Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
1
geplaatst: 14 mei 2021, 13:00 uur
Lekker hoor, even ruim twee uur terug naar de MTV rock van weleer. Heerlijke muziek van een band waar ik me toch eigenlijk nooit echt in verdiept heb. Onterecht, zo blijkt.
1. Animal
2. Love Bites
3. Let's Get Rocked
4. Pour Some Sugar on Me (Historia video edit)
5. Hysteria
6. Armageddon It
7. White Lightning*
8. Photograph
9. Rock of Ages
10. Desert Song*
1. Animal
2. Love Bites
3. Let's Get Rocked
4. Pour Some Sugar on Me (Historia video edit)
5. Hysteria
6. Armageddon It
7. White Lightning*
8. Photograph
9. Rock of Ages
10. Desert Song*
0
geplaatst: 14 mei 2021, 14:23 uur
1. Women
2. Pour Some Sugar on Me (Historia video edit)
3. Bringin' On the Heartbreak
4. Animal
5. Let's Go*
6. Rock Of Ages
7. Hysteria
8. Desert Song*
9. Rock Of Ages
10. Love Bites
2. Pour Some Sugar on Me (Historia video edit)
3. Bringin' On the Heartbreak
4. Animal
5. Let's Go*
6. Rock Of Ages
7. Hysteria
8. Desert Song*
9. Rock Of Ages
10. Love Bites
1
geplaatst: 14 mei 2021, 15:50 uur
1. Animal
2. Love Bites
3. Pour Some Sugar on Me (Historia video edit)
4. Hysteria
5. Photograph
6. Rock of Ages
7. Let's Get Rocked
8. Women
9. Armageddon It
10. Rock Rock (Till You Drop)
2. Love Bites
3. Pour Some Sugar on Me (Historia video edit)
4. Hysteria
5. Photograph
6. Rock of Ages
7. Let's Get Rocked
8. Women
9. Armageddon It
10. Rock Rock (Till You Drop)
1
geplaatst: 14 mei 2021, 16:42 uur
1. Animal
2. Let's Get Rocked
3. White Lightning*
4. Women
5. Love Bites
6. Pour Some Sugar on Me (Historia video edit)
7. Foolin
8. Pearl of Euphoria*
9. Hysteria
10. Desert Song
2. Let's Get Rocked
3. White Lightning*
4. Women
5. Love Bites
6. Pour Some Sugar on Me (Historia video edit)
7. Foolin
8. Pearl of Euphoria*
9. Hysteria
10. Desert Song
1
geplaatst: 15 mei 2021, 08:34 uur
Opstaan met Def Leppard! Best lekker hoor!
Let's Get Rocked heeft toch eeuwigheidswaarde voor me doordat dit het nummer was wat ik van Def Leppard leerde kennen in de tijd dat ik echt in muziek begon te verdiepen en ik vond het toen, maar eigenlijk nog steeds een heerlijk nummer om op mee te blèren en te luchtgitaren en -drummen.
1. Let's Get Rocked
2. Desert Song*
3. Women
4. White Lightning*
5. Animal
5. Fractured Love*
7. Pour Some Sugar on Me (Historia video edit)
8. Love Bites
9. Foolin'
10. Pearl of Euphoria*
Let's Get Rocked heeft toch eeuwigheidswaarde voor me doordat dit het nummer was wat ik van Def Leppard leerde kennen in de tijd dat ik echt in muziek begon te verdiepen en ik vond het toen, maar eigenlijk nog steeds een heerlijk nummer om op mee te blèren en te luchtgitaren en -drummen.
1. Let's Get Rocked
2. Desert Song*
3. Women
4. White Lightning*
5. Animal
5. Fractured Love*
7. Pour Some Sugar on Me (Historia video edit)
8. Love Bites
9. Foolin'
10. Pearl of Euphoria*
1
geplaatst: 15 mei 2021, 09:00 uur
Nog een uurtje tot de deadline, wie nog snel een lijssie wil droppen: doe gerust! Alvast hartelijk dank aan de deelnemers!
1
geplaatst: 15 mei 2021, 10:05 uur
FINALE GREATEST HITS OF DEF LEPPARD - DE BUBBLING UNDER
https://img.discogs.com/1Igd8Jf3NiatOxCDWiEBju5JezY=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(40)/discogs-images/A-252443-1600547096-4838.jpeg.jpg
25. ACTION | 1 punt | 1x genoemd | Nr. 1 van: niemand uiteraard
1 schamel puntje, ocharme Action. Nochtans wel een geinig nummertje, vind ik.
