Muziek / Muziekgames / The Big Summer K.O. pt. III
zoeken in:
1
geplaatst: 8 augustus 2020, 12:37 uur
5-6
Heb een voorliefde voor foute Italo, maar had als 8-jarige een La Isla Bonita poster op m'n slaapkamer. Dat laatste geeft hier de doorslag
Heb een voorliefde voor foute Italo, maar had als 8-jarige een La Isla Bonita poster op m'n slaapkamer. Dat laatste geeft hier de doorslag

1
geplaatst: 8 augustus 2020, 15:43 uur
Arbeidsdeskundige schreef:
Dit is een Spaans nummer.
Dit is een Spaans nummer.
Los van het feit dat italo een genre-aanduiding is en geen geografische, is Righeira gewoon hartstikke Italiaans

0
geplaatst: 8 augustus 2020, 18:48 uur
7-9
6. Stan Getz & João Gilberto - The Girl From Ipanema vs. Playahitty - The Summer is Magic
1-0
6. Stan Getz & João Gilberto - The Girl From Ipanema vs. Playahitty - The Summer is Magic
1-0
0
geplaatst: 8 augustus 2020, 20:07 uur
7. Edward Maya & Vika Jigulina- Stereo Love vs. Erlend Øye - La Prima Estate
1-0 erg lastig, beiden lekker
1-0 erg lastig, beiden lekker
0
geplaatst: 8 augustus 2020, 20:48 uur
Lastige keuze idd. Eerste nummer kan ik dromen en geeft zeker een zomers gevoel. Maar die van Erlend Øye is echt een heerlijke recente ontdekking. Die vibe spreekt mij momenteel meer aan.
1-2
1-2
0
geplaatst: 8 augustus 2020, 23:40 uur
4-8
Dat wegwerphitje komt nog niet aan de hielen van wat voor mij de állerleukste ontdekking uit heel deze thread is.
Dat wegwerphitje komt nog niet aan de hielen van wat voor mij de állerleukste ontdekking uit heel deze thread is.

0
geplaatst: 8 augustus 2020, 23:40 uur
8. Mink DeVille - Demasiado Corazon vs. Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
1-0
1-0
* denotes required fields.