MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Year of Birth K.O.

zoeken in:
6-9

4. Fleetwood Mac - Go Your Own Way vs David Bowie – Heroes

1-0, zeer nipt

jeb777
2-0

Zack schreef:

Weg met de brallende Leeuw KB is de beste vrouwelijke artieste in allerlei opzichten dan die soul zangeressen, want die konden verder niet veel dan andermans nummers vertolken

Maar wel veel betere nummers dan KB ooit zelf geschreven heeft....enne ja, Elvis heeft ook nooit een noot zelf geschreven.

5-6

Moet ik niet eens over nadenken.

Zack
6-6

AbleMable schreef:
(quote)

Maar wel veel betere nummers dan KB ooit zelf geschreven heeft....enne ja, Elvis heeft ook nooit een noot zelf geschreven.
Moet je niet op rekenen. Kate Bush deed los van haar begin cariërre (haast) alles zelf tot en met zelf produceren ,mixen aan toe ....en niet de makkelijkste song structuren; ze zocht altijd de uitdaging. Al vrij snel werd haar stem ook ‘ lager’ , maar dat is een kwestie van smaak.

Elvis heeft na zijn legertijd niet heel veel meer gepresteerd, maar zijn comeback was indrukwekkend maar al snel in de jaren 70 werd het een uitgeblust figuur ( letterlijk en figuurlijk).

cosmic kid (moderator)
7-6 vandaag. Morgen kan het andersom zijn

Ast
8-6

5. Prince - Sign 'O' the Times vs The Beatles - Here Comes the Sun

Jammer dat ik dit topic niet eerder zag. Ik had nog wel een paar mooie songs van het goede jaar 1977 kunnen nomineren. Helaas voor mij.

Zack schreef:
Elvis heeft na zijn legertijd niet heel veel meer gepresteerd, maar zijn comeback was indrukwekkend maar al snel in de jaren 70 werd het een uitgeblust figuur ( letterlijk en figuurlijk).

Ik weet vrij zeker dat er hier nog een aantal zijn die het met mij daar niet mee eens zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:37 uur

geplaatst: vandaag om 10:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.