24. HAVE YOU EVER NEEDED SOMEONE SO BAD? | 6 punten | 1x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Zwijmelnummer en luigifort-classic, die beloonde het nummer met een 5de plaats, als enige.
23. STAND UP (KICK LOVE INTO MOTION) | 6 punten | 2x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Alweer een luigifort-faffie, maar nog meer een ArthurDZ-classic die het nummer -geheel onverwacht- op maar liefst een 6de plaats zette. Een woordje uitleg, Arthur?
22. MAKE LOVE LIKE A MAN | 7 punten | 1x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Gelukkig van Shaky want hij was de enige die dit nummer heeft genoemd. Op een 4de plaats dan nog. Nou ja, gelukkig, ik persoonlijk vind het één van hun grootste draken...
21. HEAVEN IS | 10 punten | 3x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Shaky, ArthurDZ en ranja zijn niet conventioneel en noemen dit nummer, nochtans ook een classic in hun oeuvre want staat op Vault maar hier dus wat onderbelicht.
https://img.discogs.com/1Igd8Jf3NiatOxCDWiEBju5JezY=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(40)/discogs-images/A-252443-1600547096-4838.jpeg.jpg
25. ACTION | 1 punt | 1x genoemd | Nr. 1 van: niemand uiteraard
1 schamel puntje, ocharme Action. Nochtans wel een geinig nummertje, vind ik.
24. HAVE YOU EVER NEEDED SOMEONE SO BAD? | 6 punten | 1x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Zwijmelnummer en luigifort-classic, die beloonde het nummer met een 5de plaats, als enige.
23. STAND UP (KICK LOVE INTO MOTION) | 6 punten | 2x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Alweer een luigifort-faffie, maar nog meer een ArthurDZ-classic die het nummer -geheel onverwacht- op maar liefst een 6de plaats zette. Een woordje uitleg, Arthur?
22. MAKE LOVE LIKE A MAN | 7 punten | 1x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Gelukkig van Shaky want hij was de enige die dit nummer heeft genoemd. Op een 4de plaats dan nog. Nou ja, gelukkig, ik persoonlijk vind het één van hun grootste draken...
21. HEAVEN IS | 10 punten | 3x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Shaky, ArthurDZ en ranja zijn niet conventioneel en noemen dit nummer, nochtans ook een classic in hun oeuvre want staat op Vault maar hier dus wat onderbelicht.
1
geplaatst: 15 mei 2021, 10:24 uur
Action
misschien omdat het een cover is dat die genegeerd wordt?
Ik miste deze cover ook al.7" speciaal gekocht toen ik die op een platenbeurs zag omdat dit op de b-kant staat.
misschien omdat het een cover is dat die genegeerd wordt?Ik miste deze cover ook al.7" speciaal gekocht toen ik die op een platenbeurs zag omdat dit op de b-kant staat.
2
geplaatst: 15 mei 2021, 10:25 uur
20. STAGEFRIGHT | 14 punten | 2x genoemd | Nr. 1 van: niemand
2x vrij laag genoemd, deze Pyromania-kraker, door ome Edwynn en usual suspect ArthurDZ. Heel mooie ontdekking vind ik zelf, lekker nummer. Lag er bijna uit in de tweede ronde, maar staat dus nipt in de finale!
19. ROCK ROCK (TILL YOU DROP) | 14 punten | 3x genoemd | Nr. 1 van: niemand
1x meer genoemd, vooral Shaky mag dit nummer wel want hij had het op de één na hoogste positie.
18. FRACTURED LOVE | 15 punten | 3x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Drie zesde plaatsen, en zo sprokkel je 15 punten. Tof dat er wat nummers van B-kantjesverzamelaar Retro Active de finale hebben gehaald. Casartelli mag blij zijn. Hij, Bonk en dynamo d gaan hier wel lekker op.
17. LET'S GO | 19 punten | 3x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Minder vaak genoemd dan de volgende drie, maar wel heel hoog bij Edwynn en terecht, ik ben blij dat ik dit nummer heb leren kennen. Het enige nummer dat meedoet na 1993 in de finale maar wel een heerlijke kraker met een hoge replay value vind ik! Dit nummer is nog maar 6 jaar oud, ze kunnen het dus nog steeds! Rudi S en dynamo d, letten jullie op?
