Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2021, 21:31 uur
pureshores schreef:
Overigens zou mijn nummer 1 op dit moment Aphrodite zijn, de platenmaatschappij heeft maar rare single keuzes bij dat album gemaakt
Overigens zou mijn nummer 1 op dit moment Aphrodite zijn, de platenmaatschappij heeft maar rare single keuzes bij dat album gemaakt
Geen 'Better Than Today' laster a.u.b. Ik vind op zich dat er wel logische singles zijn gekozen (m.u.v. van 'Put Your Hands Up' als je dat een single kan noemen), maar ik denk dat geen enkel nummer dat album echt had kunnen redden.
1
geplaatst: 6 mei 2021, 22:34 uur
NewYorkCityLight schreef:
Geen 'Better Than Today' laster a.u.b. Ik vind op zich dat er wel logische singles zijn gekozen (m.u.v. van 'Put Your Hands Up' als je dat een single kan noemen), maar ik denk dat geen enkel nummer dat album echt had kunnen redden.
(quote)
How can you hate something that you ain't ever tried?

2
geplaatst: 6 mei 2021, 22:43 uur
De TOP 4 heb ik onderling 735 keer van plaats gewisseld. En eigenlijk ben ik in de hele TOP 10 constant blijven verschuiven. Dat wil alleen maar zeggen dat ik ze allen haast even goed vind. 
1. All the Lovers
2. I Believe in You
3. Love at First Sight
4. In Your Eyes
5. In My Arms
6. Can't Get You out of My Head
7. I Should Be So Lucky
8. Give Me Just a Little More Time
9. Slow
10. Come into My World
'n Paar zéér goede videoclips trouwens!

1. All the Lovers
2. I Believe in You
3. Love at First Sight
4. In Your Eyes
5. In My Arms
6. Can't Get You out of My Head
7. I Should Be So Lucky
9. Slow
10. Come into My World
'n Paar zéér goede videoclips trouwens!

3
geplaatst: 6 mei 2021, 23:07 uur
Kylie Minogue is naast Madonna & Britney Spears voor mij nog steeds de ultieme Pop prinses! 
Ben duidelijk een groot fan van haar zero`s werk. Alhoewel ik de nummers uit 1994 ook prachtig vindt. Verbaasde mij dat ''Confide in Me'' slechts tot de 38ste positie reikte in de Top 40 destijds. Haar werk voor 1994 ook zeker leuk om te horen, maar alleen ''I Should be So Lucky'' ruikt lichtjes aan de Top 10; de platen gelijk daarna zijn toch een beetje herhalingsoefeningen van dat nummer. En ik mis ''The Locomotion''.
01. Slow
Uit de tijd dat clips er nog toe deden. Prachtige intro in de videoclip van een man in een speedo die van een duizelingwekkende duikplank springt naar Kylie die aan de rand van het zwembad geniet. Nummer staat na vele jaren nog fier overeind; heerlijke productie en lekker zwoel en erotisch gezongen.
02. Light Years
Mijn grootste ontdekking; geen single dacht ik, dus had hier nog geen weet van. DIKKE BANGER! Donna Summer zal meer dan tevreden zijn.
03. Come Into My World
Fijn lichtvoetig, vrolijk en energiek plaatje. Hier gaat de zon toch van schijnen?!
04. Love At First Sight
In dezelfde categorie als zijn voorganger; in bloei staande electro pop.
05. All the Lovers
Tja, dik gay anthem. Gegarandeerd meezingen geblazen in een volle club!
06. Can't Get You Out Of My Head
Haar succesvolste nummer ( enige #01 in NL ) blijkt nog steeds een geweldige oorwurm te zijn.
07. In Your Eyes
Swingend disco nummer; mag niet ontbreken in mijn Top 10.
.
08. Put Yourself in My Place
Mooi dromerig en enigszins dik aangezet rustig nummer; ergens opgenomen bij een idyllische baai met dolfijnen.
09. Confide in Me
Prachtig nummer; Kylie bewijst dat ze gemakkelijk zonder electro uit de voeten kan.
10. Giving You Up
Streed samen met ''I Believe in You'' om het laatste plekje in de Top 10. Hypnotiserend en meeslepend.
Tot slot kwam ook ''Red Blooded Women'' nog verrassend dicht bij een plekje in de Top 10. In mijn herinnering geen best nummer; echter positief verrast!

