Muziek / Muziekgames / Roy Orbison KO
zoeken in:
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 26 juli 2020, 15:57 uur
Had na het afvallen van It's Over de finale moeten zijn.
0
geplaatst: 26 juli 2020, 16:01 uur
Arbeidsdeskundige schreef:
Ik stem dan toch op Only the lonely. Mijn favoriete Roy Orbison nummer.
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 26 juli 2020, 16:07 uur
Ik was te laat voor het stemmen op de eerste halve finale. Daar zou ik ook voor Only the lonely hebben gekozen. Maar ik had niet zo'n walk over verwacht als heeft plaatsgevonden. Dat nummer kan nu rustig afwachten welk nummer uit deze slopende halve finale als winnaar te voorschijn komt.
1
geplaatst: 26 juli 2020, 21:38 uur
Wie deelt de genadestoot uit in de spannendste battle tot nu toe?
0
geplaatst: 26 juli 2020, 22:47 uur
Inderdaad de spannendste en tevens, veruit, de langst lopende battle tot nu toe.
Wie gaat hier de beslissende stem uitbrengen?
Hoe dan ook: vannacht wordt natuurlijk geen nieuwe ronde opgestart. Mocht er voor morgenochtend een ei zijn gelegd, dan starten we rond 10.00. Zo niet, dan starten we zodra de finalisten bekend zijn.
Wie gaat hier de beslissende stem uitbrengen?
Hoe dan ook: vannacht wordt natuurlijk geen nieuwe ronde opgestart. Mocht er voor morgenochtend een ei zijn gelegd, dan starten we rond 10.00. Zo niet, dan starten we zodra de finalisten bekend zijn.
0
geplaatst: 27 juli 2020, 10:01 uur
KLEINE FINALE:
Voordat we ons gaan wagen aan die onmogelijke keuze in de finale, is het eerst tijd om de troostprijs uit te delen.
Welke plaat gaat op plek 3 eindigen?
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41JQK%2BvmRVL._AC_.jpg
1. You Got It vs In Dreams
Tot de 9, met 1 stem verschil
Voordat we ons gaan wagen aan die onmogelijke keuze in de finale, is het eerst tijd om de troostprijs uit te delen.
Welke plaat gaat op plek 3 eindigen?
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41JQK%2BvmRVL._AC_.jpg
1. You Got It vs In Dreams
Tot de 9, met 1 stem verschil
0
geplaatst: 27 juli 2020, 10:03 uur
0/1
Eigenlijk nooit echt begrepen waarom Roy You Got It solo heeft op gemomen. Denk dat het nummer veel meer tot zijn recht zou komen als hij het met zijn muziekale broeders Nelson, Otis, Charlie T. en Luky had opgenomen.......
Eigenlijk nooit echt begrepen waarom Roy You Got It solo heeft op gemomen. Denk dat het nummer veel meer tot zijn recht zou komen als hij het met zijn muziekale broeders Nelson, Otis, Charlie T. en Luky had opgenomen.......

* denotes required fields.