Muziek / Muziekgames / Dance Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2020, 22:20 uur
Nadat ik ruim een jaar geleden begonnen ben met de (postpunk} New Wave meter wordt het nu tijd voor iets vrolijks en dat kunnen we in deze coronatijd best gebruiken. Dus dacht ik, laten we beginnen met een stukje vrolijke opgewekte dance. Ik ga beginnen met een nummer waar het enthousiasme van Uitstraalt.
1.
Clio - Faces (1985)
1.
Clio - Faces (1985)
0
geplaatst: 25 september 2020, 11:35 uur
Het is nog rustig maar ik ga toch alvast het volgende nummer plaatsen:
2.
John Talabot - Afrika (2009)
2.
John Talabot - Afrika (2009)
0
geplaatst: 26 september 2020, 09:30 uur
Het volgende nummer. Voor mij een klassieker.
3.
808 State - Pacific State (1989)
3.
808 State - Pacific State (1989)
0
geplaatst: 27 september 2020, 12:52 uur
Misschien hebben er wel wat meer mensen zin in dit spelletje. Ik zal eens wat mensen ga taggen.
andré, Arrie, DjERRO, DjFrankie, GrafGantz, herman, kemm, Ploppesteksel, Poeha, Poek, Ponty Mython, pureshores, sheep67, Snoeperd, Teunnis, trebremmit, vigil, wendyvortex, yeahyeahyeah
Mij komt het wel gelegen. Dan heb ik wat te doen want ik zit op het ogenblik in quaranteine. Of het gewone griep is weet ik niet, maar om te voorkomen dat ik andere mensen besmet neem ik het zekere voor het onzekere.
andré, Arrie, DjERRO, DjFrankie, GrafGantz, herman, kemm, Ploppesteksel, Poeha, Poek, Ponty Mython, pureshores, sheep67, Snoeperd, Teunnis, trebremmit, vigil, wendyvortex, yeahyeahyeah
Mij komt het wel gelegen. Dan heb ik wat te doen want ik zit op het ogenblik in quaranteine. Of het gewone griep is weet ik niet, maar om te voorkomen dat ik andere mensen besmet neem ik het zekere voor het onzekere.
0
geplaatst: 27 september 2020, 13:06 uur
Pacific State is het afgelopen decennium uitgegroeid tot een van mijn favoriete nummers aller tijden. In history of housemeter haalde ie zelfs 9,20 gemiddeld zie ik.
9,5
9,5
* denotes required fields.