MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:

zoeken in:
dix
Had mijn vrouw maar één zo'n been.

Vet slank

Dat komt er nou van als je een microfoon in een stopcontact steekt.

Ik dacht dat het misschien een houten beeld was, maar: The cover picture is one of the most famous images of Grace Jones and was created by her then-partner Jean-Paul Goude. The impossibly graceful arabesque is actually a montage of separate images, following Goude's ideas on creating credible illusions with his cut-and-paint technique. The body position is "anatomically unlikely". The picture was originally published in New York magazine in 1978 and subsequently used in the music video for Jones' hit single "La Vie en rose". It has been since described as "one of pop culture's most famous photographs"

Er zelf een tekst bij verzinnen vind ik nog even moeilijk...

BrotherJohn
May Day! I see you're a woman of very few words.

Ik had vroeger op school ook al een 10 voor wiskunde.

"Volgens mijn zangleraar is dit een goede oefening voor mijn stembanden. Maar ík heb er zo mijn twijfels bij."

Les 1 van de basgitaarles: 'Hoe hou ik hem goed vast' heb ik nog niet onder de knie

Man die overal vertelde dat hij muzikant was bleek later een bassist.

BrotherJohn
Ruth McKenny liet een ruft, dat ken nie

Rene Froger's verloren gewaande hair metal album duikt op in kringloopwinkel Babylonienbroek.

Met mijn rechterhand creëer ik de akkoorden terwijl ik de de snaren zwoel beroer met mijn rukhand.

Kennie basspelen

En toen dook er ineens een oud singletje onder pseudoniem op van Caroline van de Plas...

Dubnobasswithmyheadwoman

Ruth McKenny is de naam, rechtsdragend.

BrotherJohn
Let me stand next to your fire!

Dit is nou de moeder van Cliff Burton - had je wel verwacht, he?

The Voice Senior, ik had er nooit aan moeten beginnen...

"All the Dude ever wanted was his rug back..."

"Darkness washed over the Dude - darker than a black steer's tookus on a moonless prairie night. There was no bottom."

Zo zien wij in afb. 11c dat ook vrouwen kunnen meedoen aan onze bedrijfscultuur van likken naar boven en schoppen naar onderen.

https://www.musicmeter.nl/images/cover/162000/162392.jpg

Vandaag wordt Adrie Meijer 65.
Van Harte Gefeliciteerd

dix
wilbur schreef:
(afbeelding)

Vandaag wordt Adrie Meijer 65.
Van Harte Gefeliciteerd

Laten we dat vanavond vieren. Die van Neil Young is immers nog niet droog.

BrotherJohn
Een vetbult (ook wel lipoom genoemd) is een ophoping van vetcellen. Een vetbult is goedaardig.

Zo'n glazen plafond kan nog behoorlijk hard aankomen!

Ik vroeg dus om een muts met dikke tieten en wat krijg ik !?

Ik had om een Camel mét filter gevraagd!

Oef, de scheidsrechter van dienst bij het stoelendansen ziet er wel èrg streng uit!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:06 uur

geplaatst: vandaag om 17:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.