Muziek / Muziekgames / Back to the 50's (KO)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2021, 18:41 uur
Dan twee gratis tips spinout: vaker inloggen en je horizon verbreden 
Dat tweede is natuurlijk maar een grapje, maar dat eerste niet: we hebben je nodig Spinout! 6 stemmen voor een winnende song blijkt nét iets te hoog gegrepen te zijn, dus elke stem is (naast sowieso welkom) belangrijk en potentieel beslissend.

Dat tweede is natuurlijk maar een grapje, maar dat eerste niet: we hebben je nodig Spinout! 6 stemmen voor een winnende song blijkt nét iets te hoog gegrepen te zijn, dus elke stem is (naast sowieso welkom) belangrijk en potentieel beslissend.
0
geplaatst: 2 april 2021, 21:23 uur
2-3
Al was Elvis een groot Dean Martin fan, ik vind er niet veel aan.
Al was Elvis een groot Dean Martin fan, ik vind er niet veel aan.
0
geplaatst: 2 april 2021, 21:30 uur
Dean Martin 
Sway vind ik daarentegen niet tot de betere songs van The King of Cool behoren. Ik moet hier voor Take Five gaan.
2-4

Sway vind ik daarentegen niet tot de betere songs van The King of Cool behoren. Ik moet hier voor Take Five gaan.
2-4
0
geplaatst: 3 april 2021, 01:50 uur
19. Bobby Darin - Mack the Knife vs Mahalia Jackson - Didn't It Rain
1-0
1-0
0
geplaatst: 3 april 2021, 05:22 uur
3-0
Doen me allebei niet zo veel. Wat me wel wat doet is de uitschakeling van Cold Cold Heart en La Bamba.
Doen me allebei niet zo veel. Wat me wel wat doet is de uitschakeling van Cold Cold Heart en La Bamba.

0
geplaatst: 3 april 2021, 07:48 uur
20. Buddy Holly - Well... All Right vs Muddy Waters - Mannish Boy
0
geplaatst: 3 april 2021, 15:36 uur
21. Nina Simone - My Baby Just Cares for Me vs Elvis Presley - (Let Me Be Your) Teddy Bear
* denotes required fields.