16/15/14. FOOLIN' | 19 punten | 5x genoemd | Nr. 1 van: niemand
16/15/14. BRINGIN' ON THE HEARTBREAK | 19 punten | 5x genoemd | Nr. 1 van: niemand
16/15/14. GODS OF WAR | 19 punten | 5x genoemd | Nr. 1 van: Edwynn
Drie keer exact hetzelfde puntenaantal en door 5 mensen genoemd. Ook drie heerlijke nummers! Gods of War is voor Edwynn zelfs de allerbeste.
13. PEARL OF EUPHORIA | 20 punten | 6x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Vrij vaak genoemd nog, maar alleen door Casartelli en dynamo d redelijk hoog en alsdus deze 13de positie, maar toch een straffe prestatie voor deze denk ik toch vrij onbekende parel
12. ROCKET | 23 punten | 3x genoemd | Nr. 1 van: niemand
En dan nu toch wel de eerste verrassing mensen! Enkel door mezelf, luigifort en 50tracks op waarde geschat. Toch wel vreemd hoor dit...ultieme Def Lep classic toch wat jij luigi...
11. DESERT SONG | 29 punten | 6x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Weer een Retro Active nummer en deze doet het nog beter! Het dessertlied is -uiteraard - hoog geplaatst door Casartelli maar ook ome Bonk vind dit het op één na beste nummer dat Def Lep ooit heeft gemaakt
Verrassend!!
Straks de top 10...
2x vrij laag genoemd, deze Pyromania-kraker, door ome Edwynn en usual suspect ArthurDZ. Heel mooie ontdekking vind ik zelf, lekker nummer. Lag er bijna uit in de tweede ronde, maar staat dus nipt in de finale!
19. ROCK ROCK (TILL YOU DROP) | 14 punten | 3x genoemd | Nr. 1 van: niemand
1x meer genoemd, vooral Shaky mag dit nummer wel want hij had het op de één na hoogste positie.
18. FRACTURED LOVE | 15 punten | 3x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Drie zesde plaatsen, en zo sprokkel je 15 punten. Tof dat er wat nummers van B-kantjesverzamelaar Retro Active de finale hebben gehaald. Casartelli mag blij zijn. Hij, Bonk en dynamo d gaan hier wel lekker op.
Minder vaak genoemd dan de volgende drie, maar wel heel hoog bij Edwynn en terecht, ik ben blij dat ik dit nummer heb leren kennen. Het enige nummer dat meedoet na 1993 in de finale maar wel een heerlijke kraker met een hoge replay value vind ik! Dit nummer is nog maar 6 jaar oud, ze kunnen het dus nog steeds! Rudi S en dynamo d, letten jullie op?
16/15/14. FOOLIN' | 19 punten | 5x genoemd | Nr. 1 van: niemand
16/15/14. BRINGIN' ON THE HEARTBREAK | 19 punten | 5x genoemd | Nr. 1 van: niemand
16/15/14. GODS OF WAR | 19 punten | 5x genoemd | Nr. 1 van: Edwynn
Drie keer exact hetzelfde puntenaantal en door 5 mensen genoemd. Ook drie heerlijke nummers! Gods of War is voor Edwynn zelfs de allerbeste.
13. PEARL OF EUPHORIA | 20 punten | 6x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Vrij vaak genoemd nog, maar alleen door Casartelli en dynamo d redelijk hoog en alsdus deze 13de positie, maar toch een straffe prestatie voor deze denk ik toch vrij onbekende parel

12. ROCKET | 23 punten | 3x genoemd | Nr. 1 van: niemand
En dan nu toch wel de eerste verrassing mensen! Enkel door mezelf, luigifort en 50tracks op waarde geschat. Toch wel vreemd hoor dit...ultieme Def Lep classic toch wat jij luigi...
Weer een Retro Active nummer en deze doet het nog beter! Het dessertlied is -uiteraard - hoog geplaatst door Casartelli maar ook ome Bonk vind dit het op één na beste nummer dat Def Lep ooit heeft gemaakt
Verrassend!!Straks de top 10...
2
geplaatst: 15 mei 2021, 10:36 uur
Johnny Marr schreef:
Euh, ik vind het een goed nummer?

Leuke presentatie trouwens Sjonnie, keep it coming

1
geplaatst: 15 mei 2021, 10:45 uur
luigifort schreef:
Rocket is ms wel het ultieme Lep nummer...
Rocket is ms wel het ultieme Lep nummer...