Ben duidelijk een groot fan van haar zero`s werk. Alhoewel ik de nummers uit 1994 ook prachtig vindt. Verbaasde mij dat ''Confide in Me'' slechts tot de 38ste positie reikte in de Top 40 destijds. Haar werk voor 1994 ook zeker leuk om te horen, maar alleen ''I Should be So Lucky'' ruikt lichtjes aan de Top 10; de platen gelijk daarna zijn toch een beetje herhalingsoefeningen van dat nummer. En ik mis ''The Locomotion''.
01. Slow
Uit de tijd dat clips er nog toe deden. Prachtige intro in de videoclip van een man in een speedo die van een duizelingwekkende duikplank springt naar Kylie die aan de rand van het zwembad geniet. Nummer staat na vele jaren nog fier overeind; heerlijke productie en lekker zwoel en erotisch gezongen.
02. Light Years
Mijn grootste ontdekking; geen single dacht ik, dus had hier nog geen weet van. DIKKE BANGER! Donna Summer zal meer dan tevreden zijn.
03. Come Into My World
Fijn lichtvoetig, vrolijk en energiek plaatje. Hier gaat de zon toch van schijnen?!

04. Love At First Sight
In dezelfde categorie als zijn voorganger; in bloei staande electro pop.
05. All the Lovers
Tja, dik gay anthem. Gegarandeerd meezingen geblazen in een volle club!
06. Can't Get You Out Of My Head
Haar succesvolste nummer ( enige #01 in NL ) blijkt nog steeds een geweldige oorwurm te zijn.
07. In Your Eyes
Swingend disco nummer; mag niet ontbreken in mijn Top 10.
.
08. Put Yourself in My Place
Mooi dromerig en enigszins dik aangezet rustig nummer; ergens opgenomen bij een idyllische baai met dolfijnen.
09. Confide in Me
Prachtig nummer; Kylie bewijst dat ze gemakkelijk zonder electro uit de voeten kan.
10. Giving You Up
Streed samen met ''I Believe in You'' om het laatste plekje in de Top 10. Hypnotiserend en meeslepend.
Tot slot kwam ook ''Red Blooded Women'' nog verrassend dicht bij een plekje in de Top 10. In mijn herinnering geen best nummer; echter positief verrast!
1
geplaatst: 6 mei 2021, 23:18 uur
Er is een ongeschreven regel om niet een wezensvreemd duet bovenaan te plaatsen. Ach, dat zal me wat:
1. Where the wild roses grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds)
2. Can't Get You Out of My Head
3. In your eyes
4. Love at first
5. Kids (ft. Robbie Williams)
6. In my arms
7. Confide in me
9. Light Years
10. Slow
Kylie en Nick vullen elkaar prachtig aan. Een koesterliedje.
3. In your eyes
4. Love at first
5. Kids (ft. Robbie Williams)
6. In my arms
7. Confide in me
9. Light Years
10. Slow
Kylie en Nick vullen elkaar prachtig aan. Een koesterliedje.
1
geplaatst: 6 mei 2021, 23:39 uur
1. Kids (ft. Robbie Williams)
3. Light Years
4. Slow
5. In your eyes
6. On a Night Like This
7. Spinning around
8. Better the devil you know
9. Step Back in Time
10. I believe in you
3. Light Years
4. Slow
5. In your eyes
6. On a Night Like This
7. Spinning around
9. Step Back in Time
10. I believe in you
0
geplaatst: 7 mei 2021, 13:02 uur
Hoor nu pas bij beluistering dat het om een stuk tekst uit het lied gaat

1
geplaatst: 7 mei 2021, 13:21 uur
Ik had verwacht dat ik uit nostalgie de SAW-periode van haar nu wel zou waarderen, maar helaas, ik vind het nog steeds verschrikkelijk. Omdat het duet met Nick Cave toch vooral een nummer van hem is, heb ik dat buiten beschouwing gelaten. Blijven er toch nog 10 fijne nummers over. Sommige hadden het wel verdiend om een (grotere) hit te zijn.
