MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Let's Hear It for the Boys (KO)

zoeken in:
Ast
1-0

Er lopen nogal veel KO's, dus wellicht dat je Timothy bij één van de overige spelletjes hebt genomineerd ranboy? Hier kwam die inderdaad van Laxus.

Stan vs Sweet Baby Jane:

2-1

Zack
3-3

laxus11 schreef:
5-4 Timothy heb ik toch echt genomineerd

Oeps, dan stond hij in mijn voorkeuzelijst, maar bleek het niet nodig omdat hij al genomineerd was .
Nou dan is mijn stem niet naar mijn eigen nominatie gegaan!

57. David Bowie – Ziggy Stardust vs Dick Brave & the Backbeats - Smokey Joe's Cafe

Ast
0-1

Zack
1-2

58. Miles Davis - Freddie Freeloader vs Dana Gillespie - Andy Warhol

2-2

Dana Gillespie, de ultieme muze van de sterren. Volgens eigen zeggen heeft ze het bed gedeeld met o.a. David Bowie, Bob Dylan, Mick Ronson, Jimmy Page, Mick Jagger en Sean Connery. En dan vergeet ik er vast nog een boel. Haar biografie is wel een aanrader voor wie geïnteresseerd is in de (vrije) pop/rock cultuur van de jaren '60 en '70.

3-2

Ast
5-2

59. Chuck Berry – Johnny B. Goode vs The Rocky Horror Picture Show - Eddie

1-0

Zack
2-0

Gast
geplaatst: vandaag om 13:58 uur

geplaatst: vandaag om 13:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.