Muziek / Muziekgames / Year of Birth K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 23 augustus 2020, 12:18 uur
7-4
Als het (Marie's the Name) His Latest Flame of A Fool Such As I waren geweest, had ik andersom gestemd. Wel een prima finale zo. Maar had nog wel liever, Sam Cooke, Marvin Gaye, of Bil Withers hier gezien.
Maar in ieder geval dank aan Shaky voor deze rollercoaster en het originele topic.
Als het (Marie's the Name) His Latest Flame of A Fool Such As I waren geweest, had ik andersom gestemd. Wel een prima finale zo. Maar had nog wel liever, Sam Cooke, Marvin Gaye, of Bil Withers hier gezien.
Maar in ieder geval dank aan Shaky voor deze rollercoaster en het originele topic.
0
geplaatst: 23 augustus 2020, 12:22 uur
8-5
Niet echt de finale waar ik op gehoopt had.
Een 7.8 tegenover een 6.4
Terwijl er in de laatste ronden zeker nog enkele met - zoals poeha al aangeeft - Sam Cooke, Marvin Gaye, of Bil Withers absolute toppers nog kans maakten op deze finaleplek.
Niet echt de finale waar ik op gehoopt had.
Een 7.8 tegenover een 6.4
Terwijl er in de laatste ronden zeker nog enkele met - zoals poeha al aangeeft - Sam Cooke, Marvin Gaye, of Bil Withers absolute toppers nog kans maakten op deze finaleplek.
0
geplaatst: 23 augustus 2020, 12:46 uur
Hij is wel online, BloodBrothers, maar hij wacht vast tot iemand er 12-11 van maakt om er dan met de botte bijl een klap op te geven 

0
geplaatst: 23 augustus 2020, 12:47 uur
'Hij' is altijd online 
Heerlijke finale, vind ze allebei geweldig, maar de betere plaat (zeker qua tekst) is voor mij toch echt wel In the Ghetto.
13-6

Heerlijke finale, vind ze allebei geweldig, maar de betere plaat (zeker qua tekst) is voor mij toch echt wel In the Ghetto.
13-6
0
geplaatst: 23 augustus 2020, 12:48 uur
Poeha schreef:
Hij is wel online, BloodBrothers, maar hij wacht vast tot iemand er 12-11 van maakt om er dan met de botte bijl een klap op te geven
Haha, ik zag het ook. Maar ik denk dat we wel een idee hebben wie er gaat winnen. Ik weet dat er nog een paar mensen niet gestemd hebben die Elvis ook wel hoog hebben staan in hun top 10 artiesten lijstje, dus ik denk dat het een gespeelde wedstrijd is.
Edit: en daar hebben we de winnaar al.

0
geplaatst: 23 augustus 2020, 12:48 uur
Ah, ik had niet eens door dat we al in de finale zaten. 
Hm. Ik vind het een moeilijk duo om een keuze tussen te maken. Toch nog een nutteloze ...
13-7

Hm. Ik vind het een moeilijk duo om een keuze tussen te maken. Toch nog een nutteloze ...
13-7
4
geplaatst: 23 augustus 2020, 12:52 uur
Stairway to Heaven weet een mooie tweede plek te behalen, maar de winnaar van deze KO is geworden:
https://toppng.com/uploads/preview/old-glitter-crown-png-number-1-with-crow-11562990788fxmujpcxhx.png
https://images.45cat.com/elvis-presley-in-the-ghetto-rca.jpg
Dit was 'm mensen, hartelijk bedankt voor het meespelen!
https://toppng.com/uploads/preview/old-glitter-crown-png-number-1-with-crow-11562990788fxmujpcxhx.png
https://images.45cat.com/elvis-presley-in-the-ghetto-rca.jpg
Dit was 'm mensen, hartelijk bedankt voor het meespelen!
1
geplaatst: 23 augustus 2020, 12:55 uur
In mijn ogen een terechte winnaar en fantastisch tijdloos nummer.
Bedankt Shaky voor deze toffe K.O. en hopelijk snel tot de volgende.
Bedankt Shaky voor deze toffe K.O. en hopelijk snel tot de volgende.

1
geplaatst: 23 augustus 2020, 12:55 uur
Elvis is still KING
. Als EPE dit ziet, krijgen alle pro-Elvis stemmers zeker een persoonlijke uitnodiging voor Graceland, all included. I'm almost sure of it
.
. Als EPE dit ziet, krijgen alle pro-Elvis stemmers zeker een persoonlijke uitnodiging voor Graceland, all included. I'm almost sure of it
.
0
geplaatst: 23 augustus 2020, 12:59 uur
Of zou de overwinning meer liggen aan de anti Led Zep stemmers? 
Naaah...laten we het erop houden dat In the Ghetto breder gedragen werd door de stemmers in dit topic. Mooie overwinning van Elvis, dat gebeurt hem hier niet vaak.

Naaah...laten we het erop houden dat In the Ghetto breder gedragen werd door de stemmers in dit topic. Mooie overwinning van Elvis, dat gebeurt hem hier niet vaak.
0
Zack
geplaatst: 23 augustus 2020, 13:02 uur
.....ja, zonder die anti- stemmen was het nog spannend geworden. Overigens is In The Ghetto een prima nummer 
0
geplaatst: 23 augustus 2020, 13:04 uur
Poeha schreef:

Veel te weinig inderdaad. Maar een anti Zep stemmer ben ik zeker niet. Mijn favo band!
0
geplaatst: 23 augustus 2020, 13:04 uur
Poeha schreef:

Ik heb het idee dat er inderdaad wel een heleboel Elvis fans in deze K.O. aanwezig waren (onder meer als ik naar mezelf kijk bijvoorbeeld), maar anti Led Zeppelin ben ik ook zeker niet. Alleen net een wat grotere voorkeur voor The King en In The Ghetto.

2
geplaatst: 23 augustus 2020, 13:10 uur
Ik was fan van beide songs. In the getto scoorde beter qua lyrics en stemgeluid. Led daarentegen was een magisch mooi sfeervol nummer. Instrumentaal toparrangement door de band. Ik hou van het beginstuk, de solo maar Ik had vermoedelijk Toch Elvis gekozen omdat het nummer van Elvis me meer raakt door de tekst en de stem van Elvis. Maar was een beetje appelen en peren.
3
geplaatst: 23 augustus 2020, 13:31 uur
Elvis en Led Zeppelin hebben elkaar ontmoet in de jaren 70, omdat de stiefbroers van Elvis Led Zeppelin fans waren en Led Zeppelin Elvis fans. Elvis was bekend met Stairway to Heaven, dat hij mooi vond, alhoewel hij nooit een poging gedaan heeft om het op te nemen, terwijl Led Zeppelin wel Elvis nummers opnam (That's all right) of live speelde (A mess of blues). Bekend is de uitroep van Robert Plant tijdens Whole Lotta Love op The Song Remains the Same: "Shake it one time for Elvis!"
1
geplaatst: 23 augustus 2020, 13:41 uur
Alles zal goedkomen, blijkt maar weer.In The Ghetto was mijn persoonlijke favoriet van deze battle samen met Otis, Try A Little Tenderness.
* denotes required fields.