MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2021 [Uitslagen Ladders]

zoeken in:
cosmic kid (moderator)
luigifort schreef:
Maar prima, dan stopt hier de discussie!

Fijn, dat betekent ook dat Casartelli en ik toekomstige discussies zullen verwijderen. Toch, Casper?

Prima .. terug naar de muziekladders.

Ben benieuwd welke tracks van Massive Attack vanavond doorgaan. Alle 3 zou mij sterk lijken ..

cosmic kid schreef:
(quote)

Fijn, dat betekent ook dat Casartelli en ik toekomstige discussies zullen verwijderen. Toch, Casper?

Kinderachtig, maar prima!

Ries_72 schreef:
Prima .. terug naar de muziekladders.

Ben benieuwd welke tracks van Massive Attack vanavond doorgaan. Alle 3 zou mij sterk lijken ..

Doe maar die met Tracey

Ik hoop dat ze alle drie op 8, 9 en 10 eindigen en dan op stempercentage te kort gaan komen

Casartelli (moderator)
cosmic kid schreef:
Zeker. En als bepaalde mensen dat kinderachtig vinden, dan moeten die zich misschien nog eens afvragen of ze op dat kinderachtige MusicMeter wel helemaal op hun plek zijn.

Los van deze discussie, zoals we vaker hier elders gezien hebben is het in ieder geval een plek waar mensen met goede argumenten en onderbouwingen op een gegeven moment aangevallen worden uit emotie, onderbuikgevoel of een zogenaamde krenking, dat ze van daaruit reageren en er allemaal dingen bij halen die niets met het onderwerp zelf te maken hebben. En door die emotie van die mensen, die dus niet "normaal" kunnen reageren, ontaardt de discussie en dat is jammer en helemaal niet nodig. Dat mogen die mensen zichzelf aanrekenen. Ik dacht dat hier louter volwassenen waren...

Al dat stompzinnige geleuter over de eerlijkheid van het systeem daargelaten, kan ik het alleen maar hartgrondig hiermee eens zijn:

Arno schreef:
Lekker van Locked. En uiteindelijk ook een heel mooie binnenkomer voor Grace Jones (hoezo stond die er nog niet in?).

Zeer terechte uitslag voor een van de elektronische grootmeesters en bizar idd dat deze van Grace er nog niet instond, blij dat we dat recht hebben gezet.

PS: Pull Up to the Bumper ontbreekt ook nog, mocht iemand nog inspiratie zoeken voor het nomineren

cosmic kid (moderator)
Neemt niet weg dat Don't Bang The Drum en vooral Head Over Heels door mij node worden gemist in de volgende ronde. Four Tet door is leuk voor de liefhebbers maar wat zou ik Interpol graag inruilen voor Led Zeppelin of -jawel- Muse. Het geniale van Interpol ontgaat me tot op heden volledig.

Interpol is briljant, zeker het eerste album! Muse vind ik dan weer onbegrijpelijk slecht.

Maar we vinden elkaar bij The Waterboys en Tears for Fears, die hadden door moeten gaan!

Ronde 3 - Ladder 14:
Rechtstreeks geplaatst voor de Top 400 van onze Top 2000, tussen [ ] de notering vorig jaar, vervolgens het aantal pt.

1. Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels) [9] 575
2. Massive Attack feat. Horace Andy - Angel [82] 552
3. Sufjan Stevens - Casimir Pulaski Day [237] 502
4. The Doors - Light My Fire [401] 476
5. The Doors - L.A. Woman [182] 453
6. Cloud Nothings - Wasted Days [502] 423
7. Metallica - Master Of Puppets [155] 394

Uitgeschakeld, echter - de beste 50 afvallers plaatsen zich alsnog.

8. The Undertones - Teenage Kicks [596] 387
9. Björk - Human Behaviour [1017] 381
10. Neil Young & Crazy Horse - Down By The River [608] 360
11. The Stone Roses - She Bangs the Drums [845] 351
12. Yo La Tengo - Autumn Sweater [1016] 328
13. Massive Attack feat. Shara Nelson - Safe From Harm [287] 322
14. PJ Harvey feat. Thom Yorke - This Mess We're In [800] 261
15. Beach House - Zebra [637] 247
16. Belle and Sebastian - Judy And The Dream Of Horses [1364] 247
17. Britney Spears - Toxic [1463] 240
18. Massive Attack feat. Tracey Thorn - Protection [421] 226
19. Pixies - Wave Of Mutilation [1461] 202
20. Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine [1091] 173

71 stemmers deze ronde

The Doors hebben weinig last van de dubbele notering, dat ligt bij Massive Attack net wat anders.
Zowel the Undertones als Bjork zien we via de beste afvallerslijst terug in de volgende ronde.

Wasted Days in de top 400 !

Erg prettig dat er negen door gaan. Hadden er zelfs twaalf mogen zijn wat mij betreft.

Erg mooie uitslag!

6 van mijn 7 door, hatsee!

Björk en The Undertones door

Wat horen mensen toch in Arcade Fire?

Teenage Kicks

De enige van mijn 7 die door is

Dit is echt officieel de slechtste uitslag ooit zeg...al die parels bij de afvallers...

En het ligt niet eens aan de percentages

Ja, aan het percentage foute stemmers, dat wel

Gelukkig maakt Light My Fire wel een sprongetje

Ook een soort lichtje

Ik zal wel een iets te brede smaak hebben denk ik dan, maar ik zie 18 nummers staan in deze ladder waarop ik eigenlijk wel zou kunnen stemmen...alleen Britney en Cloud Nothings niet terwijl ik beide nummers ook niet echt slecht vind hoor, maar die zullen bij mij in een ladder altijd wel tekort komen tegen andere nummers.

Je ziet vooral de commerciële of mainstream bands in de top 7 hier (5 van de 7) en dat is wel jammer. Maarja, dat heb je ms overal met de ggd.

Huh? Wat heeft de GGD er nou weer mee te maken?

Grote gemene deler...

De poppenmeester en 2 x Doors door, dan neem ik de rest van de uitslag wel voor lief

Jammer van Neil wel maar je kan niet alles hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:28 uur

geplaatst: vandaag om 07:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.