MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Year of Birth K.O.

zoeken in:
Bij een finale tussen Chris Isaak en Neil Diamond hadden we de site beter kunnen omdopen naar sky-musicmeter.

0-1

Ja, jeetje ik moet vanmiddag weg, nou snel dan

Ast
1-2

Ik heb 'm verkeerd om gelezen, stand nu:

3-2

Er gaat iets mis: iemand voor mij heeft zijn stem weg gehaald

Edit: het was BloodBrothers: stand klopt dus zo wel.

jeb777
9-6

Zack
10-7

Finale:

Op 30 juli begonnen we met nomineren en op 1 augustus gingen 256 platen de strijd met elkaar aan. Nu, slechts 22 dagen later, zijn we aanbeland bij het moment suprême: de finale.

Nog één keer wordt er van jullie gevraagd een keuze te maken tussen twee nummers die hun prominente plek in de muziekgeschiedenis dubbel en dwars verdiend hebben.

Road to the final:

Elvis Presley – In the Ghetto (1969)
Ronde 1: Elvis Presley - In the Ghetto vs Talk Talk - Life's What You Make It 8-2
Ronde 2: Elvis Presley - In the Ghetto vs Beck – Loser 8-0
Ronde 3: Elvis Presley - In the Ghetto vs Steely Dan - Rikki Don't Lose That Number 8-0
Ronde 4: Elvis Presley - In the Ghetto vs Kate Bush - The Man with the Child in His Eyes 9-7
Achtste finale: Elvis Presley - In the Ghetto vs Otis Redding - Try a Little Tenderness 10-2
Kwartfinale: Elvis Presley – In the Ghetto vs Bill Withers – Ain’t No Sushine 11-9
Halve finale: Elvis Presley – In the Ghetto vs The Rolling Stones – Gimme Shelter 12-10

Led Zeppelin – Stairway to Heaven (1971)
Ronde 1: Led Zeppelin - Stairway to Heaven vs Entombed - Left Hand Path 8-3
Ronde 2: Led Zeppelin - Stairway to Heaven vs Neil Young - Like a Hurricane 8-5
Ronde 3: Led Zeppelin - Stairway to Heaven vs George Harrison - Got My Mind Set on You 8-1
Ronde 4: Led Zeppelin - Stairway to Heaven vs Carly Simon - You're So Vain 9-2
Achtste finale: Led Zeppelin - Stairway to Heaven vs Sam Cooke - A Change Is Gonna Come 10-9
Kwartfinale: Led Zeppelin - Stairway to Heaven vs AC/DC – Whole Lotta Rosie 11-4
Halve finale: Led Zeppelin – Stairway to Heaven vs Chris Isaak – Blue Hotel 12-4

DE FINALE BATTLE:

vs

Tot de 13, met 1 stem verschil

cosmic kid (moderator)
3-0. LZ mag dan de grotere klassieker zijn, Elvis is tijdloos en zeker dit nummer

4-3

Maar hier had natuurlijk Mobb Deep moeten staan

5-3
Mijn favoriete artiest vs. mijn favoriete band.....Mooie finale aldus.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:26 uur

geplaatst: vandaag om 12:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.