Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
1
geplaatst: 26 november 2021, 11:45 uur
De overheid: "Reizen door de lucht vanuit Afrika niet meer mogelijk"
Jan Akkerman: "Challenge accepted"
Jan Akkerman: "Challenge accepted"
2
geplaatst: 26 november 2021, 12:49 uur
Gitarist Jan Akkerman gespot als co-piloot bij vlucht van Feyenoord-fans van Praag naar Rotterdam.
1
geplaatst: 26 november 2021, 15:45 uur
itchy schreef:
Oeps, ik ben ook zo begeisterd door deze hoes...
Het zij je vergeven, ik vind hem zelf ook wel fascinerend. Ziet er uit als een detail dat Jeroen Bosch uit zelfcensuur van één van zijn helse taferelen heeft weggelaten.Oeps, ik ben ook zo begeisterd door deze hoes...
0
geplaatst: 26 november 2021, 16:19 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
(quote)
Het zij je vergeven, ik vind hem zelf ook wel fascinerend. Ziet er uit als een detail dat Jeroen Bosch uit zelfcensuur van één van zijn helse taferelen heeft weggelaten. Het is een hele toffe plaat ook trouwens

1
geplaatst: 26 november 2021, 17:04 uur
Jan Akkerman is Nederland ontgroeid: "Ik heb nu ook m'n eigen privéjet!"
2
geplaatst: 26 november 2021, 19:29 uur
Verrassende wending in Billionaire Space Race: Akkerman geeft tycoons Bezos, Branson en Musk het nakijken met lowbudget spaceshuttle.
1
geplaatst: 28 november 2021, 14:26 uur
"Zelf wist ik allang dat ik de beste luchtgitarist ter wereld was" (met dank aan Fathead)
2
geplaatst: 28 november 2021, 20:17 uur
"...Alhoewel de verbazing groot was toen bleek dat uit het DNA van David Bowie en Ron Jans een levensvatbare baby gecreëerd kon worden, werd toch besloten het experiment vrijdag met de vuilnisman mee te geven. "
0
geplaatst: 30 november 2021, 09:36 uur
"Ja, het garandeert natuurlijk wel een mooi wijnkeldertje, maar wat nou als ze daarboven straks met de meloenen beginnen? Of de kokosnoten? Of de pompoenen?"
0
geplaatst: 30 november 2021, 16:01 uur
Gullivers gezonde middagsnack werd aan de andere kant van Liliput gevonden.
* denotes required fields.