té lang gevonden

- Too Long
0
geplaatst: 7 maart 2021, 22:03 uur
Om te beginnen hebben ze maar 4 albums, dus een gigantische discografie is het al niet. Vervolgens zijn die albums bepaald geen 5* klappers, staat genoeg middelmatige meuk tussen. Dus niet zo gek dat met een startlijst van 20 nummers, waar de meeste toppers al tussen staan, het moeilijk is om 10 nummers erbij te zoeken.
0
geplaatst: 7 maart 2021, 22:09 uur
Oh dan verschillen we van mening, had er graag nog 10 genoemd! Maar wel geen 5* albums idd... Alive 2007 komt wel erg dicht in de buurt tho!
0
geplaatst: 8 maart 2021, 11:34 uur
Mausie schreef:
Om te beginnen hebben ze maar 4 albums, dus een gigantische discografie is het al niet. Vervolgens zijn die albums bepaald geen 5* klappers, staat genoeg middelmatige meuk tussen. Dus niet zo gek dat met een startlijst van 20 nummers, waar de meeste toppers al tussen staan, het moeilijk is om 10 nummers erbij te zoeken.
(quote)
Grappig, ik had er nog wel 10 kunnen noemen. Ze hebben ook nog wel singles die niet op albums staan, een soundtrack en sommigen noemen ook remixen.
Na al die jaren hoorde ik een paar weken terug pas voor het eerst de originele singleversie van Indo Silver Club, heel anders dan de albumversie. Er blijft nog genoeg te ontdekken.
Van het laatste album vind ik ook juist de tracks in de nominatielijst de minste nummers eigenlijk. Zelfde geldt wellicht voor Discovery.
0
geplaatst: 8 maart 2021, 12:41 uur
Ja, bij mij hielp het wel dat ik de startlijst erg zwak vind (maar wel logisch verder). Als mijn startlijst helemaal naar mijn smaak was had ik - gezien de geringe grootte en grote wisselvalligheid van hun oeuvre - denk ik wel moeite gehad om aan tien toppers te komen.
0
geplaatst: 8 maart 2021, 13:06 uur
Teunnis schreef:
Ja, bij mij hielp het wel dat ik de startlijst erg zwak vind (maar wel logisch verder).
Ja, bij mij hielp het wel dat ik de startlijst erg zwak vind (maar wel logisch verder).
Tja, dat is vaak het trieste lot van zo'n startlijst de " hits " (startlijst) versus de populaire albumtracks ( nominaties).
Nu staan in deze startlijst toch al snel 5 a 6 nummers die in mijn top 10 zouden komen.
0
geplaatst: 8 maart 2021, 13:13 uur
Da's toch juist het leuke van dit spel? Ondanks het beperkte oeuvre van Daft Punk zit er een redelijke discrepantie tussen de hits en de populaire nummers bij de liefhebbers. Desondanks verwacht ik het merendeel van de startlijst 'gewoon' in de finale - vooral van de laatste 3 albums zullen de nummers sneuvelen.
0
geplaatst: 8 maart 2021, 14:06 uur
Titmeister schreef:
Da's toch juist het leuke van dit spel?
Da's toch juist het leuke van dit spel?
Zeker mee eens.
Titmeister schreef:
Desondanks verwacht ik het merendeel van de startlijst 'gewoon' in de finale - vooral van de laatste 3 albums zullen de nummers sneuvelen.
Desondanks verwacht ik het merendeel van de startlijst 'gewoon' in de finale - vooral van de laatste 3 albums zullen de nummers sneuvelen.
Ik weet niet of jij bij die " laatste 3" de beide Tron's hebt meegenomen (ik denk van niet), maar mijn favoriet blijft het laatste album (RAM) maar dat wordt niet breed gedragen hier, mijn top 2 zou sowieso van dat laatste album komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.