Nee, dat is toch Animal, maar weer verder:
https://www.gannett-cdn.com/media/USATODAY/USATODAY/2012/11/11/def-lep-2012-nashville-097-c-ash-newell-photography.jpg-16_9.jpg?width=3200&height=1807&fit=crop&format=pjpg&auto=webp
10. ARMAGEDDON IT | 31 punten | 8x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Stoere spierballenrock waar de meesten hier wel raad mee weten en vandaar scoort deze nipt, tegen alle verwachtingen in, top 10.
9. WHITE LIGHTNING | 42 punten | 6x genoemd | Nr. 1 van: niemand
En zo komen we bij het populairste Retro Active nummer. Fijne kraker met thunderous drums!
8. ROCK OF AGES | 42 punten | 10x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Ultieme Def classic ook, er is zelfs een film naar vernoemd. Een heel slechte film, dat dan weer wel...
7. PHOTOGRAPH | 44 punten | 7x genoemd | Nr. 1 van: niemand
Ooeeehhh wat komt deze toch altijd heerlijk binnen. Ultieme feelgood classic en op een goede dag zou dit bij mij op 1 hebben gestaan... Zeker en vast wel top 3 Leppard nummer voor mij!
6. LET'S GET ROCKED | 46 punten | 7x genoemd | Nr. 1 van: Bonk
Weer zo'n classic. Wat kan ik er nog meer over zeggen? Dat het op één stond in de Billboard Album Rock Tracks chart en op 2 in de UK Singles Chart? Dat het zelfs in de ultieme Billboard Hot 100 tot een 15de plaats is geraakt? Sublieme hit en dus terecht in de top 10! The lyrics are about a teenager disobeying the orders of his parents. The homie Bonk weet die shit wel...
Straks de top 5...
1
geplaatst: 15 mei 2021, 10:57 uur
Johnny Marr schreef:
...maar ook ome Bonk vind dit het op één na beste nummer dat Def Lep ooit heeft gemaakt
Verrassend!!
...maar ook ome Bonk vind dit het op één na beste nummer dat Def Lep ooit heeft gemaakt
Verrassend!! Ome
Alleen Johnny mag me zo noemen!Als ik toch in de jeugdsentiment-modus zit; dat ik iemand iets te luid ome noemde ("Mag dat wel van ome Joost?", toen iemand naar de wc ging), was de reden dat ik er voor de eerste keer uitgestuurd werd op de middelbare school

En Desert Song is inderdaad een heerlijke track qua opbouw en compositie, zit geweldig in elkaar!
Inmiddels van ome naar homie. Het gaat snel

2
geplaatst: 15 mei 2021, 10:59 uur
Johnny Marr schreef:
Minder vaak genoemd dan de volgende drie, maar wel heel hoog bij Edwynn en terecht, ik ben blij dat ik dit nummer heb leren kennen. Het enige nummer dat meedoet na 1993 in de finale maar wel een heerlijke kraker met een hoge replay value vind ik! Dit nummer is nog maar 6 jaar oud, ze kunnen het dus nog steeds! Rudi S , letten jullie op?
Minder vaak genoemd dan de volgende drie, maar wel heel hoog bij Edwynn en terecht, ik ben blij dat ik dit nummer heb leren kennen. Het enige nummer dat meedoet na 1993 in de finale maar wel een heerlijke kraker met een hoge replay value vind ik! Dit nummer is nog maar 6 jaar oud, ze kunnen het dus nog steeds! Rudi S , letten jullie op?
Tja met dat soort nieuwerwetse dingen moet je bij mij niet meer aankomen.
7
geplaatst: 15 mei 2021, 11:00 uur
5. WOMEN | 52 punten | 7x genoemd | Nr. 1 van: luigifort, Casartelli en Rudi S
Tja, die luigi Rudi en Cassie - ouwe sloeberts. Zij mogen de vrouwtjes wel. Ook verrassend vind ik persoonlijk, dat Women in de top 5 staat. Heerlijke kraker, niet heel vaak genoemd maar als ie genoemd werd dan wel meestal vrij hoog - zelfs drie keer op één maar liefst...