1. Confide in me
2. Light Years
3. Put Yourself in My Place
4. In my arms
5. 2 Hearts
6. I believe in you
7. Slow
8. In your eyes
9. All the Lovers
10. Come into my world
1. Confide in me
2. Light Years
3. Put Yourself in My Place
4. In my arms
5. 2 Hearts
6. I believe in you
7. Slow
8. In your eyes
9. All the Lovers
10. Come into my world
1
geplaatst: 7 mei 2021, 13:29 uur
3. Spinning around
4. I should be so lucky
5. In your eyes
6. Better the devil you know
7. Confide in me
8. Love at first sight
9. Give Me Just a Little More Time
10. Kids (ft. Robbie Williams)
3. Spinning around
4. I should be so lucky
5. In your eyes
7. Confide in me
8. Love at first sight
9. Give Me Just a Little More Time
1
geplaatst: 7 mei 2021, 17:06 uur
1, In my arms
2, Can't Get You Out of My Head
3, In your eyes
4, Slow
5. Where the wild roses grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds)
6, Light Years
7. On a Night Like This
8, Give Me Just a Little More Time
9, Step Back in Time
10, Confide in me
2, Can't Get You Out of My Head
3, In your eyes
4, Slow
5. Where the wild roses grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds)
6, Light Years
7. On a Night Like This
8, Give Me Just a Little More Time
9, Step Back in Time
10, Confide in me
1
geplaatst: 7 mei 2021, 17:15 uur
1. Slow
2. Kids (ft. Robbie Williams)
3. Can't Get You Out of My Head
4. I believe in you
5. Confide in me
6. Where the wild roses grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds)
7. In your eyes
9. Love at first sight
10. Red blooded woman
11. Come into my world
12. In my arms
13. Spinning around
14. I should be so lucky
15. Giving You Up
16. On a Night Like This
17. All the Lovers
18. Put Yourself in My Place
19. Step Back in Time
20. Light Years
21. 2 Hearts
22. Wouldn't Change a Thing
23. Give Me Just a Little More Time
24. Hand on your heart
Doet vooral pijn om de nummers 11 t/m 13 niet in de Top 10 te kunnen opnemen.
4. I believe in you
5. Confide in me
6. Where the wild roses grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds)
7. In your eyes
9. Love at first sight
10. Red blooded woman
11. Come into my world
12. In my arms
13. Spinning around
14. I should be so lucky
15. Giving You Up
16. On a Night Like This
17. All the Lovers
18. Put Yourself in My Place
19. Step Back in Time
20. Light Years
21. 2 Hearts
22. Wouldn't Change a Thing
23. Give Me Just a Little More Time
24. Hand on your heart
Doet vooral pijn om de nummers 11 t/m 13 niet in de Top 10 te kunnen opnemen.

1
geplaatst: 7 mei 2021, 17:43 uur
Kylie leerde ik geloof ik kennen met Can't Get You Out of My Head, dat nummer hoorde je toen echt overal. In die periode maakte ze echt uitstekende popmuziek. De oudste nummers uit deze finale vind ik echter maar matig.
1. Slow
3. Spinning around
4. Where the wild roses grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds)
5. Red blooded woman
6. Can't Get You Out of My Head
7. Love at first sight
8. In your eyes
9. Confide in me
10. Light Years
1. Slow
3. Spinning around
5. Red blooded woman
6. Can't Get You Out of My Head
7. Love at first sight
8. In your eyes
9. Confide in me
10. Light Years
1
geplaatst: 7 mei 2021, 18:58 uur
Heerlijk om het weekend met Kylie te beginnen!
Voor mijzelf een verrassende nummer 1. En ik had niet verwacht dat Nick Cave pas op 8 zou komen.
1. Confide in me
2. In your eyes
4. Slow
5. Love at first sight
7. Light Years
8. Where the wild roses grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds)
9. Come into my world
10. Spinning around
Voor mijzelf een verrassende nummer 1. En ik had niet verwacht dat Nick Cave pas op 8 zou komen.
1. Confide in me
2. In your eyes
4. Slow
5. Love at first sight
7. Light Years
8. Where the wild roses grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds)
9. Come into my world
10. Spinning around
0
geplaatst: 7 mei 2021, 19:11 uur
herman schreef:
De deadline is komende vrijdag, 20 uur, maar ik ben flexibel deze week, dus mocht je het net niet redden, laat het even weten.
De deadline is komende vrijdag, 20 uur, maar ik ben flexibel deze week, dus mocht je het net niet redden, laat het even weten.
