Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
3
geplaatst: 27 mei 2022, 08:08 uur
Nadat haar medeleerlingen Joyce hadden uitgelegd wat een bonte avond wel was, besloot ze om toch maar iets anders aan te trekken.
5
geplaatst: 27 mei 2022, 16:48 uur
Ook mafia steeds duurzamer: afgesneden oren gemartelde politiespionnen verwerkt in nieuwe en populaire schelpjespizza
0
geplaatst: 27 mei 2022, 23:08 uur
"Okee mannen, genoeg gedold, we hebben allemaal ons linkeroor voor de goede zaak geofferd, da's duidelijk, maar welke grapjas van jullie heeft stiekem z'n rèchteroor nog?"
1
geplaatst: 27 mei 2022, 23:11 uur
AdrieMeijer schreef:
Kröller-Muller restaurant presenteert: de van Gogh-pizza!
Kröller-Muller restaurant presenteert: de van Gogh-pizza!
Volgens mij is dit de Mike Tyson-special!

1
geplaatst: 28 mei 2022, 08:56 uur
Gordon Ramsay laat weten: these ears are so undercoocked , i can hear stil the tinnitus.
2
geplaatst: 31 mei 2022, 08:13 uur
Vanmiddag nog even een foto van schaamluis, chlamidia en syfilis en ons medische kwartetspel is klaar.
0
geplaatst: 1 juni 2022, 19:26 uur
"Kijk, is dat niet hoeheetienoutochookalweer? Die dikke van tv?"
– "Ik weet het niet. Ik kijk niet. Ik wil alleen maar niet herkend worden wanneer ik zogenaamd een krant lees terwijl ik die eigenlijk ondersteboven vasthoud."
– "Ik weet het niet. Ik kijk niet. Ik wil alleen maar niet herkend worden wanneer ik zogenaamd een krant lees terwijl ik die eigenlijk ondersteboven vasthoud."
0
geplaatst: 1 juni 2022, 19:28 uur
Maarten en Vincent behoorlijk afgevallen voor een nieuw seizoen Hier Zijn de Van Rossems - zonder Sis.
* denotes required fields.