4. HYSTERIA | 54 punten | 10 punten | Nr. 1 van: dynamo d
Ook voor mij wel de stiekeme nummer 1... Wat een bloedmooi nummer vol verlangen, weemoed en levenslust is dit toch. Raakt mij elke keer right in dem feelz... Ik deel gwn de clip nog es:
En dan nu de top 3, ver boven de rest verheven...:
3. LOVE BITES | 65 punten | 11x genoemd | Nr. 1 van: 50tracks en ranja
Eigenlijk hetzelfde als bij het vorige lied, ook zo'n heerlijke tegelplakker en vloerschraper. Kan ik nooit genoeg van krijgen!
2. POUR SOME SUGAR ON ME | 79 punten | 13x genoemd | Nr. 1 van: Shaky en ArthurDZ
Ultieme classic dacht ik, dit strippersanthem (en ik deel eventjes de enige correctie versie), maar het goud gaat uiteindelijk terecht naar...
1. ANIMAL!!! | 94 (!) punten | 12x genoemd | Nr. 1 van: mezelf, Simon77, laxus11 en vigil
Toch wel de ultieme partykraker, energiestoot van jewelste en ik word er altijd wakker/goedgezind/opgepept van. Het was dus stuivertje wisselen tussen Pour Some Sugar en Animal, maar dan zou ik dus liegen want het was een landslide victory voor AnimalthurDZ.
Bedankt voor het meespelen iedereen, en tot ergens volgend jaar voor de editie van iets helemaal anders: Tortoise, een instrumentale experimentele rockband. Koenr weet die shit wel.
Nu pass ik de dutchie on the left hand side aan Dance Lover die ons gaat verblijden met Röyksopp!
Tja, die luigi Rudi en Cassie - ouwe sloeberts. Zij mogen de vrouwtjes wel. Ook verrassend vind ik persoonlijk, dat Women in de top 5 staat. Heerlijke kraker, niet heel vaak genoemd maar als ie genoemd werd dan wel meestal vrij hoog - zelfs drie keer op één maar liefst...
4. HYSTERIA | 54 punten | 10 punten | Nr. 1 van: dynamo d
Ook voor mij wel de stiekeme nummer 1... Wat een bloedmooi nummer vol verlangen, weemoed en levenslust is dit toch. Raakt mij elke keer right in dem feelz... Ik deel gwn de clip nog es:
En dan nu de top 3, ver boven de rest verheven...:
3. LOVE BITES | 65 punten | 11x genoemd | Nr. 1 van: 50tracks en ranja
Eigenlijk hetzelfde als bij het vorige lied, ook zo'n heerlijke tegelplakker en vloerschraper. Kan ik nooit genoeg van krijgen!
2. POUR SOME SUGAR ON ME | 79 punten | 13x genoemd | Nr. 1 van: Shaky en ArthurDZ
Ultieme classic dacht ik, dit strippersanthem (en ik deel eventjes de enige correctie versie), maar het goud gaat uiteindelijk terecht naar...
1. ANIMAL!!! | 94 (!) punten | 12x genoemd | Nr. 1 van: mezelf, Simon77, laxus11 en vigil
Toch wel de ultieme partykraker, energiestoot van jewelste en ik word er altijd wakker/goedgezind/opgepept van. Het was dus stuivertje wisselen tussen Pour Some Sugar en Animal, maar dan zou ik dus liegen want het was een landslide victory voor AnimalthurDZ.
Bedankt voor het meespelen iedereen, en tot ergens volgend jaar voor de editie van iets helemaal anders: Tortoise, een instrumentale experimentele rockband. Koenr weet die shit wel.
Nu pass ik de dutchie on the left hand side aan Dance Lover die ons gaat verblijden met Röyksopp!
1
geplaatst: 15 mei 2021, 11:03 uur
Nou jij bedankt Johnny Marr voor een weekje grootse refreinen en smeuige ballads.
3
geplaatst: 15 mei 2021, 11:05 uur
Haren getoupeerd, spandex broek aan en de rook- en windmachine die recht in je gezicht blaast!
Het was een fijne week met een band die best wat meer credits mag krijgen.
Bedankt Johnnie!
Het was een fijne week met een band die best wat meer credits mag krijgen.
Bedankt Johnnie!
1
geplaatst: 15 mei 2021, 11:15 uur
veel dank Johnny Marr voor een weer eens wat anders MuMe weekje. Overigens nog een detailtje: bij mij stond Pearl of Euphoria het hoogst 

1
geplaatst: 15 mei 2021, 11:31 uur
Niet alleen van de muziek heb ik weer erg genoten, ook van de presentatie was het smullen! Dank Johnny Marr 

2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 mei 2021, 11:39 uur
Johnny Marr schreef:
Tja, die luigi Rudi en Cassie - ouwe sloeberts. Zij mogen de vrouwtjes wel. Ook verrassend vind ik persoonlijk
Dat je dat even weet...Tja, die luigi Rudi en Cassie - ouwe sloeberts. Zij mogen de vrouwtjes wel. Ook verrassend vind ik persoonlijk
Dank voor de enthousiaste presentatie!