Herman, ik wil graag meedoen, maar 20:00 uur ga ik niet redden. Kan ik een half uur respijt krijgen?
1
geplaatst: 7 mei 2021, 19:13 uur
Choconas schreef:
Herman, ik wil graag meedoen, maar 20:00 uur ga ik niet redden. Kan ik een half uur respijt krijgen?
(quote)
Jazeker! Ik ben niet voor 21 uur thuis, dus je hebt nog wel een uur.
0
geplaatst: 7 mei 2021, 19:46 uur
De top 3 springt er voor mij wel bovenuit, daarna een flink gat. Maar geen enkel nummer onvoldoende.
1. Confide in me
2. Slow
3. Love at first sight
5. Light Years
6. I believe in you
7. On a Night Like This
8. Put Yourself in My Place
9. Spinning around
10. 2 Hearts
2 Hearts helemaal grijsgedraaid in de Studio versie. Dit zou mijn #1 zijn, ware het niet dat ik uit ben gegaan van de originele versies.
1. Confide in me
2. Slow
3. Love at first sight
5. Light Years
6. I believe in you
7. On a Night Like This
8. Put Yourself in My Place
9. Spinning around
10. 2 Hearts
2 Hearts helemaal grijsgedraaid in de Studio versie. Dit zou mijn #1 zijn, ware het niet dat ik uit ben gegaan van de originele versies.
1
geplaatst: 7 mei 2021, 20:55 uur
1. Can't Get You Out of My Head
2. Love at first sight
3. All the Lovers
4. Spinning around
5. In your eyes
6. Red blooded woman
7. Better the devil you know
8. 2 Hearts
9. Slow
10. I should be so lucky
herman
2. Love at first sight
3. All the Lovers
4. Spinning around
5. In your eyes
6. Red blooded woman
7. Better the devil you know
8. 2 Hearts
9. Slow
10. I should be so lucky
herman
0
geplaatst: 7 mei 2021, 21:02 uur
Was leuk om de hitjes weer eens terug te luisteren, de meeste waren toch wel een beetje weggezakt.
01. Slow
02. Come into my world
03. Where the wild roses grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds)
04. Can't get you out of my head
05. Confide in me
06. In your eyes
07. Spinning around
08. In my arms
09. Love at first sight
01. Slow
02. Come into my world
03. Where the wild roses grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds)
04. Can't get you out of my head
05. Confide in me
06. In your eyes
07. Spinning around
08. In my arms
09. Love at first sight
0
geplaatst: 7 mei 2021, 21:32 uur
1. Can't Get You Out of My Head
2. I believe in you
3. Slow
4. Spinning around
5. Confide in me
6. Love at first sight
7. I should be so lucky
8. Come into my world
9. 2 Hearts
10. Light Years
Red blooded woman
2. I believe in you
3. Slow
4. Spinning around
5. Confide in me
6. Love at first sight
7. I should be so lucky
8. Come into my world
9. 2 Hearts
10. Light Years
Red blooded woman
5
geplaatst: 7 mei 2021, 22:15 uur
Okay, de uitslag is mij bekend!
Liefst 26 mensen deden mee in de finale, dank jullie wel daarvoor
Gretz, herman, motel matches, Poeha, aERodynamIC, Dance Lover, esteban, luigifort, vigil, aerobag, Brunniepoo, catdog, dynamo d, johan de witt, laxus11, Mastroianni, musicfriek, ranja, Superbitch, andré, Choconas, EttaJamesBrown, Hedser, NewYorkCityLight, pureshores, The Eraser
Liefst 26 mensen deden mee in de finale, dank jullie wel daarvoor
Gretz, herman, motel matches, Poeha, aERodynamIC, Dance Lover, esteban, luigifort, vigil, aerobag, Brunniepoo, catdog, dynamo d, johan de witt, laxus11, Mastroianni, musicfriek, ranja, Superbitch, andré, Choconas, EttaJamesBrown, Hedser, NewYorkCityLight, pureshores, The Eraser
1
geplaatst: 7 mei 2021, 22:34 uur
24. Wouldn't Change a Thing (8 punten, 1 keer genoemd)
Duidelijk de minst populaire song in de finale, maar niet bij musicfriek die hem een derde plaats gunde in zijn top 10. Een van de 2 songs die overbleef van Kylie's tweede album Enjoy Yourself. Mijn stiekeme favoriet Tears On My Pillow strandden in de vorige ronde.
