MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:

zoeken in:
Nieuwe spelvariant van Mikado vooral bij masochisten in trek.

BrotherJohn
Weer eens brand uitgebroken bij de acupuncturist op de negende verdieping, gelukkig is de brandweer beneden ter plaatse met een sprongredder.

Kunt u mij de weg naar Golgotha vertellen, mijnheer?

Het is dat ie zijn mond open heeft, anders dacht ik nog dat ie een castus was.

Naar deze zieltogende verschijning te oordelen had Stu misschien toch beter naar Pater Moeskroen moeten luisteren:

Praten met de planten
        En babbelen met een stek
        Want ook een plantje heeft behoefte
        Aan een goed gesprek

MANDJE! Eh, ik bedoel: PLANTJE!

Leuk, een nieuw album van Robert Plant!

BrotherJohn
Ten aanzien van hoezen ligt de focus bij onze toevoegingen crew vooral op korreligheid en witte randjes. Zelfs al zet je een plant voor de hoes, dan nog komt de toevoeging erdoor.

Rechtsdragende plant.

"...and keep your hands, I mean your plants where I can see 'em!"

De reunie van Bloem klinkt heel anders. Dat moet de cover van het album doen geloven

Van mijn vrienden kreeg ik een plantje om van op te vrolijken, hetgeen niet is gelukt.

Een nieuw album van deze sympathieke,maatschappijkritische Volendamse zangeres is altijd weer een belevenis. Met "de kleuterpop"overtreft ze al haar vorige werk. De meeste nummers schreef ze zelf, de covers, zoals kleine jongen, zou het erg zijn lieve opa, little drummer boy en het werd zomer, zijn smaakvol uitgekozen. Ook haar vertaling van "favorite writer" van Magnapop mag er zijn. Jammer dat dit album alleen via de forumapp is te bestellen want het had zeker een breder publiek verdiend.

Zoektocht naar aller- aller- allerbruinste kindje in Volendam voor op albumhoes Monique Smit geslaagd.

"Viespeuk Monique Smit traumatiseert onschuldige kleuters".

Stop deze maar in je kleuterhol

Met hits als:
- Ik zag twee slangen paling vangen
- Geef mij maar PVV, dat is beter dan VVD
- Daar is Wappie, de kleine krokodil
- Twee emmertjes paling halen
- Zeg ken jij de mosselman, die is waarschijnlijk familie
En vele andere hits!

Fathead schreef:
Met hits als

Helaas ontbreken een paar bangers als "1 2 3 4, hoedje van aluminiumfolie" en "boer wat zeg je van mijn stikstofberekeningen?"

dix
Vier kinderen jammerlijk te pletter gevallen bij onbedoeld opstijgen springkussen Monique Smit.

Ja, we maken er nu wel grapjes over, maar hoe vaak zie je dat nou, een zangeres die uit haar comfortzone treedt en een plaat maakt voor een doelgroep ouder dan zijzelf?

De 1e 100 exemplaren met gratis door moeder gesigneerde gastendoekjes!

BrotherJohn
K-pop + leuter = kleuterpop

Monique in hogere sferen. Ze is de kleuterpop ontgroeid.

Eerste hoes van Kleuterpop werd niet geaccepteerd door de platenmaatschappij.

Verstokt homoseksueel als hij was, schrok Manuel bij het modelschilderen iedere keer weer van welke natuurfenomenen hij allemaal aantrof.

ZAP! schreef:
De 1e 100 exemplaren met gratis door moeder gesigneerde gastendoekjes!

Die zijn al lang uitverkocht. Alles is weg!

"Is dat een kwast in je hand of ben je gewoon blij om me te zien?"

Gast
geplaatst: vandaag om 06:13 uur

geplaatst: vandaag om 06:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.