Muziek / Muziekgames / Year of Birth K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2020, 07:10 uur
6-9
4. Fleetwood Mac - Go Your Own Way vs David Bowie – Heroes
1-0, zeer nipt
4. Fleetwood Mac - Go Your Own Way vs David Bowie – Heroes
1-0, zeer nipt
1
geplaatst: 21 augustus 2020, 07:39 uur
Zack schreef:
Weg met de brallende Leeuw
KB is de beste vrouwelijke artieste in allerlei opzichten dan die soul zangeressen, want die konden verder niet veel dan andermans nummers vertolken
Weg met de brallende Leeuw
KB is de beste vrouwelijke artieste in allerlei opzichten dan die soul zangeressen, want die konden verder niet veel dan andermans nummers vertolken Maar wel veel betere nummers dan KB ooit zelf geschreven heeft....enne ja, Elvis heeft ook nooit een noot zelf geschreven.
0
Zack
geplaatst: 21 augustus 2020, 07:56 uur
6-6
Elvis heeft na zijn legertijd niet heel veel meer gepresteerd, maar zijn comeback was indrukwekkend maar al snel in de jaren 70 werd het een uitgeblust figuur ( letterlijk en figuurlijk).
AbleMable schreef:
Maar wel veel betere nummers dan KB ooit zelf geschreven heeft....enne ja, Elvis heeft ook nooit een noot zelf geschreven.
Moet je niet op rekenen. Kate Bush deed los van haar begin cariërre (haast) alles zelf tot en met zelf produceren ,mixen aan toe ....en niet de makkelijkste song structuren; ze zocht altijd de uitdaging. Al vrij snel werd haar stem ook ‘ lager’ , maar dat is een kwestie van smaak. (quote)
Maar wel veel betere nummers dan KB ooit zelf geschreven heeft....enne ja, Elvis heeft ook nooit een noot zelf geschreven.
Elvis heeft na zijn legertijd niet heel veel meer gepresteerd, maar zijn comeback was indrukwekkend maar al snel in de jaren 70 werd het een uitgeblust figuur ( letterlijk en figuurlijk).
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 21 augustus 2020, 08:05 uur
7-6 vandaag. Morgen kan het andersom zijn
0
geplaatst: 21 augustus 2020, 08:06 uur
5. Prince - Sign 'O' the Times vs The Beatles - Here Comes the Sun
0
geplaatst: 21 augustus 2020, 08:19 uur
Jammer dat ik dit topic niet eerder zag. Ik had nog wel een paar mooie songs van het goede jaar 1977 kunnen nomineren. Helaas voor mij.
3
geplaatst: 21 augustus 2020, 08:49 uur
Zack schreef:
Ik weet vrij zeker dat er hier nog een aantal zijn die het met mij daar niet mee eens zijn.

* denotes required fields.