Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1985
zoeken in:
0
geplaatst: 4 november 2020, 18:01 uur
Ach, komend jaar zou Bowie wel eens nog verder kunnen komen. Dan kunnen we allemaal stemmen op zijn beste uit de jaren 80 ..
0
Zack
geplaatst: 4 november 2020, 18:05 uur
Ok ....haha...mijn opmerking was wat verwarrend, maar geen kritiek op de song vannTalk Talk, in tegendeel.
Het ging meer om de tekst waar ik voor een deel wat moeite mee heb
Het ging meer om de tekst waar ik voor een deel wat moeite mee heb

0
geplaatst: 4 november 2020, 18:24 uur
Ach, Mark Hollis zat destijds waarschijnlijk wel lekker in zijn vel. Op datzelfde album opende hij nog met Happiness is Easy ..
0
geplaatst: 4 november 2020, 18:28 uur
Ries_72 schreef:
Ach, Mark Hollis zat destijds waarschijnlijk wel lekker in zijn vel. Op datzelfde album opende hij nog met Happiness is Easy ..
Ik denk dat je het cynisme van die tekst hebt gemist. Dat nummer is vooral een commentaar op de kerk.
0
geplaatst: 4 november 2020, 18:50 uur
I know. Beide titels klinken een stuk vrolijker dan ze in werkelijkheid zijn. Blijft in zijn geheel een geweldig album. Maar da’s verder niet relevant voor dit KO singletjes topic, denk ik.
0
geplaatst: 4 november 2020, 18:50 uur
Ries_72 schreef:
Ach, komend jaar zou Bowie wel eens nog verder kunnen komen. Dan kunnen we allemaal stemmen op zijn beste uit de jaren 80 ..
(quote)
Komt Tonight er al weer aan?

0
geplaatst: 4 november 2020, 18:53 uur
Heb dat bewuste album vorige week nog eens aangezet maar daar hoeft de platenmaatschappij geen deluxe edition van uit te gaan brengen.
0
geplaatst: 4 november 2020, 19:06 uur
Ries_72 schreef:
Heb dat bewuste album vorige week nog eens aangezet maar daar hoeft de platenmaatschappij geen deluxe edition van uit te gaan brengen.
Dat album hoef je überhaupt niet te luisteren

0
geplaatst: 4 november 2020, 21:35 uur
De halve finale,
We gaan ditmaal tot de 11 en 2 verschil
1. The Cars - Drive Vs. U2 - The Unforgettable Fire
2. Talk Talk - Life's What You Make It Vs. Talking Heads - Slippery People
We gaan ditmaal tot de 11 en 2 verschil
1. The Cars - Drive Vs. U2 - The Unforgettable Fire
2. Talk Talk - Life's What You Make It Vs. Talking Heads - Slippery People
* denotes required fields.