23. Giving You Up (12 punten, 3 keer genoemd)
Een single van het Greatest Hits album Ultimate Kylie uit 2005. Dance Lover omschreef het als "Hypnotiserend en meeslepend."
22. 2 Hearts (18 punten, 6 keer genoemd)
2 Hearts was de leadsingle van X, het daaropvolgende album uit 2007. Het doet mij een beetje aan Feist's album The Reminder denken, toevallig ook uit 2007. Voor Kylie's doen eens niet zo elektronisch. Vooralsnog is het haar laatste nummer 1-hit in thuisland Australië.
21. Hand On Your Heart (21 punten, 5 keer genoemd)
De andere single van het tweede Kylie-album. Sowieso kwam het oudere materiaal er wat bekaaid vanaf, maar dit is niet het oudste nummer dat we gaan tegenkomen.
1
geplaatst: 7 mei 2021, 22:51 uur
20. Give Me Just a Little More Time (24 punten, 6 keer genoemd)
De enige single afkomstig van Kylie's 4e album Let's Get To It (uit 1991). Net als het origineel van The Chairmen of the Board (1970) werd dit een top 10 hit in de UK, maar daarbuiten was haar populariteit wel tanende. Onterecht wat mij betreft, heerlijke oorwurm.
19. Red Blooded Woman (26 punten, 6 keer genoemd)
RedLightCityBoy schreef:
'Red Blooded Woman' duidelijk geïnspireerd door Timbaland en klinkt als een poging om wederom een voet tussen de deur te krijgen in de VS, maar het is wel goed uitgevoerd. Toch vreemd dat zij nooit echt is doorgebroken in de VS.
'Red Blooded Woman' duidelijk geïnspireerd door Timbaland en klinkt als een poging om wederom een voet tussen de deur te krijgen in de VS, maar het is wel goed uitgevoerd. Toch vreemd dat zij nooit echt is doorgebroken in de VS.
18. Step Back In Time - Rhythm of Love (28 punten, 6 keer genoemd)
Tweede single van Kylie's 3e album Rhythm of Love (1990) en bijna topfavoriet van Poeha, die het 9 punten gunt.
17. Put Yourself In My Place (35 punten, 7 keer genoemd)
De nummer 1 van vigil en daarmee de eerste individuele topnotering. Eerlijk gezegd had ik deze wel in de top 10 verwacht, maar het zij zo. Dit was de 2e single van het album Kylie Minogue. En als artiesten een album naar zichzelf vernoemen, levert dat vaak een wat persoonlijkere plaat op. Dat is hier zeker het geval, hoe leuk de hits hiervoor ook zijn, Kylie laat hier wel een serieuzere kant zien.
1
geplaatst: 7 mei 2021, 23:08 uur
16. In My Arms (36 punten, 6 keer genoemd)
De hoogste genoteerde single van het album X, 2 Hearts kwamen we al eerder tegen. De single daartussen, Wow, liep de finale net mis. Voor The Eraser het allerbeste van Kylie.
15. All The Lovers (36 punten, 8 keer genoemd)
Met All The Lovers opende Kylie de jaren '10, het nummer van Aphrodite (album 11 alweer) werd een top 10 hit in de meeste Europese landen, al moest ze het in Nederland doen met 6 weken tipparade. In België ging weer een stuk beter, wat vast mede te danken is aan esteban die het bovenaan zijn top 10 zette.
14. On A Night Like This (42 punten, 9 keer genoemd)
In Australië een #1-hit, in Engeland een #2-hit en in Nederland? Wederom slechts de tipparade. Geen wonder dat het me deze week helemaal niet bekend voorkwam, maar voor mij was dit dus een hele fijne ontdekking. Dank aan de pluggers hier.
1
geplaatst: 7 mei 2021, 23:22 uur
13. I Should Be So Lucky (44 punten, 10 keer genoemd)
De grootste verrassing deze editie is voor mij het ontbreken van The Loco-Motion in de finale. Een liedje dat Carol King ooit schreef en aan haar oppas gaf, die er vervolgens een wereldhit mee scoorde. Dik 25 jaar later deed Kylie dat dus nog eens over, maar hier schoot het net tekort. De daaropvolgende single haalt het dan wel weer vrij gemakkelijk. I Should Be So Lucky is natuurlijk ook erg leuk, fijne popsong met hi-nrg invloeden. Al zou het volgens dhr. Waterman gebaseerd zijn op het 17eeuwse Canon van Pachelbel (waar sowieso veel popmuziek op gebaseerd schijnt te zijn).
