Muziek / Muziekgames / Back to the 50's (KO)
zoeken in:
5
geplaatst: 27 april 2021, 19:07 uur
We have a winner!
https://cdn.smehost.net/elvisthemusiccom-haloprod/wp-content/uploads/1954/07/001-209-Thats-All-Right.jpg
Allemaal bijzonder bedankt voor het meespelen met deze heerlijke throwback naar de 50's. Hopelijk hebben jullie wat nieuwe songs opgepikt en de liefde voor de 50's (her)ontdekt. De playlist op Spotify blijft gewoon lekker staan, dus is altijd te beluisteren.
https://cdn.smehost.net/elvisthemusiccom-haloprod/wp-content/uploads/1954/07/001-209-Thats-All-Right.jpg
Allemaal bijzonder bedankt voor het meespelen met deze heerlijke throwback naar de 50's. Hopelijk hebben jullie wat nieuwe songs opgepikt en de liefde voor de 50's (her)ontdekt. De playlist op Spotify blijft gewoon lekker staan, dus is altijd te beluisteren.
1
geplaatst: 27 april 2021, 19:45 uur
Prima winnaar, wat mij betreft That's all right.
Voor mij toch wel een aardige verrassing in het spel ontdekt:
Bo Diddley - Bo Diddley
Tijdens het spel heb ik al opgemerkt dat Mick Jagger en zijn Rolling Stones daar zeker vroeger naar geluisterd hebben.
Hartelijk dank Shaky voor de perfecte organisatie
Voor mij toch wel een aardige verrassing in het spel ontdekt:
Bo Diddley - Bo Diddley
Tijdens het spel heb ik al opgemerkt dat Mick Jagger en zijn Rolling Stones daar zeker vroeger naar geluisterd hebben.
Hartelijk dank Shaky voor de perfecte organisatie

2
geplaatst: 27 april 2021, 20:58 uur
Een winnaar die mij weinig doet, maar het volk heeft gesproken.
Veel songs herontdekt alhier.
Merci, Shaky!
Veel songs herontdekt alhier.Merci, Shaky!
1
geplaatst: 28 april 2021, 14:06 uur
Bedankt Skaky! Dat moet veel werk zijn geweest. Ik was wel niet altijd in de gelegenheid om een stem uit te brengen, maar ik heb wel weer allerlei mij onbekende nummers leren kennen. De winnaar was natuurlijk niet geheel onvoorspelbaar, al blijft het een prachtig nummer.

3
geplaatst: 28 april 2021, 15:00 uur
Jullie laten me wel werken zeg. Er zal zeker binnenkort een volgende KO opgestart worden. Deze wil ik eigenlijk allebei wel doen, al vrees ik dat de 40's KO iets te weinig deelnemers / liefhebbers zal trekken (bij genoeg animo, start ik 'm zeker op). Een early 60's KO wil ik zeker ook doen. Komt goed, ik zal eens wat in elkaar knallen 
1
geplaatst: 28 april 2021, 15:16 uur
1
geplaatst: 28 april 2021, 18:12 uur
Een mooie winnaar aan het einde van een enerverend spel. Thanx Shaky!
* denotes required fields.