2
geplaatst: 15 mei 2021, 13:26 uur
Heel eerlijkgezegd beken ik dat de jaren gaan tellen en daarom zomaar dacht dat het om Let It Go ging...
1
geplaatst: 15 mei 2021, 16:55 uur
Johnny Marr schreef:
Dank je wel Jeffrey! Ik zal de Greatest Hits vanavond of morgenvroeg opstarten.
En leuk dat ik mij nu ook wat kan voorstellen bij Def Leppard. Animal klonk alvast interessant!
2
geplaatst: 16 mei 2021, 12:09 uur
Welkom bij de Greatest Hits van onze Noorse vrienden Röyksopp!
Kan een mod de titel veranderen aub? Casartelli cosmic kid of Soledad? Alvast dank!
DE STARTLIJST:
- Eple (2001)
- Poor Leno (2001)
- So Easy (2001)
- Remind Me (2001)
- What Else is There? Feat. Karin Dreijer (2005)
- Only This Moment (2005)
- Alpha Male (2005)
- Triumphant (2005)
- The Girl and the Robot Feat. Robyn (2009)
- Happy Up Here (2009)
- Tricky Tricky (2009)
- Forever (2009)
- The Alcoholic (2010)
- The Drug (2010)
- Monument Feat. Robyn (2014)
- Running To The Sea Feat. Susanne Sundfør (2014)
- Do It Again Feat. Robyn (2014)
- Never Ever Feat. Susanne Sundfør (2016)
- In The End Feat. Susanne Sundfør (2019)
- Andromeda (2020)
Hieronder de Spotify Lijst van de startlijst; kunnen jullie vast warmlopen.
GREATEST HITS - ROYKSOPP
Aan jullie de taak om 10 nummers te nomineren die volgens jullie ook in de startlijst thuishoren.
* Deadline: maandag 23:00
Kan een mod de titel veranderen aub? Casartelli cosmic kid of Soledad? Alvast dank!
DE STARTLIJST:
- Eple (2001)
- Poor Leno (2001)
- So Easy (2001)
- Remind Me (2001)
- What Else is There? Feat. Karin Dreijer (2005)
- Only This Moment (2005)
- Alpha Male (2005)
- Triumphant (2005)
- The Girl and the Robot Feat. Robyn (2009)
- Happy Up Here (2009)
- Tricky Tricky (2009)
- Forever (2009)
- The Alcoholic (2010)
- The Drug (2010)
- Monument Feat. Robyn (2014)
- Running To The Sea Feat. Susanne Sundfør (2014)
- Do It Again Feat. Robyn (2014)
- Never Ever Feat. Susanne Sundfør (2016)
- In The End Feat. Susanne Sundfør (2019)
- Andromeda (2020)
Hieronder de Spotify Lijst van de startlijst; kunnen jullie vast warmlopen.
GREATEST HITS - ROYKSOPP
Aan jullie de taak om 10 nummers te nomineren die volgens jullie ook in de startlijst thuishoren.
* Deadline: maandag 23:00
1
geplaatst: 16 mei 2021, 13:16 uur
Sparks
In Space
Röyksopp's Night Out
49 Percent
Sombre Detune
Beautiful Day Without You
Someone Like Me
Röyksopp Forever
A Higher Place
In Space
Röyksopp's Night Out
49 Percent
Sombre Detune
Beautiful Day Without You
Someone Like Me
Röyksopp Forever
A Higher Place
1
geplaatst: 16 mei 2021, 13:28 uur
I Had This Thing
Something In My Heart
Never Ever
Oblique Thrills
Something In My Heart
Never Ever
Oblique Thrills
1
geplaatst: 16 mei 2021, 14:54 uur
Beautiful Day without You
Circuit Breaker
Dead to the World
Go Away
In Space
Röyksopp Forever
Röyksopp's Night Out
She's So
This Must Be It
You Don't Have a Clue
Circuit Breaker
Dead to the World
Go Away
In Space
Röyksopp Forever
Röyksopp's Night Out
She's So
This Must Be It
You Don't Have a Clue
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.