Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
1
geplaatst: 6 april 2021, 21:55 uur
Voor het probleem dat ze in Ijsland geen tuinafscheidingen hebben, vonden de makers van de remake van Naakt over de schutting een creatieve oplossing.
1
geplaatst: 6 april 2021, 22:18 uur
Het jaarlijkse kampioenschap Cross-Country Streaking kende in 2021 voor het eerst een vrouwelijke winnaar.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 april 2021, 23:12 uur
Het is wel eens moeilijker geweest op grond van de laatste vijf omschrijvingen te raden welke hoes er op de vorige pagina staat.
1
geplaatst: 8 april 2021, 08:26 uur
Casartelli schreef:
Het is wel eens moeilijker geweest op grond van de laatste vijf omschrijvingen te raden welke hoes er op de vorige pagina staat.
Tja wel eens, maar als de originele tekst hier zou staan was ik niet veel wijzer geworden

1
geplaatst: 8 april 2021, 11:12 uur
Casartelli schreef:
Laatste vijf min een...
Ik wist het ook al voordat ik terugklikte

0
geplaatst: 10 april 2021, 08:46 uur
Gezond leven zeker, maar wat ribbetjes op zijn tijd moet kunnen.
1
geplaatst: 10 april 2021, 14:51 uur
Dat Trump een muur wilde bouwen begrijp ik nu wat beter. En met van die vrolijke kleurtjes ziet het er nog leuk uit ook!
2
geplaatst: 10 april 2021, 16:04 uur
Covid-maatregelen zorgen voor sobere viering Dia de los Muertos.
* denotes required fields.