12. Kids (ft. Robbie Williams) (46 punten, 8 keer genoemd)
De nummer 1 van dynamo d en tevens een nummer dat je 20 jaar geleden overal hoorde. Kylie had het ook wel op eigen kracht gered, maar dit nummer heeft denk ik Kylie's populariteit wel een flinke boost gegeven nadat de hitsuccessen in de jaren '90 toch wat minder werden.
11. I Believe In You (61 punten, 11 keer genoemd)
De nummer 1 van Poeha, deze stand-alone single uit 2005 (net als Giving You Up te vinden op haar hitverzamelaar uit dat jaar). Kylie had in de periode 2001-2005 de ene na de andere heerlijke single en daar hoort deze zeker bij. Dichterbij New Order is Kylie nooit gekomen denk ik.
0
geplaatst: 7 mei 2021, 23:27 uur
10. Come Into My World (62 punten, 13 keer genoemd)
Slechts 1 puntje meer dan de nummer 11 en daarmee is de top 10 geopend. De laatste single van het album Fever, waarvan alle 4 singles het gehaald hebben. Sterker nog: we hebben er hier nog 3 te goed, dus we kunnen het jaar waarin dit uitkwam (2001) wel de piek van Kylie's carrière noemen.
9. Light Years (73 punten, 14 keer genoemd)
Dit is wel een speciaal geval, want het is de enige albumtrack die de finale heeft gehaald. De afsluiter van het gelijknamige album nestelt zich hier maar mooi in de top 10 en dat terwijl het maar 3 nominaties had in de eerste ronde. Een ontdekking voor meer mensen?
1
geplaatst: 7 mei 2021, 23:36 uur
8. Better The Devil You Know (78 punten, 15 keer genoemd)
De nummer 1 van johan de witt en musicfriek is de beste scorende single uit wat ik maar de eerste periode van Kylie noem (die de eerste vier albums omvat). Kylie ontpopte zich hier meer als een sexy dame, waar zij eerder wellicht nog het knappe buurmeisje was. Misschien dat het ook komt door haar relatie met de 8-jaar-oudere INXS-zanger Michael Hutchence destijds.
7. Where The Wild Roses Grow (ft. Nick Cave & The Bad Seeds) (85 punten, 12 keer genoemd)
Op voorhand had ik de nummer 1 van EttaJamesBrown en laxus11 wel wat hoger verwacht, maar dat het wel een heel atypisch nummer is voor Kylie werkt wellicht niet in het voordeel. Natuurlijk wel een schitterende murder ballad, zeker de moeite waard eens de tekst goed na te lezen. Hierboven link ik een liveversie die ik vaak terugkijk, erg leuk om de chemie tussen Kylie en Nick te zien.
1
geplaatst: 7 mei 2021, 23:43 uur
6. Love at First Sight (94 punten en 17 keer genoemd)
De nummer 1 van aerobag en ranja kwam ongeveer anderhalf jaar terug op mijn vizier toen ik voor het topic Singles Top 20 Per Jaar veel singles uit 2002 terugluisterde. Ik was gelijk verkocht, want veel perfecter wordt popmuziek toch niet? De 2e single van Fever die hier langskomt trouwens, nog 2 te gaan.
5. Spinning Around (97 punten en 17 keer genoemd)
Door niemand op 1 gezet, maar wel 6 top 3-plaatsen en dat tikt ook aan. Destijds was het door dit nummer dat Kylie weer op mijn vizier kwam, in Nederland had ze al een hele tijd geen echte hit gescoord. Ik vond dit gelijk wel een leuk nummer, maar achter bleek dit de voorbode van een tweede grote succesperiode.
1
geplaatst: 7 mei 2021, 23:46 uur
4. In Your Eyes (102 punten, 19 keer genoemd)
Vier nummers wisten de kaap van 100 punten te slechtten en In Your Eyes is de eerste die we daarvan tegengekomen. Mede dankzij de eerste plek van NewYorkCityLight is dit de 3e single van Fever die we tegenkomen in de top 10, nog 1 te gaan...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.