MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:

zoeken in:
Dat zal een hit van 'm zijn, ken ik zo niet...

Schoonmaakploeg Stairway to Heaven staakt voor betere CAO.

BrotherJohn
Uitgestoten Jehova's getuige probeert toch op zijn bestemming te komen.

Bijna-doodervaring Frits Wester verfilmd.

Tafeltje dekje, ezeltje strekje, wie knuppelt die zak even neer? Loopt me de hele dag al te fokken

Kun je zien dat ik de drummer ben en niet die ezel?

Een ezel stoot zich nooit 2 keer aan dezelfde steen, daarom staat erop deze hoes maar 1.

[Zoals al eerder gezegd vind ik de hoezen wel erg snel wisselen. Zo heb ik niet eens tijd gehad om bij de vorige hoes Bob Dylan te citeren:]

"Trying to get to heaven before they close the door... oh darn!"

BoyOnHeavenHill schreef:
[Zoals al eerder gezegd vind ik de hoezen wel erg snel wisselen. Zo heb ik niet eens tijd gehad om bij de vorige hoes Bob Dylan te citeren:]
24 uurs-regel geldt hier. Blijft ook zo wat mij betreft. Wees erbij, wees d'r bie!

Ondanks een beter verklede Mick Jagger wint Charlie Watts toch de eerste prijs bij de carnavalsoptocht.

BrotherJohn
Altijd gedacht dat Dik Trom op een ezel zat, maar Dik Trom is de ezel.

Fig. 1: de snelwandelaar dient ten alle tijde met minstens één voet contact met het wegdek te houden.

Charlie was dolblij: Hoera, onze eerste klimaatneutrale toernee!

Hoera, ik ben bij The Monkeys...oh wacht

Rolling Stones-drummer probeert in een spel het liedje "twee violen en een trommel en een fluit" uit te beelden maar faalt opzichtig.

Russel Mael na auditie afgewezen voor rol van Eva Braun.

Van opzij valt m'n snor toch niet op?

Nee mijn vriend, wij gaan gewoon spruitjes eten vanavond.

Je mag dan een trui van onzichtbare wol aan hebben, maar die luizen zijn niet te missen

Rock, fokjou, scissors

Twee lettergrepen, okee... En als je die middelvinger dan op z'n Engels uitspreekt...

De rekenles op de renaissanceschool wil nog niet erg vlotten.

Vandaag in de poppenkast: Hoe Nijntje Pluis korte metten maakt met een afzetpaaltje voor zijn huis.

BrotherJohn
Gemoederen lopen soms toch hoog op aan Keti Koti Tafel

Acteurs voor "3 musketiers de musical" moeten nog hard oefenen, wil volgende week de première een succes worden.

Irma Sluis niet bij alle slechthorenden even populair.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:53 uur

geplaatst: vandaag om 15:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.