Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
1
geplaatst: 14 juni 2023, 00:50 uur
Maarten van der Weijden steekt Kanaal over bij recordpoging openwaterbriefposten.
0
geplaatst: 15 juni 2023, 22:18 uur
De kliekjes laars van eergisteren zien er nu niet echt lekker meer uit.
2
geplaatst: 16 juni 2023, 08:31 uur
Toen de echtgenoot van zijn minnares onverwacht eerder thuiskwam, moest Theo zich in allerijl verstoppen.
3
geplaatst: 16 juni 2023, 11:45 uur
Er stond wel vaker voetsel in de koelkast bij dyslectische Dirk.
1
geplaatst: 16 juni 2023, 15:25 uur
Bij het opentrekken van de koelkast begreep Günther pas waarom het geleken had alsof hij geen laarzen aanhad en zijn voeten kletsnat waren...
Stiefel (drinkglas) - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Stiefel (drinkglas) - Wikipedia - nl.wikipedia.org
0
geplaatst: 16 juni 2023, 16:26 uur
Inuit zetten hun laarzen vaak even in de koelkast, dan voelen ze lekker warm aan in de vrieskou.
1
geplaatst: 16 juni 2023, 18:51 uur
Walk-In Fridge van een bekend biermerk maakt verwachtingen niet waar.
0
geplaatst: 17 juni 2023, 19:55 uur
Vol trots toonde Bob zijn nieuwe volautomatische buikspreekpop.
2
geplaatst: 18 juni 2023, 12:57 uur
Als ik deze plaat op Discogs opzoek, dan zie ik een subtiel verschil bij de mond van zowel de dame als de heer. Die zijn hier op MuMe een beetje vervormd maar op Discogs zien ze er vrij normaal uit. Voor de rest is het een identieke hoes met identiek ringwear. Digitale botox of zo? Verder kan ik er geen tekst bij verzinnen.
0
geplaatst: 18 juni 2023, 15:57 uur
Dat wat ze bij haar lippen hebben ingespoten hebben ze eerst bij zijn lippen weggehaald!
0
geplaatst: 18 juni 2023, 21:15 uur
dix schreef:
Als ik deze plaat op Discogs opzoek, dan zie ik een subtiel verschil bij de mond van zowel de dame als de heer. Die zijn hier op MuMe een beetje vervormd maar op Discogs zien ze er vrij normaal uit. Voor de rest is het een identieke hoes met identiek ringwear. Digitale botox of zo? Verder kan ik er geen tekst bij verzinnen.
Dat is bizar zeg... Ik vond deze hoes hier, maar als je er nu al niet eens meer van op aan kan dat hoezen niet met wat huisvlijt kunstmatig bizar zijn gemaakt...Als ik deze plaat op Discogs opzoek, dan zie ik een subtiel verschil bij de mond van zowel de dame als de heer. Die zijn hier op MuMe een beetje vervormd maar op Discogs zien ze er vrij normaal uit. Voor de rest is het een identieke hoes met identiek ringwear. Digitale botox of zo? Verder kan ik er geen tekst bij verzinnen.
1
geplaatst: 18 juni 2023, 22:12 uur
Ha ha dat is zeker opmerkelijk. Blijkt maar weer dat anno 2023 beeld eigenlijk altijd onbetrouwbaar is 

3
geplaatst: 22 juni 2023, 18:53 uur
Inzittenden mini-onderzeeër voeren constructieve discussie over hoe nu verder.
* denotes required fields.