Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
1
geplaatst: 5 augustus 2023, 10:58 uur
Figuur 1. Agressieve dieren nooit recht in de ogen kijken, dat komt bedreigend over.
7
geplaatst: 5 augustus 2023, 15:27 uur
"Hoezo te laat op werk vanwege krabben? Het is augustus verdomme!"
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 15:45 uur
itchy schreef:
Hier stond net toch een hoes van Motorpsycho? Ik was al aan het denken enzo.
(nee dit is geen bijschrift bij The Man Who Sold The World).
Klopt, had ik geplaatst. Maar na een uur was er nog niets verzonnen en leek hij me te 'moeilijk' - ik kon zelf ook niet echt wat verzinnen. Misschien later nog een keer.Hier stond net toch een hoes van Motorpsycho? Ik was al aan het denken enzo.
(nee dit is geen bijschrift bij The Man Who Sold The World).
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 15:50 uur
GrafGantz schreef:

3
geplaatst: 7 augustus 2023, 20:07 uur
Belgische vereenvoudigde uitgave van "Repareer zelf uw elektronica " is binnen een week al aan de derde druk toe.
1
geplaatst: 8 augustus 2023, 20:32 uur
Drummer slaat pleefiguur - pleefiguur moet met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis
0
geplaatst: 8 augustus 2023, 21:33 uur
[het zouden ook gouden platen kunnen zijn trouwens, maar och]
1
geplaatst: 9 augustus 2023, 12:26 uur
Ook op het toilet van Graceland had Elvis gouden platen uitgestald
2
geplaatst: 9 augustus 2023, 16:18 uur
Omdat ik er zelf niet uitkwam, heb ik aan een AI-tekstgenerator gevraagd om een mopje te verzinnen over cymbalen en een urinoir. Dit is de uitkomst:
"Waarom ging de bekkenspeler naar het urinoir? Omdat hij dacht dat het een perfecte plek was om wat 'plas' aan zijn muziek toe te voegen!"
Daar komen we dus ook nog niet veel verder mee.
Edit: poging twee:
"Waarom nam de bekkenspeler zijn cymbalen mee naar het urinoir? Omdat hij dacht dat het tijd was voor een "plas"-tische muzikale uitvoering!" Ik bedoel, volle zalen trek je er niet mee, maar het is tenminste een soort van grapje?
"Waarom ging de bekkenspeler naar het urinoir? Omdat hij dacht dat het een perfecte plek was om wat 'plas' aan zijn muziek toe te voegen!"
Daar komen we dus ook nog niet veel verder mee.
Edit: poging twee:
"Waarom nam de bekkenspeler zijn cymbalen mee naar het urinoir? Omdat hij dacht dat het tijd was voor een "plas"-tische muzikale uitvoering!" Ik bedoel, volle zalen trek je er niet mee, maar het is tenminste een soort van grapje?
1
geplaatst: 9 augustus 2023, 18:40 uur
Lana del Rey: 'Ineens dacht ik gisteravond: wat is het allemaal zeikmuziek! Weg ermee!'
2
geplaatst: 9 augustus 2023, 21:12 uur
De waas voor mijn ogen toen bekend werd dat Kane weer bij elkaar is.
2
geplaatst: 9 augustus 2023, 21:18 uur
Okee jongens, wie heeft er met zijn rode stiften op mijn Talking Heads-elpee zitten kliederen?
* denotes required fields.