MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance Meter

zoeken in:
Nadat ik ruim een jaar geleden begonnen ben met de (postpunk} New Wave meter wordt het nu tijd voor iets vrolijks en dat kunnen we in deze coronatijd best gebruiken. Dus dacht ik, laten we beginnen met een stukje vrolijke opgewekte dance. Ik ga beginnen met een nummer waar het enthousiasme van Uitstraalt.

1.

Clio - Faces (1985)

9,2 Mooie dame. Is dat niet Michelle Pfeiffer.

Het is nog rustig maar ik ga toch alvast het volgende nummer plaatsen:

2.

John Talabot - Afrika (2009)

Faces - 8

Lekker topic!

Faces: 8,8
Afrika: 9,5

Lekkere ontdekking!

8

8,7 - z'n beste track na Naomi.

Faces: 8,9

Het volgende nummer. Voor mij een klassieker.

3.

808 State - Pacific State (1989)

Lang niet meer gehoord!

7,6

Afrika - 8
808 State -8,7

Misschien hebben er wel wat meer mensen zin in dit spelletje. Ik zal eens wat mensen ga taggen.
andré, Arrie, DjERRO, DjFrankie, GrafGantz, herman, kemm, Ploppesteksel, Poeha, Poek, Ponty Mython, pureshores, sheep67, Snoeperd, Teunnis, trebremmit, vigil, wendyvortex, yeahyeahyeah

Mij komt het wel gelegen. Dan heb ik wat te doen want ik zit op het ogenblik in quaranteine. Of het gewone griep is weet ik niet, maar om te voorkomen dat ik andere mensen besmet neem ik het zekere voor het onzekere.

Pacific State is het afgelopen decennium uitgegroeid tot een van mijn favoriete nummers aller tijden. In history of housemeter haalde ie zelfs 9,20 gemiddeld zie ik.

9,5

Pacific State: 10!

Clio: 6.5
John Talabot: 8
808 State: 9.5

Gast
geplaatst: vandaag om 09:31 uur

geplaatst: vandaag om 09:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.