MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Roy Orbison KO

zoeken in:
Ik was net op tijd wakker .

DE LIJNEN ZIJN GESLOTEN, HET FEESTJE IS VOORBIJ.

https://www.suc7.com/wp-content/uploads/2018/06/The-winner.jpg

Arbeidsdeskundige
Dank voor het geweldige feest Shaky

Weer een leuke KO. Ik ben benieuwd naar je volgende .

Het was weer een heerlijke reis waarbij we ons met al het plezier een week in het repertoire van The Big O hebben verdiept.

Uiteindelijk vonden wij dit de beste drie platen:

1. Only the Lonely (Know the Way I Feel)
2. Running Scared
3. In Dreams

Misschien leuk ter vergelijking met het The Greatest Hits-spel van een jaar geleden. Daar was de top 3:

1. It's Over
2. In Dreams
3. Oh, Pretty Woman

Mensen, bedankt weer voor het meespelen. Hopelijk hebben jullie er net zo van genoten.

Nu de rest van de dag in ons hoofd; 'dum, dum, dum, dummy-do-waa'......

Twee prachtige top 3's.

Thanks Shaky

Wat een prettige introductie in het oeuvre van Roy Orbison. Ik was op voorhand natuurlijk al wel bekend met een aantal hits. Maar deze week heb ik voor het eerst aangegrepen om eens verder op zoektocht te gaan.

Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van 's mans schrijfkunsten, maar voornamelijk zijn prachtige stemgeluid. De instrumentatie is meestal dik in orde en daar waar het net té oubollig of matig wordt, draagt Roy het betreffende nummer met zijn stem naar alsnog een meer dan prima track.

Volgens last.fm heb ik de afgelopen week 322 luisterbeurten gegeven aan in totaal 105 tracks. Dank Shaky voor het organiseren!

Hieronder volgt mijn top 30, deze lijst komt vast niet helemaal overeen met mijn stemgedrag. Dat is niet gek, want veel nummers hoorde ik deze week voor het eerst. Al deze 30 nummers hebben een plekje in mijn hart veroverd.

Roy Orbison Top 30

1. The Comedians
2. She's A Mystery to Me
3. It's Over
4. Blue Bayou
5. Crying
6. You Got It
7. Running Scared
8. Only the Lonely (Know the Way I Feel)
9. Oh, Pretty Woman
10. A Love So Beautiful

11. In Dreams
12. The Only One
13. California Blue
14. (All I Can Do Is) Dream You
15. Blue Angel
16. Ooby Dooby
17. Too Soon to Know
18. Dream Baby (How Long Must I Dream)
19. Wild Hearts Run Out of Time
20. I'm Hurting

21. In the Real World
22. Leah
23. (I'm A) Southern Man
24. Cry
25. Go! Go! Go! (Down the Line)
26. Mean Woman Blues
27. Blues in My Mind
28. Communication Breakdown
29. Walk On
30. Lana

Bedankt Shaky voor deze leuke KO

11-9

Inderdaad bedankt Shaky, was een leuke KO.

Thanx Shaky

Bedankt Shaky voor het vele werk . Het was soms moeilijk kiezen, want het kwaliteitsniveau van al die liedjes is hoog. Ach, het is ook maar een spelletje.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:21 uur

geplaatst: vandaag om 12:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.