MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Back to the 50's (KO)

zoeken in:
Ast
1-0

1-1

Moeilijke keuze, maar met die smachtende stem heeft Jo Stafford bij mij een streepje voor...

3-1, moeilijk. You Belong to Me is prachtig, maar dan wel door een handjevol andere uitvoerenden.

212. James Brown - Try Me vs Vince Taylor - Brand New Cadillac

1-0

Ast
4-0

213. Danny & the Juniors - Rock And Roll Is Here To Stay vs Mac Curtis – Ducktail

Oef... deze vind ik lastig. Nog een keer extra back to back draaien om een keuze te kunnen maken. Allebei top: rock'n'roll vs rockabilly

ZIE NIEUW BERICHT. DEZE BATTLE MOET OPNIEUW DOOR ÉÉN OF ANDERE PANNENKOEK DIE EEN NON-50'S SONG HEEFT INGEBRACHT.

jeb777
Ik ken Ducktail beter van Joe Clay (weet niet wie er eerder mee was), vind ik ook iets mooier. Daarom voor nu: 2-2

3-3

De beste versie van Duck Tail blijft voor mij toch het origineel van Rudy Grayzell. Ik ga voor Danny & The Juniors.

Ast
4-3

Oh crapfest.... ik heb Ducktail ingebracht en mijn lijst niet aangepast: uiteraard bedoelde ik hier mijn favoriete versie van Rudy Grayzell. Mac Curtis bracht dit nummer natuurlijk pas veel later dan de 50's en is gediskwalificeerd. Excuses allemaal; verkeerd gekopieerd vanuit mijn lijst met potentiële nominaties.

Dat betekent dat deze battle er dus als volgt gaat uitzien en wellicht dat dit nog iets voor de tussenstand gaat uitmaken:

213. Danny & the Juniors - Rock And Roll Is Here To Stay vs Rudy Grayzell – Ducktail

Deze battle begint dus opnieuw op 0-0

Les de Grootshimaherothelionjeb777heartofsoulAst

2-0 (nog steeds voorkeur voor Danny & The Juniors)

Ast
3-0

jeb777
Ik blijf ook bij Danny:
4-0

5-0

Ik verander. Sowieso was het daarnet een close call,
maar nu helt het over naar Danny

214. Johnny Burnette - Honey Hush vs Muddy Waters - Rollin' Stone

Sodejuu, als je het over buitencategorie rockabilly hebt.

1-0

jeb777
Ja, heerlijk!

2-0

Muddy Waters is een van mijn favoriete blues helden, maar tegen dit rockabilly geweld kan hij met deze plaat in ieder geval niet op
3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 08:06 uur

geplaatst: vandaag om 08:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.